"> معمای توپ بازی پینگ پنگ - معمای هوش و خلاقیت - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

معمای توپ بازی پینگ پنگ – معمای هوش و خلاقیت

معمای توپ بازی پینگ پنگ

معمای هوش – معمای خلاقانه – معمای سخت – معما با جواب – معما با پاسخ – با ما همراه باشید برای خودآزمایی هوشتان

 

معمای هوش توپ بازی پینگ پنگ به این صورت می باشد. که شما مشغول بازی پینگ پنگ خونه یکی از دوستاتون هستین و ناگهان ننها توپ پینگ پنگی که داشتین می افته داخل یک سوراخ . این سوراخ در حقیقت یک لوله نازک فلزیه که کف زمین سیمانی کار گذاشته شده و 30 سانتی متر  هم عمق داره . خوب شما می خواهید که بازهم پینگ پنگ بازی کنید.

پس چاره ای ندارید جز اینکه توپ رو از توی سوراخ دربیاورید. حالا شما که خیلی باهوشی بگو که چطوری می تونین اون توپ رو بدون ذره ای آسیب بیرون بیارین در حالی که تنها چیزی که دور و بر شما پیدا می شه و می توانید ازش استفاده کنید  راکت پینگ پنگ تون، بند کفش هاتون و یک بطری آب معدنی که برای رفع عطش در اتمام بازی، تهیه کرده اید ؟ البته به یاد داشته باشین که بطری آب معدنی پلاستیکی به خاطر قطرش توی لوله نمی ره.

جواب معمای توپ بازی پینگ پنگ

متاسفانه عمده وسایلی که دور و بر شماست در این لحظه بکارتون نمی یاد بجز آب داخل بطری . تنها کاری که باید انجام بدین، اینه که یک مقدار آب داخل لوله بریزید تا اینکه توپ بر روی آب شناور شده و از سوراخ بالا بیاید.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق ایرانی

پیشنهاد مطالعه:  معمای ریاضی-تست هوش اعداد ساده-تست هوش ریاضی

آموزش شعبده بازی و آموزش حقه های جادو-هری پاتر شوید!!

آموزش شعبده بازی و آموزش حقه های جادو-هری پاتر شوید!!-www.mehcom.com

مجموعه فوق العاده آموزش شعبده بازی و آموزش حقه های جادو برای اولین بار در ایران آموزش شعبده بازی برای شما که دوست دارید یک شعبده باز ایرانی مشهور باشید شما می توانید با خرید این مجموعه آموزش جادوگری و شعبده بازی هری پاتر ایرانی شوید!!! دسته نرم افزار آموزشی مجموعه بی نظیر آموزش شعبده بازی و آموزش حقه های جادو … ادامه مطلب »

****************************************

کاملترین مجموعه آموزش تصویری فوتبال به زبان فارسی از مبتدی تا حرفه ای

کاملترین مجموعه آموزش تصویری فوتبال به زبان فارسی از مبتدی تا حرفه ای

خرید اینترنتی کاملترین مجموعه آموزش تصویری فوتبال به زبان فارسی از مبتدی تا حرفه ای از این به بعد همه از پیشرفت شما در بازی فوتبال متعجب خواهند شد ! خرید پستی کاملترین مجموعه آموزش تصویری فوتبال به زبان فارسی از مبتدی تا حرفه ای با در اختیار داشتن این سری آموزش تمرینات فوتبال برای تمام پست های بازی فوتبال … ادامه مطلب »

****************************************

یک مژده به تمام دوستداران معما و سرگرمی

بازی های تقویت کننده هوش و حافظه

بازی های تقویت کننده هوش و حافظه

مجموعه ای از بهترین بازی های و سرگرمی های فکری جالب

بازی های تقویت کننده هوش و حافظه

فقط کافیست برای دیدن این مجموعه زیبا کلیک کنید !!

****************************************

خرید اینترنتی بدنسازی و آمادگی جسمانی حرفه ای و پیشرفته

خرید اینترنتی بدنسازی و آمادگی جسمانی حرفه ای و پیشرفته زبان اصلی و اورجینال (1)-www.mehcom.com

خرید اینترنتی بدنسازی و آمادگی جسمانی حرفه ای و پیشرفته زبان اصلی و اورجینال آموزش حرفه ای و پیشرفته بدنسازی و آمادگی جسمانی برای تمام مربیان و علاقمندان به رشته های ورزشی زیبا و جوان پسند در صورتی که می خواهید از جدیدترین متد های بدنسازی و آمادگی جسمانی آنهم به صورت حرفه ای و پیشرفته آگاه شوید و در … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  معما های مهکام- معمای 63 لامپ و 3 کلید

****************************************

 

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

  1. مهدی گفت:

    سلام
    من دو تا راه حل پیدا کردم یکی همینی که شما فرمودید و یکی دیگه که بعضی اوقات ممکنه کار نکنه
    اونم اینه که آب بطری رو خالی کنیم بعد بطی رو فشار بدیم تا بادش خالی شه بعد فقط سره بطری رو میکنیم تو لوله بعد دستمونو ول میکنیم تا باد داخله لوله رو بکشه تو خودش ممکنه همراهش توپ هم بیاد تا مدت زمانه کمی بچسبه به دهانه ی بطری

    • admin گفت:

      باسلام
      خیلی خوبه که شما تونستید راه دیگری نیز پیدا کنید معلومه که ذهن خلاقی دارید.

    • فرشید گفت:

      با دمیدن فوت با قدرت زیاد میشه داخل لوله نیروی عکس تولید کردن (مثل گردباد) و از این طریق نیروی وارد شده داخل لوله به توپ برخورد میکنه و به بالا کشیده میشه.
      شاید خوب نتونستم منظورمو برسونم به بزرگی خودتون ببخشید

×