"> در میان روز به همسرتان زنگ بزنید- نکات همسرداری -باربارا دی آنجلیس
مشاوره آنلاین مهکام

در میان روز به همسرتان زنگ بزنید- نکات همسرداری

در میان روز به همسرتان زنگ بزنید

خانم باربارا دی آنجلیس درباره نکات همسرداری به مردها توصیه هایی دارد یکی از این توصیه ها مطلب زیر است.

در میان روز به همسرتان زنگ بزنید- نکات همسرداری-www.mehcom.com

در میان روز به همسرتان زنگ بزنید- نکات همسرداری-www.mehcom.com

زن ها تشنه ی ارتباط هستند . باید این حقیقت را تا به اینجا دیگر از بر شده باشید زیرا ده ها بار به آن اشاره کرده ام ! (زن ها همچنین حرفهایشان را هم زیاد تکرار می کنند!!) ارتباط ، قلب ما را تغذیه می کند و احساس محبوبیت به ما می دهد و حتی ما را به لحاظ جنسی نیز تحریک می کند. بخصوص در اوقاتی که از نظر فیزیکی با شما نیستیم دوست داریم ارتباط خود را با ما حفظ کنید، زیرا نشان دهنده ی این است که به ما فکر می کنید.

چنانچه می خواهید نامزد/همسر خود را خوشحال سازید از دستورالعمل یک دقیقه ای زیر استفاده کنید . در بین روز گوشی تلفن را بردارید و به او زنگ بزنید. شصت ثانیه از وقت خود را بر روی خوشحالی او سرمایه گذاری کنید. لازم نیست چیز بخصوصی برای گفتن داشته باشید. صرف شنیدن صدای شما ما را خوشحال می سازد.

خانم باربارا دی آنجلیس بیان می کند ، جملات زیر در ضمن بسیار مفید و مؤثر واقع می شوند:

«داشتم به تو فکر می کردم.» یا:«امیدوارم که روز خوبی داشته باشی.» یا:«همین الآن به هتل رسیدم و می خوام اتاق بگیرم.» آه که چقدر از شنیدن این جمله خوشحال می شویم، زیرا به معنای رسیدن و اعلام ورود و دقیقاً متضاد رها کردن و ناپدید شدن است.

پیشنهاد مطالعه:  باربارا دی آنجلیس : نزد دیگران از همسرتان تعریف کنید

هنگامی که به ما زنگ می زنید، چه اتفاقی می افتد؟ خیالمان راحت می شود و احساس آرامش می کنیم.لبخند می زنیم. فکر می کنیم که شما مردی با ملاحظه هستید، مردی فوق العاده، همان جا به شما هزار امتیاز می دهیم و آن را به حساب جنسی مشترکمان واریز می کنیم که می توانید بعداً از آن برداشت کنید. حال نظرتان چیست؟ آیا ارزش آن را ندارد که گوشی تلفن خود را همین الآن بردارید؟!

 از زنان تان بیشتر امتیاز بگیرید !

جهت دریافت امتیازات بیشتر و «تشویقی» و «ترفیع» هربار که برنامه هایتان تغییرکرده باشد و می دانید که احتمالاً نگران شما خواهیم شد، از پیش به ما زنگ بزنید و خبر دهید. چنانچه قرار است دیرتر بیایید از پیش به ما زنگ بزنید. هر بار که با خبر می شوید به شما زنگ زده ایم اما شما را پیدا نکرده ایم به ما زنگ بزنید.

اوقاتی که احساس می کنید نگران شما باشیم به ما زنگ بزنید. یکی از شیرین ترین و دوست داشتنی ترین کارهای همسرم در همین اواخر این بود که به من زنگ زد تا بگوید برای یک کنفرانس تلفنی مکالمه ی تلفنی بلندی را در پیش خواهد داشت لذا زنگ زده بود تا چنانچه تصادفاً به او زنگ زدم و خط تلفن به مدت طولانی اشغال بود نگران نشوم و از پیش خبر داشته باشم.

به یاد دارم تمام آن روز احساس بسیار خوبی داشتم.زیرا شوهرم احساسات مرا درنظر گرفته بود و بسیار ملاحظه کارانه و عاقلانه رفتار کرده بود.

به یاد داشته باشید :

درست به همان اندازه که مردها از تلفن بدشان می آید زنها عاشق آن هستند و در واقع آن را جزئی از وجودشان می دانند! لذا هرگاه از تلفن جهت برقراری ارتباط با ما استفاده می کنید، خب، چنانچه باهوش باشید باید متوجه منظورم شده باشید…!

پیشنهاد مطالعه:  باربارا دی آنجلیس- هفت سرمایه گذاری در عشق برای مردان

منبع: کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند نوشته باربارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی انتشارات نسل نواندیش
مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر -رازهای همسرداری

 

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×