"> تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر( خیلی مهم! حتماً با دقت بخوانید) - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر( خیلی مهم! حتماً با دقت بخوانید)

تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر

رفتارهای جنسی زنان و مردان با هم متفاوت می باشد و همین اختلاف باعث بروز یکسری اختلافات در خانواده و زندگی زناشویی می شود که

بسیاری از مواقع با شناخت این تفاوت ها در رفتارهای جنسی ، به زن و شوهر کمک می کند که بسیاری از حرکات و رفتارهای همدیگر را بدرستی تفسیر کنند و از بگو مگوها و اختلافات زناشویی غیر لازم دوری کنند.

مردان و زنان هر دو علاقمند و نیازمند به برطرف کردن نیاز جنسی  و برقراری رابطه ی جنسی هستند ، با این تفاوت که

مردها تمایل خود را به آمیزش ، آشکارا بیان می کنند ، یا در برقراری رابطه ی جنسی ، آغاز کننده اند. این در حالی است که زن ها با آرایش کردن ، پوشیدن لباس های تحریک کننده ی مرد ، طرز رفتار و حتی نحوه ی نگاهشان ، تمایل خود را به آمیزش جنسی نشان می دهند.

بنابراین ، مردان نباید از همسر خود انتظار داشته باشند علاقه ی خود را به رابطه ی جنسی به زبان آورد یا او آغاز کننده باشد. آنان می توانند تمایل زن را در رفتار و حرکات او و نیز در رضایتش پس از آمیزش بیابند.

یکی از مهم ترین تفاوت های میان زنان و مردان این است که زنان پیش از آنکه بتوانند به نیازهای جنسی شوهرشان پاسخ مثبت دهند می بایست از لحاظ عاطفی ارضا شوند.

زن ، قبل از اقدام به رابطه ی جنسی می خواهد از محبت شوهر خود مطمئن باشد.

اظهار محبت های کلامی و عملی ( مثل هدیه دادن مرد به همسرش البته هدیه می تواند یک کلام زیبا هم باشد ) زن را به برآورده ساختن نیاز جنسی مرد متمایل می سازد.

پیشنهاد مطالعه:  انحراف جنسی نامعین (nos) چیست ؟

برای همین اگر مرد در برآوردن این خواسته ی همسر خود ناتوان باشد ، یا در انجام آن کوتاهی ، یا با همسرش بحث و مشاجره کند ، نباید انتظار داشته باشد همسرش به خواسته ی او برای آمیزش ، با رغبت و اشتیاق پاسخ دهد.

از سوی دیگر ، لازم است زنان این نکته را به خاطر داشته باشند که: بسیاری از مردان در بیان احساسات خود مشکل دارند. برای آنان نشان دادن عشق خود از طریق آمیزش جنسی بسیار راحت تر از بیان لفظی است.

برای آنکه مرد از لحاظ احساسی و عاطفی ، خود را وقف همسرش کند ، لازم است نیازهای جسمی او برآورده شود.

او نیاز دارد بداند که همسرش از لحاظ جنسی به او تمایل دارد . برای بیشتر مردان ، روابط جنسی مهم ترین گواه آن است که همسرش دوستش دارد.

تنها در این هنگام است که مرد احساس خرسندی می کند و نیازهای عاطفی زنش را مورد توجه قرار می دهد.

تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر( خیلی مهم! حتماً با دقت بخوانید)www.mehcom.com

تفاوت رفتارهای جنسی زن و شوهر( خیلی مهم! حتماً با دقت بخوانید)www.mehcom.com

میل جنسی زن به طور قابل توجهی تحت تأثیر اتفاقات زندگی است. اگر خانواده دچار مشکل باشد ، اگر بچه ها مریض باشند ، اگر زن با شوهرش بگو مگو داشته باشد ، اگر مادر شوهر حرفی زده باشد و …

رابطه ی جنسی برایش مفهومی نخواهد داشت. در حالی که اگر همین مسائل برای مرد اتفاق بیفتد ، او رابطه ی جنسی را همچون قرص خواب تلقی خواهد کرد

و آن را نوعی وسیله ی رهایی از فشارهایی که در طول روز روی هم تلنبار شده خواهد دانست. در نتیجه ، در پایان روز چنین تمایلی از جانب او برای زن ، سنگین و غیر قابل فهم است.

پیشنهاد مطالعه:  آیا در جلسه خواستگاری ، مسائل جنسی را مطرح کنم

برای برقراری روابط جنسی ، مردان ، اولویت را به کارکردهای اصلی می دهند ؛ بدین معنا که به جای معاشقه و مغازله ، مرد ، مقاربت گرا است.

به عبارت دیگر مردها دوست دارند زودتر با همسر خود آمیزش کنند. در حالیکه زن ها عمدتاً نزدیکی های احساسی را ترجیح داده و به پیش نوازی ، معاشقه و مغازله اهمیت می دهند.

به تعبیر دیگر ، زن پیش از اقدام به رابطه ی جنسی ، نیاز دارد تا مدت نسبتاً زیادی با صحبت و توجهی که به او می شود آمادگی پیدا کند.

مرد می خواهد با برقرای رابطه جنسی از فشارها برهد و زن می خواهد پناهی بیابد. اگر این تفاوت درک شود مرد می تواند در این رابطه نقش بهتری ایفا کند.

بیشتر زنان حداقل به ۳۰ دقیقه برای آمادگی جهت رابطه ی جنسی نیاز دارند و مردان به ۳۰ ثانیه.

قابل توجه مردان:

برای اینکه همسرانتان تمایل بیشتری به روابط جنسی پیدا کنند ، لازم است که قبل از عمل آمیزش با عشق بازی و روش های تحریک زن ، او را برای عمل نزدیکی آماده نمایید . 

توجه داشته باشید که عمل آمیزش بدون مقدمه ، به تدریج بی میلی زن نسبت به عمل آمیزش را به همراه خواهد داشت.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×