"> باربارا دی آنجلیس : با زنها به خرید بروید - آموزش خانواده
مشاوره آنلاین مهکام

باربارا دی آنجلیس : با زنها به خرید بروید

با زنها به خرید بروید

باربارا دی آنجلیس در این مطلب می خواهد فریاد بزند : مردها بدانید که زن ها عاشق خرید کردن هستند
باربارا دی آنجلیس با زنها به خرید بروید-www.mehcom.com

باربارا دی آنجلیس با زنها به خرید بروید-mehcom.com

باربارا دی آنجلیس خطاب به آقایان :

پیش از آنکه از ترس فریاد بزنید کمی به من گوش کنید ، مجبور نیستید زیاد این کار را بکنید. همان یکبارش هم به منزله ی واریز کردن مقادیر هنگفتی در حساب بانکی عشق و صمیمیت ما به حساب می آید حسابی که می توانید بعداً از آن برداشت کنید!

اغلب زن ها عاشق خرید کردن هستند . همانگونه که قبلاً هم نیز توضیح دادم خرید برای بسیاری از ما زن ها تجربه ای احساسی و صمیمانه به شمار می رود.لذا چنانچه به ما پیشنهاد خرید رفتن بدهید، هیجانی بزرگ برای ما به حساب می آید.

پوشیدن و پرو کردن لباس های زیبای گوناگون در حضور مردی که دوستش داریم و پرسیدن نظر او به نوعی تجربه ای شهوانی و جنسی به حساب می آید. زیرا زن ها بدینوسیله توجه شما را به بدن خود معطوف می کنند و به شما نیز این فرصت داده می شود که به بدن او خیره شوید.

 یک تجربه در بکار گیری این تجربه همسرداری

این روش را به یکی از مراجعه کنندگانم با نام هرب پیشنهاد دادم و به رغم مقاومت های بسیار، سرانجام موافقت کرد تا به همسرش پیشنهاد دهد با هم به خرید بروند . درست پیش از آنکه خانه را ترک کند و به همراه همسرش به خرید برود به من تلفن زد و گفت: « باربارا، اصلاً نمی توانم این کار را بکن. ترجیج می دهم برای روت کانال یا کشیدن یکی از دندان هایم به دندان پزشک مراجعه کنم، اما به خرید نروم!»

پیشنهاد مطالعه:  باربارا دی آنجلیس : زنها عاشق کارت تبریک مردان هستند

پاسخ دادم : «گوش کن، هرب، اصلاً فکر نکن که می خواهی به خرید بروی و الا حال ات بد می شود. فکر کن می خواهیم «تمرین تمرکز» بکنی. سعی کن توی فکر و ذهن اش نفوذ کنی . به هر چیز توجه می کند تو هم روی همان چیز تمرکز کن.

مثلاً اگر به رنگ دو ژاکت مختلف نگاه می کند، تو نیز واقعاً به آن دو رنگ فکر کن. اگر مدل دو ژاکت مختلف را با هم مقایسه می کند و «تن خور»آنها را روی بدن خودش امتحان می کند تو نیز به آنها نگاه کن گویی که قرار است برای این کار و ارائه نظر حرفه ای خود درباره ی آن ژاکت ها دستمزد بگیری. با این کار بزودی با سطح خودآگاهی او همراهی خواهی کرد گویی او را از خودش بیرون کشیده ای. قول می دهم می توانی این کار را بکنی!

گوشی را گذاشتم و مشتاقان منتظر ماندم تا نتیجه را به من خبر دهد.

کمی بعد هرب از تلفن همراه خود به من زنگ زد و گفت:«جوی پای صندوق است و دارد پول لباس هایش را پرداخت می کند.خواستم یک لحظه سریع زنگ بزنم و بگویم که موفقیت آمیز بود! اولش می خواستم فریاد بزنم و از مغازه فرار کنم. اما تمرکز کردن را تمرین کردم و سعی کردم افکار و حرکات او را درک کنم. چیزی نگذشت که احساس عجیبی به من دست داد. احساس کردم به او نزدیک تر شده ام. علاوه بر آن خیلی هم به من خوش گذشت. همسرم می توانست ببیند که از خرید کردن با او لذت می برم. فکر کنم کمی شوکه شده بود . ناگهان خیلی با من مهربان شد و هر بار که از اتاق پرو بیرون می آمد مرا می بوسید. قسم می خورم هر دویمان تحریک شده بودیم.

پیشنهاد مطالعه:  دانلود کتابهای باربارا دی آنجلیس

ادامه داد: «حالا داریم به خانه برمی گردیم.جوی پیشنهاد داده است که چون بچه ها خونه نیستند و پیش دوستاشون هستند و تا شب هم برنمی گردند،بهتره بریم خونه کمی «دراز بکشیم»و «استراحت کنیم!؟» او قبلاً هیچ وقت از این جور بازی گوشی ها و «سر به هوایی ها» نمی کرد اونم این وقت عصر. فکر کنم عاشق خرید کردن شده ام !

پذیرفتن این پیشنهاد من ممکن است مستلزم کمی باور و اعتماد از جانب خودتان باشد. اما هرجور که شد، سعی کنید آن را امتحان کنید.چنانچه می خواهید امتیاز بیشتری بگیرید، لباسی را هم شما انتخاب کنید و به او بدهید تا پرو کند . حتی اگر از آن خوشش هم نیاید صرف اینکه توجه کرده بودید صمیمیت زیادی را میان شما تولید خواهد کرد.

منبع: کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند نوشته باربارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی انتشارات نسل نواندیش
مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق –آموزش همسرداری

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×