"> تفاوت های زن و مرد که در زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کند - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تفاوت های زن و مرد که در زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کند

تفاوت های زن و مرد

تفاوت های زن و مرد که در زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کندwww.mehcom.com

تفاوت های زن و مرد که در زندگی زناشویی مشکل ایجاد می کندwww.mehcom.com

تفاوت های زن و مرد یکی از موضوعات بسیار مهم در زندگی مشترک است به گونه ای که اگر از این تفاوت های زن و مرد اطلاعی نداشته باشیم بسیاری از مواقع از کارهای همسرمان رنجیده خاطر می شویم و بعد از مدتی فکر می کنیم که با داشتن یک خانواده موفق فاصله گرفته ایم یا اینکه فکر کنیم همسرمان مشکلی دارد !

قلب-عشق-همسرداریوقتی که زنان و مردان مانند یکدیگر نیستند در نتیجه رفتار و کردارشان نیز متفاوت می شود و این تفاوت در گفتار و کردار و تفکر باعث عدم درک صحیح زوجین از یکدیگر و زمینه ساز مشکلات در زندگی زناشویی همسران می شود.قلب-عشق-همسرداری

وظیفه تمام زنان و مردان متعهد به خانواده که می خواهند بدانند چگونه می توان خانواده موفق و همسرداری موفق در زندگی داشته باشند این است که با شناخت این تفاوت های زن و مرد بتوانند شرایط و رفتار همسرشان را به درستی بسنجند و ارزیابی کنند تا از هرگونه سوء نظر و بدبینی بتوانند در امان بمانند. 

قلب-عشق-همسرداری

زنان و مردان توجه کنند که با توکل به خداوند فقط و فقط به همسرشان توجه کنند و بدانند که زن و شوهر برای هم می مانند نه چیزهای دیگر حتی بچه ها نیز از کانون خانواده، پس از ازدواج دور می شوند اما زن و شوهر همچنان در کنار هم هستند !

اگر به دنبال خوشبختی ، شاد بودن و لذت واقعی از زندگی هستید آنها را در خانواده خودتان جستجو کنید نه در جای دیگری !

پیشنهاد مطالعه:  محبوب خود شیفته من-همسر خود شیفته من

تفاوت های زنان و مردان بسیار زیاد می باشند اما در زیر به 10 تفاوت عمده زنان و مردان با یکدیگر اشاره می کنیم :

 1- تفاوت در عواطف و احساسات

2- تفاوت در حس زیبایی شناختی

3-  تفاوتهای کلامی زن و مرد

4- تفاوت در نحوه مقابله با استرس (فشار روانی)

5- تفاوت در ارزشها

6-  تفاوت در نحوه کسب ارزشمندی

7- تفاوت در کلی نگری و جزئی نگری

8- تفاوت در توانایی تمرکز

9- تفاوت در رفتار جنسی

10- تفاوت در نحوه تحریک شدن

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر ایرانی-رازهای همسرداری موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  عدم انتخاب همسر مناسب برای زندگی زناشویی

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×