"> توجه به همسر تان رمز داشتن خانواده موفق است - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

توجه به همسر تان رمز داشتن خانواده موفق است

توجه به همسر

توجه به همسر در خانواده باعث ایجاد شادی و نشاط در زن می شود و در پی آن این شادی و نشاط به سایر افراد خانواده نیز سرایت می کند. و آن وقت می فهمید که داشتن خانواده شاد یعنی چه ؟ پس آقایان توجه به زنان تان را از یاد نبرید.

یکی از مهمترین نیازهای افراد در خانواده که لازم است همه آن را به طور جدی در نظر داشته باشند ، مورد توجه قرار گرفتن است. به طور ویژه ، زنان خواستار آنند که شوهرانشان به احساسات و خواسته های آنان توجه کرده ، صمیمانه برای خوشبختی آنها تلاش کند.

توجه به همسر تان رمز داشتن خانواده موفق است

توجه به همسر تان رمز داشتن خانواده موفق است

بنابراین آقایان محترم !

به همسرتان نشان دهید که به وقایع و رویدادهای زندگی اش علاقمند هستید . برای این کار به آنچه در زندگی همسرتان می گذرد ، توجه کنید و به آنچه برای همسرتان مهم است ، اهمیت و علاقه نشان دهید.

هنگام ورود به منزل ، از همسرتان مهربانانه بپرسید : چه خبر ، امروز چه کارها کردی و … ( البته توجه داشته باشید که این سوال پرسیدن ها نباید به صورت بازخواست باشد ، بلکه باید طوری پرسیده شود که همسرتان احساس کند شما به او توجه دارید و برای او ارزش قائل هستید)

پس از آن از زحمت هایش تشکر کنید و اگر دوست داشت اتفاقهایی را که در طول روز برایش اتفاق افتاده برای شما تعریف کند ، به دقت گوش دهید و به آن توجه کنید.

به قول معروف به حرف هایش دل بدهید. به وی نشان دهید که هرگز او برایتان عادی نشده است: همواره به او ابراز علاقه کنید ، به خواسته هایش توجه کرده ، نیازهایش را برآورده کنید ، در کارها به او کمک کنید ، برایش وقت بگذارید ، هر چند وقت یک بار بدون مناسبت برایش یک یا چند شاخه گل بگیرید و…

پیشنهاد مطالعه:  بررسی حقوق خانواده در پرتو آموزش های نبوی

این گونه کارها این احساس را به همسرتان می دهد که به او توجه دارید و او را از یاد نبرده اید.www.mehcom.com

خانم های محترم! مردها نیز به توجه نیاز دارند

 مرد نیز نیازمند آن است که از سوی همسرش مورد توجه قرار گیرد. می خواهد همسرش او را در مقایسه با دیگران ، به ویژه فرزندان در اولویت قرار دهد و او را مهمترین شخص زندگی خود بداند.

مرد خواستار آن است که همسرش به خواسته ها و نیازهای او توجه کند: اگر خسته است اسباب استراحتش را فراهم کند ، اگر گرسنه یا تشنه است  آن را برطرف کند ، اگر میل جنسی دارد نیازش برآورده شود ، اگر بیمار است و نیاز به مراقبت دارد ، از او مراقبت و پرستاری کند و در مواقع لزوم به درد و دل ها و حرف های او گوش دهد.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر و خوشبخت- بخش همسرداری موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  خیانت به زنان و مردان خیانتکار

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×