"> بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

مرلین منسون-رهبر شیطان پرستی جهان

برخی از دوستان شاید این ابهام برایشان بوجود آمده باشد که چرا در یک مجله اینترنتی آموزش خانواده باید به مباحث شیطان پرستی و شیطان پرستان پرداخت. مثلا چه لزومی دارد که خانواده ها پدر و مادرها و جوانان درباره مرلین منسون و سایر موضوعاتی از این قبیل بدانند. در ابتدا باید گفت که یکی از اهداف خانواده رشد اخلاقی و متعالی کرده ارزشهای انسانی است. پس هر خانواده ای باید انحرافات و آسیب های اجتماعی پیرامونش را بشناسد تا بتواند از خطرات ایمن بماند. وقتی که شیطان پرستان و در راس آنها مرلین منسون  افکار انحرافی چون ترویج روابط خلاف اخلاق فی‌‌ما‌بین ” پدر و دختر ، پدر و پسر ، مادر و فرزند ، ‌برادر ، خواهر و … یا همان زنای با محارم را گسترش می دهند آیا نباید کمی تامل کنیم.

1. بیوگرافی مرلین منسون

مرلین منسون ” نام مستعار ” برایان وارنر ” متولد سال 1969 میلادی در یك خانواده فقیر و سطح پایین فرهنگی در منطقه كانتون اوهایو آمریكا می‌باشد . وی دوران كودكی سختی را پشت‌سر گذاشته و همواره با آرزوهای كوچك اما دست‌نیافتنی اقتصادی و مالی و آنچه در برهه زمانی موردنظر ، حداقل‌های یك زندگی را برای یك كودك و نوجوان در آمریكای افسار گسیخته لازم می‌ساخت بزرگ شد . وارنر دوران كودكی پر از حسرت خود را به جوانی می‌رساند . در حالی كه گروهی نیز اظهار كرده‌اند وی مدتی را در یك مدرسه مذهبی مسیحی تحصیل كرده‌است. برایان در سن 18سالگی ضمن نقل مكان به منطقه تامپابای در فلوریدا به شغل روزنامه‌نگاری روی می‌آورد .

وارنر در طول این مدت مطالب مختلفی را با قلمی ضعیف و سطحی‌نگر در نقد اشعار موسیقی‌های مبتذل و سخیف ” متال ” و ” راك ” به رشته تحریر در می‌آورد. گروهی از هواداران وی به غلط او را منتقد متال معرفی می‌كنند . اما آنچه با اطمینان در‌خصوص این برهه زمانی شیطان‌مدرن می‌توان اظهارنظر كرد، این است كه سال‌‌های جوانی برایان سال‌‌های آشنایی وی با فضای مسموم گروه‌های شیطان‌پرستی و اقمار آن نظیر گروه‌های متالیكا ، هی‌پی و… است . بدیهی است از آن ساخت فاسد فرهنگی ، اگر انسان‌هایی به غیر از برایان وارنر شكل بگیرند ، محل تردید وجود خواهد داشت و این هشداری است جدی به آینده تمامی كشورهایی كه در زمینه اقدام دیر‌هنگام مهندسی فرهنگی ، هنوز هیچ تحركی را صورت نداده‌اند . در هر حال وی پس از آشنایی با اسكات میچل گیتاریست فعال در برخی گروه‌های كوچك و نه چندان حرفه‌ای راك ، گروه متال خود را تشكیل می‌دهد . وی در این سال‌‌ها نام مرلین منسون را با تركیب نام دو نفر دیگر بر خود می‌گذارد . نام مرلین را از بازیگر زن بنام هالیوودی ” مرلین مانرو ” كه شهرت به فساد و بازی در فیلم‌های غیر‌اخلاقی داشت و از ظاهر زیبایی برخوردار بود و منسون را نیز از نام یك كشیش ناراضی فرقه‌گرایی مسیحی بر‌می‌گزیند .

Marilyn.Manson-band-آسیب-های-اجتمای-گروه-های-شیطان-پرستی

 وی با همكاری عناصر دیگری همچون ” گجت گین ” نوازنده باس ، ” مادونا واین ” ، نوازنده كیبورد و ” اسپوكی كیدز ” چند مجموعه موسیقی را ضبط و روانه بازار می‌نماید . پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگ‌بندی صحنه ‌، نوع اجرا ، گستاخی در استفاده از الفاظ ركیك و ترویج فحشا در آثار ایشان ، ” ترنست رزنور ” (یكی از فعالان گروه متال در آمریكا) در سال 1993 زمینه تبادل‌نظر گروه منسون كه دچار تغییرات رادیكال‌تری نیز شده بود را با مدیر یك شركت فعال در حوزه موسیقی آمریكا بنام ” ‌تایتینگ ریكورد زلیپل ” را فراهم می‌آورد . عناصر تازه وارد گروه و مدیر شركت یاد شده زمینه‌های گرایش بیشتر شیطان‌مدرن را به وحشی‌گری در صحنه‌های اجرا و انجام اعمال خارق‌العاده یك انسان سالم و دارای هویت انسانی را فراهم می‌آورند.منسون در این سال‌ها و به سرعت عصر توحش موسیقیایی‌اش را پشت سر گذاشت و به ستاره مبتذل ، اما پر‌مخاطب رسانه‌های آمریكایی بدل شد . این اقدامات او را از جایگاه یك مطرب محلی در فلوریدای جنوبی خارج و از او چهره‌ای ملی در آمریكا ساخت .در طول این مدت نگرانی‌های برخی از اقشار اجتماعی از هنجارشكنی وحشت‌زای این فرد ،‌زمینه‌های مقاومت‌های داوطلبانه و لغو برخی از برنامه‌های عمومی منسون را فراهم آورد . او در این سال‌ها آلبوم‌های ضد مسیح (یا آنتی كریست)، هالیوود ، حیوانات مكانیكی و … را منتشر كرد . ناگفته نماند كه حضور معنادار روزنامه‌های آمریكایی در چهره‌سازی این عنصر نامطلوب فرهنگی نیز بی‌تاثیر نبوده كه در جای خود مورد بحث قرار خواهد گرفت. او در سال 1997 به یكی از خبرسازترین چهره‌های جهان بدل شد . اما آنچه باید ذكر شود ، آن است كه محصول این فعالیت‌ها شهرت و ثروت بسیار زیادی است كه حداقل 5 نسل بعد از این خواننده متال را بیمه كرده‌است و بسیاری از آگاهان نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگویم میلیاردرهای جهان می‌شناسند كه به كمك تسلط بر احساسات جوانان دور‌مانده از معنویت و به مدد كارهای شنیع توانسته است ثروت كلانی را جذب حساب‌های بانكی‌اش نماید. سبك خاصی را نیز در ارائه آثار موسیقیایی به منسون نمی‌توان نسبت داد ،‌اگرچه همانطور كه اشاره شد پایه تم‌های آثار وی همان پایه‌های برگرفته شده از موسیقی متال است . اما اگر می‌خواهیم درك درستی از سبك موسیقی وی داشته‌باشیم تداعی قارچ‌های روییده بر ریشه درختان جنگلی و یا سایر انگل‌ها می‌تواند ترسیم‌گر منظور نگارنده از طرح موضوع باشد . عامل سودجویی در تبیین خط‌مشی منسون نقش ویژه‌ای را عهده‌دار است و اما باید یادآور شد كه از فعالیت وی سود سرشاری نصیب كمپانی‌های طرف قرارداد تبلیغاتی با او كرده‌است كه در زمینه‌های مختلفی از جمله زیور‌آلات ، لباس و… فعالیت اقتصادی دارند

پیشنهاد مطالعه:  ارتباط شیطان پرستی و فرقه منحرف وهابیت

مهکام-marilyn_manson_dock_چرا-مرلین-منسون-رهبر-شیطان-پرستی-جهان-هنوز-مطرح-است-؟

2. عقاید مرلین منسون

هیچ عقیده ثابتی را نمی‌توان به منسون نسبت داد ، ‌او مظهر لاقیدی و بی‌عقیدگی محض است و آنجا كه پای عقیده به میان كشیده می‌شود آن عقیده به شیطان‌ و بزرگی این موجود رانده شده‌است . لكن از آنجا كه انسان‌های بی‌عقیده و مكاتب بی‌عقیده باید در پی انجام اعمال خود به فلسفه‌بافی بپردازند تا مرموزتر و در نتیجه احساس‌ نیاز در جستجوی ایشان معمول داشته‌شود ، او نیز فلسفه‌بافی‌هایی را طرح می‌نماید . به عبارتی دیگر فلسفه‌‌بافی به كمك ” مشتری‌داشتن ” و ماندگاری مشتریان به كار او آمده‌است . وارد شدن در تونلی یا سالنی كه با تصاویر هر چند بی‌ربط تزیین شده‌است كمك می‌كند تا مخاطبانش مدت‌ بیشتری را در این تونل یا سالن باقی بمانند و در نتیجه گزارش می‌كنند كه ” ما فلان میزان مخاطب را داریم ” . منسون اولین دیدگاهش در صدور عقاید یا فلسفه‌بافی‌ها همین مورد است ، یعنی نگاه داشتن بیشتر مشتریان در صف انتظار دریافت تولیدات فكری جدید . در مرحله بعد القای مفاسد فكری و عقیدتی در دستور كار وی قرار دارد كه در صدر آن همان بی‌عقیدگی است. بی‌عقیدگی كه در پلورالیسم یا نسبت‌گرایی نیز رخ می‌نماید امروزه شاخصه زیربنای بسیاری از مكاتب فكری است ، بد نیست در اینجا متذكر شویم كه منسون مصداق نسبیت‌گرایی در حوزه اخلاق است . در هر حال این شیطان‌مدرن به نظر گروهی یك متال و ‌به نظر گروهی دیگر یك پانكیسم است .

فرزند شیطان عمق سطحی‌نگری منسون را می‌توان در القابی كه مردم به او نسبت داده اند جستجو كرد ،‌ مانند ” ‌دیوانه پلید ، شیطان‌بزرگ ، ابله‌رذل ، انسان سگ‌صفت ، خبرساز ، پول‌دوست شهوت‌پرست، كشف‌نشده ، فرزند شیطان‌ و مظهر شیطان‌ . ” اما برخی عقاید محوری این شیطان‌ دست‌آموز آمریكا به قرار ذیل است : 1. هر كس او را نمی‌فهمد خودش دچار مشكل فكری است و كودن است . 2. هر كس برداشت بدی از آثار وی دارد ،‌ خودش دچار رذایل اخلاقی است و براساس زاویه دیدش به كارهای او نگاه می‌كند . 3. تكثر در قرائت‌ها و برداشت‌ها (پلورالیسم) 4. اقتدار و قدرت وسیع شیطان‌ از دیگر عقاید وی است . 5. منسون در جای دیگر می‌گوید من از خدای مردمی متنفرم كه از آن مردم تنفر دارم . 6. ضدیت با مسیح نیز با توجه به گرایش كلی شیطان‌پرستان در عناد با دین مسیح در ساخت فكری بدون سازمان منسون جایگاه ویژه‌ای دارد

3. اشعار مرلین منسون

نگاه به متن اشعار منسون كه اغلب توسط وی سروده شده‌است نیز خالی از تاثیر در شناسایی محورهای القایی این ستاره بی‌فروغ فرهنگ فاسد آمریكایی نیست كه در ادامه به برخی از آنان قید می‌شود . تجلی تفكرات (پوچ‌گرایی) نیچه را می‌توان در اشعار منسون مشاهده كرد .

4. روش تبلیغ مرلین منسون

خبر تكان‌دهنده‌ای از پاره‌كردن انجیل در اجرای كنسرت زنده منسون و پرتاب آن به سوی جمعیت در سراسر جهان منتشر شد . منسون انجیل را پاره كرده و خطاب به جمعیت با صدای سنگین و خشكیده فریاد زد : ” این است خدای شما . ” باز خبر می‌رسد و به زودی در تمامی سایت‌های خبری پخش می‌شود كه او در هنگام برگزاری یكی دیگر از كنسرت‌هایش مدفوع را بر روی صحنه اجرا بلعیده و سپس مست و لایعقل به نعره كشیدن‌های مداوم ادامه داده‌است . این اخبار علی‌رغم زشتی خیره‌كننده‌اش ، به سرعت در جهان گسترش می‌یابد ، طبیعی است كه در جامعه ویران آمریكایی انجام چنین اقداماتی صرفا تندروی‌های كودكانه یك جوان آمریكایی است كه در حال حاضر هم كه 37 سال سن دارد در وجودش مانده‌است . اخبار یاد شده به خاطر برخورداری از پارامترهای خبری نظیر شگفت‌انگیز بودن ، درگیری و … به سرعت انتشار می‌یابد و از تولید‌كننده یا بهتر بگویم منبع شكل‌گیری چهره‌سازی می‌نماید . این اقدامات در كنار تیمی كه مدام برای صاحبشان خبرسازی می‌كنند ، مانند انتشار خبر مضروب ساختن محافظ وی كه به سرعت انتشار یافت ، كمك می‌كند تا این چهره بی‌فروغ همواره در صدر خبرسازترین چهره‌های ضد‌فرهنگی جهان قرار داشته‌باشد . ناگفته نماند كه ترویج نمادها ، ساخت كلیپ‌ها ، توزیع تصاویر متعدد در چهره‌های گوناگون از منسون نیز به نوبه خود نقش حائز اهمیت در تبلیغ عقاید و آثار وی دارد . مجموعا باید اظهار داشت كه تبلیغات عمدتا در این برنامه‌ریزی‌های گروه منسون قرار دارد و همه اقدامات با اهداف كوتاه‌مدت و بلند‌مدت تبلیغاتی تبیین می‌شود .

5. هواداران مرلین منسون

یكی دیگر از روش‌هایی كه به گسترش محدودة مخاطبان منسون كمك شایان توجهی كرده‌است ،‌علاقه وافر وی و گروهش به ساختن گروه‌های هوادارانست . منسون در بسیاری از كشورها توانسته‌است گروه‌های مختلفی از جوانان را تحت‌تاثیر فضای عمومی رایج در آمریكا مبنی بر داشتن حلقه‌‌های هوادار برای خوانندگان مطرح نظیر مایكل جكسون و … را ایجاد نماید . تغذیه این گروه‌ها با ترتیب دادن دكورهای ویژه ـ ‌ساخت كلیپ‌های پرهزینه و فوق فنی و … و به مدد انجام امورات خلاف اخلاق امكان‌پذیر می‌شود . ارائه آثار متناوب و بدون وقفه‌های طولانی از دیگر عواملی است كه كمك می‌كند این خواننده متال با راك آمیخته ، همواره گروه‌های كوچك و بزرگ از هواداران را به خود اختصاص دهد . در بخش‌های بعدی به تفصیل در‌خصوص جریان‌‌های هواداری از منسون در ایران و چیستی رویكرد ایشان اشاره خواهیم كرد . همچنین نكته دیگری كه در جذب هواداران بیشتر به این فرد كمك زیادی می‌كند نمادها و علائمی است كه پس از مدتی به فرهنگ رایج در بین طرفدارانش بدل می‌شود . به طور كلی بسیاری از ویژگی‌های اسطوره شدن برای انسان تهی از معنویت ، در منسون شكل گرفت و با نظری عمیق‌تر بر جای‌جای این نوشتار ، ویژگی‌های موردنظر قابل لمس خواهند بود.

مرلین-منسون-رهبر-شیطان-پرستی-جهان-در-ایران

مرلین-منسون-رهبر-شیطان-پرستی-جهان-در-ایران

 6. ظواهر مرلین منسون

تمام افرادی كه با شیطان‌مدرن برخورد داشته‌اند ، چنانچه مورد سوال قرار بگیرند ، ‌اولین موردی را كه از منسون نقل خواهند كرد نوع آرایش سر و صورت و نحوه لباس پوشیدن ، راه‌رفتن و حتی وسایل نقلیه مورد استفاده او خواهد بود . استفاده از آرایش‌‌های خاص و بسیار تند تهوع‌آور از جمله ویژگی‌های ظاهری این ستاره ‌آمریكایی است . اگرچه این شیطان‌ ساخته‌شده توسط نظام سلطه و استحاله فرهنگی آمریكا فلسفه‌بافی‌هایی را نیز در خصوص ظاهر نامتعارفش ارائه كرده است ،‌ مانند اینكه می خواهد ” با انجام چنین چهره‌آرایی‌ها باطن انسان‌ها را به تصویر بكشد ” و … اما آنچه حقیقی به نظر می‌رسد وجود بسیاری از بیماری‌های روحی و روانی است كه درون وی به وجود آمده و این‌گونه راه به جهان خارج گشوده‌است .البته این ظواهر همواره با پس‌زمینه‌های تیره و وهم‌انگیز در حالی كه ارزش‌های انسانی و اخلاقی در آنها به مسلخ برده می‌شوند ، ‌به معرض نمایش گذاشته شده‌اند .

پیشنهاد مطالعه:  شیطان پرستی در ایران

7. مطبوعات چهره‌ساز مرلین منسون

تحقیقات درباره این چهره موسیقی متال نشان می‌دهد نشریات مطرح آمریكا نقش بسزایی را در شهرت یافتن وی ایفا كرده‌اند . شاخص‌ترین این اقدامات را می‌توان در اقدام نشریه رولینیگ در درج یك مصاحبه مفصل و در واقع تبلیغاتی به نفع منسون یاد كرد . نشریه آمریكایی یاد شده ، توانست ضمن خبر‌سازی یكی از بالاترین امتیازات و بهره‌برداری در فروش بیوگرافی منسون را نصیب خود سازد . جالب توجه است این اقدام زمانی صورت می‌پذیرد كه خشم مردم متوجه اقدامات هنجار‌شكنانه فرد مورد بحث و كمك‌های مالی دولت آمریكا در قبال او صورت گیرد .رولینیگ این مصاحبه تریبونی را در اختیار وی قرار می‌دهد تا به راحتی به تبلیغ و رواج  دروغ‌های قابل توجه درباره خودش بپردازد .

8. كلیپ‌های مرلین منسون

كلیپ‌های منتشر شده توسط مرلین مانسون كه متاسفانه با كیفیت‌های بسیار بالا اكنون در كشور عزیزمان نیز به راحتی قابل دسترسی است ، حاوی موارد انحرافی و ضد‌اخلاقی فراوانی است . این مجموعه‌ها از آن نظر قابل‌تامل است كه دقیقا به ترویج آموزه‌های صهیونیستی و عبرانی نسبت به مقوله شیطان‌ و حواشی مربوط به آن می‌پردازد. در این تصاویر شیطان‌ موجودی قدرتمند و دارای گسترة بسیار وسیعی است ، شیطان در این تصویر‌سازی‌ها موجودی قدرتمند و حاكم مطلق بر تاریكی‌ها فرض می‌شود . دائما در این تصاویر بر لزوم اتكای انسان‌ها به شیطان‌ به گونه‌های مستقیم و غیر‌مستقیم تاكید می‌شود . این تاكیدات تا جایی پیش می‌رود كه بینندگان پس از مدتی احساس می‌كنند بجز تكیه بر شیطان‌ راه فراری ندارند و چاره‌ای جز این نیست كه مغلوب او شوند . در عین حال سازندگان كلیپ‌ها كه به صورت حرفه‌ای محصول خود را تنظیم می‌نمایند ، می‌كوشند تا تصاویر سیاه‌نمایی شده‌ای را از انسان ، جهان و مناسبات جاری در آن ارائه نمایند . اینها نیز درست در راستای اهداف اساسی ترویج شیطان‌پرستی در جهان قرار دارد. نكته همیشگی و تكراری در این كلیپ‌‌ها نیز رواج فحشا آن هم به شیوه‌های خشن و وحشیانه است و جالب آنكه دولت‌های غربی كه جلسات متعددی را در راستای جلوگیری از خشونت علی‌الخصوص خشونت علیه زنان برگزار می‌نمایند ، امروزه صادر‌كننده تصاویری هستند كه در آنها به بدترین شكل ممكن به انسان‌های مذكر و مونث تجاوز می‌‌شود .

9. مرلین منسون و نمادها

همانطور كه در مطلب اول شیطان‌پرستی نیز اشاره شد ساخت و استفاده از نمادهای مختلف از جمله اقدامات محوری گروه های شیطان‌پرستی به شمار می‌آید ، ‌در این میان نیز مرلین منسون خود دست به ساخت نمادهای ویژه‌ای زده‌است . این نمادها كه شامل انواع مختلفی نیز می‌باشد ، با چند هدف عمده طراحی شده‌اند : الف) كسب منافع از طریق فروش محصولات كه نماد بر آنها درج شده‌است. ب) رواج دادن و استفاده شعاری از نمادها در ترویج شیطان‌گرایی به شكل منسون ج) شناسایی افراد توسط این علائم و برقراری روابط خاص تشكیلاتی با آنان د) جلب توجه بیشتر و دریافت انعكاس بیرونی

چشم چپ منسون و چشم چپ شیطان

  چشم چپ منسون اولین نمادی است كه از آن به عنوان (look Marilyn manson) یاد می‌شود . این چشم با لنزی پر‌رنگ روشن از چشم دیگر وی متمایز شده‌است . اغلب تصاویر از منسون به گونه‌ای تهیه می‌شود كه این چشم به صورت واضح نمایان باشد . در این خصوص نیز اشاره به مقاله اول شیطان‌پرستی و تاكید بر ” رمانس‌گرایی ” به عنوان پایه‌های شكل‌گیری شیطان‌پرستی در درك واقعیات مربوط به سنخ‌شناسی چنین اقداماتی می‌تواند موثر واقع شود . این فرد همچنین برخی از نمادهای جدیدی را در شیطان‌پرستی ابداع كرده و برخی دیگر را نیز دستخوش تغییر و تحولاتی نموده است كه در ادامه به شرح و توضیح آنها خواهیم پرداخت .

تلفیق نمادهای مسیحیت

  نمادی تلفیقی از 3 نماد مسیحی در شیطان‌پرستی است كه شامل صلیب وارونه ‌، چرخ خورشید ( صلیب شكسته) و پنتاگرام است .

مجله-اینترنتی-مهکام-هفت-نماد-شیطان-پرستی-را-بشناسیم

مجله-اینترنتی-مهکام-هفت-نماد-شیطان-پرستی-را-بشناسیم

این نمادها علاوه بر استهزا مسیحیت ، تحقیر دینداران مسیحی و باورهای صحیح و غلطشان را در بردارد.

  نماد mm یا دوران طلای مزخرف نیز نامگذاری شده‌است (Grotesque mm,The Golden Ayeof) :

هواداران منسون او را به اختصار mm می‌خوانند ، ضمن اینكه در طراحی این نماد و به آرم یوف یا همان كمپانی سینمای یونیورسال و گشتاپو سازمان اطلاعاتی هیتلر اشاره‌شده است . القا‌كننده این معانی نیز در كنار هم می‌باشد . این نماد كه به نحوی صلیب شكسته را به تصویر می‌كشد ، نقش دو عقاب را نیز به نمایش گذاشته است . (عقاب نیز نماد كشور آمریكا است) گفتنی است در حال حاضر شیطان‌پرستی مبلغ نژاد‌پرستی خاص نازیسم نیز هست كه این اقدام با دو هدف عمده صورت می‌پذیرد .

  • غرب و جریانات صهیونیستی می‌كوشند تا نشان‌دهند كسانی كه یهودیان را مورد آزار قرار دارند (البته صرفا بنابر ادعای واهی هلوكاست) از تبار شیاطین هستند .
  • همچنین پوششی نیز برای جدایی تبلیغات مدنظر قرار دارد ، جدایی دروغین صهیونیسم از نازیسم كه این امر خلاف واقعیت است .
پیشنهاد مطالعه:  هفت نماد شیطان پرستی را بشناسیم

  نماد تشنج یا ستاره ضد مسیح (superstar shock ,Anticrist) :

تعریف-شیطان-پرستی-چیست-؟

این نماد نیز مانند بسیاری از نمادهای رایج میان شیطان‌پرستان از نمادهای صهیونیستی و دقیقاً امتداد ستاره داوود و با حاشیه‌هایی از حروف یونانی مبنی بر كلمه نهنگ (كه بنا بر برخی اعتقادات نه چندان صحیح عبرانی از اشكالی است كه شیطان‌ به شكل آن ظاهر می‌شود.) علاوه بر ستاره داوود كه مبنای طراحی این ارم است ، تعادل و چرخش نیز از خصوصیات این نماد است كه در مجامع شیطان‌ مدرن مورد تایید قرار می‌گیرند.

امگا و حیوانات مكانیكی

نام آلبوم پرفروش منسون است كه شامل 15 ترك است این تعداد به شكل كلید‌هایی در سر این نماد كه بی‌شباهت به بز نیست طراحی شده‌است. امگا نیز از حروف یونانی است كه با توجه به الهام گرفتن تفكرات شیطان‌پرستی از فلسفه یونانی مورد استفاده قرار گرفته است .

 عطارد و اكنون هالی‌وود

نماد عطارد یا هالی وود

این نماد پس از آلبوم هالی‌وود با اندك تغییراتی مورد استفاده گروه منسون قرار گرفت .این نماد مبتذل بر روابط جنسی نامشروع میان زن و مرد و آثار اروتیك تولید شده نیز دلالت دارد در حقیقت عطارد یا هالی‌‌وود نمادی است از كارهای به اصطلاح هنری كه در خدمت رواج فحشا قرار می‌گیرند.

 نماد سر مرگ

نمادهای جمجمه و گوش های موش

این نماد تركیبی از جمجمه انسان و گوش‌های موش است ، موش كه توسط نازی‌ها به یهودیان نسبت داده‌می‌شود . ( البته در سراسر اروپا یهودیان از لقب موش‌های كثیف برخوردار بودند) این نماد نیز مانند برخی از موارد بررسی شده به جهت همسویی تبلیغاتی با صهیونیسم در برقراری پیوند سوری میان نازیسم و شیطانیسم طراحی شده‌است.

صلیب لوراین ، مرا بخور مرا بنوش

این نماد باستانی كه توسط منسون مورد استفاده قرار می‌گیرد ویژة گروهی از چهره‌های افسانه‌ای به نام شوالیه‌های معبد بوده‌است . این نماد كاربردهای جادوگری و مصرف برخی امور غیرمعمول مانند كیمیاگری و … را نیز دارا می‌باشد . از صلیب لوراین به عنوان مرگ مجازی روح و اتحاد مقابل نیز تعبیراتی ارائه شده‌است .

10. گروه مرلین منسون

افراد متفاوتی تاكنون در گروه كاری مرلین منسون حضور پیدا كرده‌اند و بنابر دلایل مختلفی موفق به ادامه فعالیت در این گروه نشده‌اند. البته منظور از گروه ، نوازندگانی می‌باشند كه به اجرای زنده در كارهای او می‌پردازند و این افراد چنانچه كارایی خود را از دست دهند و یا آنچنانكه باید ارزش‌های اخلاقی این افراد را مورد توهین و لگدكوب نمودن قرار ندهند ،‌ فورا با نفر یا نفرات بعدی كه در لیست انتظار برای شهرت قرار دارند جایگزین می‌شوند به لحاظ ظاهری نیز این افراد عمدتا كم سن و سال و عمیقا تحت‌تاثیر رئیس گروه قرار دارند اما علی‌رغم همه تلاش‌هایشان توان رقابت با او را پیدا نمی‌كنند ، زیرا به محض ورود به شهرت فوراً اخراج خواهند شد. این گروه در بسیاری از خبرسازی‌ها دوشادوش منسون ، وی را یاری می‌كنند . در حقیقت افراد گروه منسون باید مانند قبیله شیطان كاملاً در اختیار او و تحت‌الشعاع چهره ، رفتار و برنامه‌های او قرار گیرند تا بتوانند ادامه همكاری دهند .

11. مرلین منسون  و رواج زنا با محارم

حفظ حدود خانوادگی به عنوان محملی برای شكوفایی انسان كامل و تعالی روحی ، جسمی و معنوی تك‌تك اعضای آن ، عمدتا در صدر آموزه‌های نجات‌بخش الهی می‌باشد ،‌مهم نیست كه از منظر مسیحیت آن را به نظاره بنشینیم بلكه از دیدگاه یك مسلمان‌ ، آنچه مهم است حفظ نهاد خانواده است . اما نحله‌های مختلف فاسد فكری غرب در سالیان گذشته تلاش های ویژه‌ای را برای ناامن‌كردن حریم خانواده‌ها و یا به عبارتی دیگر خانگی كردن دزدان دین ، اعتقاد و وجدان انسان‌ها را پدید آوردند . منسون در صدر اولویت قرار دارد . سال‌ها پیش وقتی نخستین اخبار مبنی بر راه‌اندازی سایت‌های مروج روابط شنیع جنسی خانوادگی به راه افتاد ، ترس كشنده‌ای را در سطوح مختلف مطلعین دامن زد، اتفاقی كه بحمدالله و بانفوذ كلان اندیشه اسلامی در سطوح مختلف جامعه ایرانی مطرود ماند . اگرچه گروهی نیز در این بین به اشكال مختلف جذب این آموزه‌های بسیار فاسد شدند اما مطالب فجیعی در ترویج روابط خلاف اخلاق فی‌‌ما‌بین ” پدر و دختر ، پدر و پسر ، مادر و فرزند ، ‌برادر ، خواهر و … ” در جمع وسیع سایت‌های هوادار مرلین منسون مطرح است كه باعث شگفتی جوانان به او شده‌است . امروزه نیز همین متون غیراخلاقی با استفاده از بلوتوث مبادله می‌شود . شیوه انتقال مفاهیم شیطانی كه مرلین منسون به عنوان مروج گستاخ آن در سراسر جهان شهرت یافت ،‌ عمدتاً با تنظیم داستان‌های اروتیك و تصاویر ساختگی از نقاط مختلف دنیا دنبال می‌شد .

مطالب دیگر :

شیطان پرستی و موسیقی متال +ترانه های متال

مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان در ایران

تاریخچه شیطان پرستی در جهان و انواع شیطان پرستی

شیطان پرستی در ایران

هفت نماد شیطان پرستی را بشناسیم

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق ایرانی

 

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

  1. Metal گفت:

    من یکی از طرفدارای همیشگی مرلین مانسون شاهین نجفی و … وسبک های متال هووی متال بلک متال و…. هستم و تا وقتی که عقاید من به کسی صدمه نزنه به کسی ربطی نداره که تو کار من دخالت کنه و به خودم مربوطه که چی گوش میدم و عقایدم چیه

    • 4444 گفت:

      به نام خدا

      با سلام ، روحیه ی آزاد اندیشی و جبهه گیری در برابر
      تحمیل عقاید در همه ی آدم ها وجود داره و چ خوبه ما
      آزادی گفتار داریم (=

      امّا ….
      میدونیم هر آدمیکه دین نداره ، عقل داره
      چون اسمش آدمه ! و عقل هییییچ وقت
      هییییچ وقت
      باعث نمیشه تا ظاهر آدم به چنین وضعیتی
      مشابه وضعیت آقای وارنر تغییر پیدا کنه !
      پس قطعاً این بین …. این وسط یه چیزی هست ….
      رفتار ما همون چیزیه که ما فکرش رو می کنیم ….
      یک پیشنهاده : بهتر هست به جای نظر تند و شدید
      مبنی بر دفاع از چنین فردی ، دنبال دفاع از افرادی باشیم
      که حداقل از ظاهر انسانی برخوردار هستند و رفتار های
      نابه هنجار و عجیب غریب از خودشون نشون نمیدن |=

  2. Gastlee گفت:

    دوست عزیز من…بهتر بود قبل از نوشتن این اراجیف چنتا تز موزیک های مرلین یا مصاحبه هاشو گوش میدادی و معنی میکرد…
    شما بدون اطلاع از هدف مرلین و مفهوم کارهاش دست به نوشتن این مطالب زدی
    از همون اول ک گفتی “مرلین در یک خانواده فقیر متولد شده” فهمیدم ک هیچی مطالعه نکردی چون مرلین در یک خانواده متوسط اجتماعی متولد شده
    و در کل متن شما بسیار غلط ریز و درشت داشت
    مرلین منسون:”خسته شدم از بس ک مردم به من گفتند شیطان پرست. اگر شیطانی وجود داشت او باید مرا میپرستید چرا که من از او خیلی موفق ترم”

    • بی نام گفت:

      پرچمش بالاست اینجا مکانیه برای تجمع افراد هم عقاید بدون نظر مخالف خودت تصور کن چه چیزی ازش بیرون میاد… دور برداشتن زیاد.از اون عکس پایین که همه ی نمادهای مختلف که چنتاش فقط شیطان پرستین رو کرده بود تو یه عکس کیلویی نوشته بود شیطان پرست مشخصه همه چی

  3. عليرضا گفت:

    ما هم عقايد شما رو محكوم نميكنيم.هر انساني حق انتخاب داره
    لا اكراه في الدين=در دين هيچ اجباري وحود ندارد.
    در مقابل دوستي هم كه ميگه اينا همش اراجيفن بهتره يه تحقيقي در مورد فراماسون ها و شيطان پرستا و دين هاي مختلف داشته باشي.اين فرد و مدونا هم و خيلي هاي ديگشون همشون شيطان پرستن.خواه شما قبول كني يا نكني.خدايي كه داره همه چي رو مشاهده ميكنه خيلي بزرگتر از اونه كه تو بخواي ردش كني.واي بر شما مردم كه تفرقه پراكني ميكنيد.

  4. حمید مرادی گفت:

    سلام. من به هیچ عنوان قصد ندارم از مرلین منسون دفاع کنم اما این مقاله بسیار متعصبانه و با در نظر گرفتن عقاید شخصی نوشته شده که چنین عملی در علم نویسندگی، باعث پنهان ماندن حقایق می شود و اصل مطلب به درستی منتقل نمی شود. بهترین راه برای پیشرفت در زمینه ی نویسندگی، مطالعه ی زیاد به همراه نوشتن، و همچنین سعی در در نظر گرفتن واقعیات و کنار گذاشتن تعصبات است. تحقیق از طریق کتب یا مقالات مختلف و حتی گوش دادن به نظر مخالفان یا پرسش و مصاحبه ی کتبی یا شفاهی از طرفداران آنچه که مورد تحقیق است، به پر رنگ شدن و قدرتمند شدن محتوای نوشته ی شما کمک می کند. موفق باشید.

    • admin گفت:

      باسلام
      ما هم به خاطر اینکه یک طرفه نباشد نظرات موافق و مخالف را بدون سانسور منتشر می کنیم تا خواننده های عزیز خودشان فضاوت کنند و خوشحال می شویم که دوستان چه موافق و چه مخالف با ارسال مطالبشان به غنای این موضوع کمک کنند.

  5. محمد گفت:

    ایشالا با همونا هم محشور بشی

  6. ایمان گفت:

    وقتی اطلاعات درستی ندارید،چرا یک مشت دروغ رو به مردم تحویل میدید ؟ من فقط قسمت زندگی نامه ی مریلین منسونو خوندم؛شما سطح اطلاعاتت انقدر پایینه که میگی مریلین منسون اسم مستعارشه ؟ و انقدر دروغگو که خیلی راحت میاید میگید متالیکا (دقت کنید متالیکایی که جزو سالم ترین گروهای متاله) شیطان پرسته ؟همین دوتا دروغ کافیه که بقیه ی مقالتون (اگه اسمشو بشه مقاله هم گذاشت) رو نخونم.

    • admin گفت:

      با سلام به ایمان عزیز که نظرشون رو نوشتن هرچند که مخالف مقاله بالا هستن . کاش دوست عزیز شما که از خوندن مقاله بالا ناراحت شدید و اونرو دروغ می پندارید مطالب بیشتری رو در تایید نظر خودتون با ادله کافی در اختیار ما می گذاشتید. ما دقیقا نظر شما رو بدون کم و کاست منتشر کردیم تا خود هموطنانی که این مقاله رو می خونند تصمیم بگیرند. البته مسلم هست که هر کسی که علاقه مند در این زمینه اطلاعات کسب کنه خودش باید منابع گوناگون رو بدون سوگیری مطالعه کنه . به هر حال برای شما و همچنین خودم آرزوی درک حقیقت رو می کنم.

      • علیرضا گفت:

        سلام علیکم.برادر من وقتی شما هم هیچ اطلاعاتی از ادیان دیگه و شیطان پرستا نداری چرا حرف میزنی اخه…..شما یا دیگر دوستان حتی نمیدونین که مرلین مانسون یه شیطان پرست لاوایسته و قبلا با انتوان لاوی که نویسنده کتاب انجیل شیطانی هستش به کلیسای شیطان تو امریکا رفته و شده شیطان پرست ===این دسته از شیطان پرستا به شیطان اعتقاد ندارن یعنی که براش وجود خارجی قایل نیستن و فقظ از اون به عنوان یه نماد برای لجاجت استفاده میکنن و انسان رو تو مراسماشون به عنوان خدا میپرستن نه خدا رو.یکم تحقیق بعدش حرف به درد شما و دیگران میخوره.موفق باشی.یا علی.

      • SOBHAN گفت:

        من نوشته های شما رو کاملا بررسی کردم و میتونم بگم کاملا درسته اولا مرلین از مدلین و هنر پیشه آمریکایی گرفته شده و منسون از یه قاتل زنجیره ای که این ها از بهترین شخصیت و بدترین شخصیت امریکایی گرفته شده من نمیدونم این مطلب برای چند سال پیشه چون خیلی از بازدید کننده هاتون این هارو رد کردن اما درست میگین هم از علامت ها هم از شخصیت برایان ( برایان اسم اصلی مرلینه )
        همین منسون به عنوان کثیف ترین آدم دنیا شناخته شده و اگه از جرائمش خبر دار میشدین حتی اسمشم به زبون نمیاوردیم ممنون از اطلاعاتی که دادین

  7. رضا گفت:

    وقتی ک هیچ اطلاعی ندارید توی سایتتون چرت ننویسید!!!وقتی فردی خدا رو قبول نداره چطور ممکنه شیزان پرست باشه؟؟؟

  8. HAMED گفت:

    MR.METAL از حرف زدنت معلومه چه جوور ادمی هستی .عقاید شیطان پرستان اینکه آدم میتونه با محارم خودش رابطه جنسی داشته باشه درسته!؟خب حتما تو هم اینکارو میکنی

    • admin گفت:

      با سلام خدمت دوستان عزیز
      یک نکته را لازم می دانم متذکر بشوم . دوستان سعی کنند در نظر دادن رعایت ادب و متانت را داشته باشند . چرا که پیامبر ما رفتار و گفتار نیکو مردم را به دین اسلام جذب می کرد نه غیر از این . پس چه موافق و چه مخالف لطفا رعایت ادب را داشته باشید. ممنون رامشینی مدیریت سایت مشاوره آنلاین روانشناسی مهکام

  9. مهدی گفت:

    دوستان من واقعا برای شما متاسفم که تحت تاثیر این شیطان پرست نجس قرار گرفتید من به شخصا تقریبا همه مطالب مقاله رو تایید میکنم اگه باور ندارید میتونید برید ویکی پدیا رو مطالعه کنید همه تون اگاهید اشتباهی مطالب درج نمیکنن اونجا

    • Sheri گفت:

      سلام به همتون
      بچه ها راستش من ادم کنجکاوی هستم در مورد مرلین خیلی تحقیق کردم حتی از ۲ تا از دوستام که امریکایی هستن و یه دوسا المانی پرسیدم همشون میگن ازش خوشمون نمیاد ولی شیطان پرست نیست
      با شنیدن این حر ف گیج شدم همش واسم سوال ایجاد میشد که اگر شیطان پرست نیست چرا به عیسی و کتاب مقدس و خدا توهین میکنه یا چرا قیافشو انقد ترسناک درست میکنه و سبک خوندنش چرا انقد متشنجه
      واسه همین خیلی مصاحبه هاشو دیدم میشه گفت همشو دیدم
      چندین بار تو مصاحبه های تلویزیونی مختلف ازش میپرسن دینت چیه میگه من دین ندارم
      میگن شیطان پرستی میگه نیستم میگن چرا از خدا و عیسی متنفری میگه من متنفر نیستم به روش خودم دوستشون دارم چون عیسی ادم بدی نبود روسپیا و دزدارو محبت میکرد و ازشون میگذشت من از طرز فکری که مردم نسبت به خدا دارن بدم میاد در واقع با طرز فکر مردم نسبت به خدا و عیسی کتاب مقدس میجنگم
      یجا هم میگه من از انجیل خوشم نمیاد چون تلاشش اینه مردم رو کنترل کنه
      در حالی که انسان ازاده خودش باید تصمیم بگیره
      از طرفی علت جیغ جیغ کردناشو خشن بودن موسیقیش سبک موسیقیشه کلا متالو راک خشنه ربطی به دین نداره این سبک موسیقی همینه
      ی جا دیگه ازش میپرسن چرا صورتتو اینطوری درست میکی میگه ب خاطر اینکه دولتا یجور تبلیغ میکنن میخوان بگن دنیا پر از زیباییو و خوبیه و ادمارو زیبا جلوه میدن من با این چهره در واقع به چهره اصلی انسان اشاره میکنم چون درست نیست چهره اصلی انسان ملعون پشت تبلیغا قایم شه و اینکه ما وقتی تلویزیونو روشن میکنیم همش خبرای بد هست تجاوز قارت قتل دزدی فحشا من فقط میخوام با کلیپام این بدیارو ب رخ بکشم
      یجای دیگه میگه اونایی که میگن ما خیلی شادیم بهتره برن دکتر چون تو این دنیایی که پر از بدیه چیزی برای شادی وجود نداره
      یجا هم بهش گفتن تو شیطان پرستی گفته چیزی ب اسم شیطان وجود نداره شیطان پرستی در حقیقت خودپرستیه چون انسان خودش نمیخواد مسولیت کاراشو گردن بگیره شیطانو ساخته
      یجام میگه بهشتو جهنمی در کار نیست مبلغان مسیحیت بهشت رو ساختن تا به واسطه اون بتونن روی زمین یه جهنم برای مردم بسازن

      خب راستش من میبینم حرفای بدی نمیزنه من نمیدونم چرا مردم انقد براش حرف دراوردن
      من هم سایتای ایرانیو سرچ کردم هم خارجی ولی خدایی خیلی مطالب فرق داره تو سایتای ایرانی ازین ادم ابلیس ساختن
      منم نمیگم ادم خوبیه ولی خب به ما ربطی نداره اون در درجه اول خوانندس و ما باید رو موسیقیش نظر بدیم نه زندگی شخصیش
      کار موسیقیشو خوب انجام میده بقیش به ما ربط نداره از نظر من
      تازه یجا هم حرف خوبی زد گفت شمایی که به من اتیکت شیطان پرستی میزنی و خودتو خدا پریت میدونی و بهتر از من میدونی اگه راست میگید برید تو خیابون چندتا بچه بیسرپرست بردارین برای غذا و تحصیلش پول خرج کنید

      تازه اینم بگم به خیریه ها خیلی کمک میکنه و اینکه یه موسسه داره به بچه های بی خانواده و فقیر اموزش موسیقی میدن با خرج مرلین منسون گفته اینکارو میکنم شاید این بچه ها با موسیقی در اینده ازین فقر به جایی برسن

      خلاصه اینه من طرفدارش نیستم چون موسیقی که سرصداش زیاده عصبیم میکنه من فقط موسیقی ملایم گوش میدم حتی رپ هم خوشم نمیاد
      اینارو گفتم چون تمام مصاحبه هاشو دیدم و سایتای ایرانی و خارجی رو به خاطر کنجکاو شدنم در مورد این ادم سرچ کرذم و در کل فهمیدم از خییییلی از ماها انسانتره
      چون با ما ظاهرش و زندگیش فرق داره معناش این نیست که فاسده
      در ضمن تو یه مصاحبش مجری ازش میپره راسته که دنده هاتو برداشتی گفت اره برداشتم واسه اینکه دولا شم دهنم به آلتم برسه مجری گفت پس این خبر راسته ؟ گفت اره اما الان نامزد کردم دیگه اینکارو نمیکنم

      با دیتا هیو نامزد کرد بعدش ازدواج کرد هفت سال ولی دیتا گفت بهم خیانت کرده خودش گفت موضوع خیانت نبوده اون همش میخواد منو عوض کنه منو ب خاطر چیزی که هستم قبول نکرد واسه این رابطمون خراب شد

      اینم گفتم که ببینید از ماها صادق تره ما هزارتا کار میکنیم همین خدایی که ادعا میکنیم قبولش دارم هم نمیتونه رومون بذاره انکار میکنیم
      بیاید جای این کارا انسان باشیم زندگی شخصی کسی هم به خودمون بزور ربط ندیم

    • انسان گفت:

      واقعا ناراحت می شم که می بینم کسی که برای تحقیق و آوردن منبع قابل اعتماد از سایتی مثل ویکی پدیا کمک می گیره نظرم میده.
      شیطان پرستان فرقه های متفاوتی دارند که هیچ کدام مانند هم فکر نمی کنند حتی برخی به وجود شیطان اعتقاد ندارند و آن را نماد می بینند مانند شیطان پرستی آنتوان لاوی

    • ?Metalhead? گفت:

      ١.چرا، ويكيپديا قابل اديت هستش و هركى مى تونه مطلب مذخرفى مثل اينو تو ويكيپديا بنويسه
      ٢.تو هيچ حقى به توهين اين خاننده ى بسيار با استعداد ندارى و عقيده ى غلط و پوچ تو هيچ ارزشى براى من نداره كه بشينم اينجا درباره ى كامنت تو بنويسم.
      ٣.اگه واقعا انسان بودى مى فهميدى كه سبك موسيقى به سليقه ى هر فرد ربط داره و تو حق توهين به خواننده ى اون سبك رو ندارى

    • Levin گفت:

      آفرین آفرین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

  10. halloween jack گفت:

    خودتون کم اهانت میکنید ؟؟؟؟
    چی شد ک متال و راک شدن موسیقی ” مبتذل ” و “سخیف ” ؟؟؟؟ 😐
    چرا یه مشت چرت و پرت تحویل مردم میدین ؟؟؟ -__-

  11. halloween jack گفت:

    در ضمن اختلاف رنگ چشم منسن مورد کمیاب Heterochromia ینی متفاوت بودن رنگ دو چشمه و هیچ ربطی به شیطان پرستی نداره و مادر زادیه . خاننده ها و بازیگرای دیگه ای هم هستن ک همچین موردی دارن مثل بندیکت کامبربچ یا کریستوفر واکن یای دمی مور ک اختلاف رنگشون کمتره و الیزابت لارن ک اختلاف رتگ چشاش بیشتره بعضیاشون هم حتی مادر زادی نیستن اما هیچ ربطی به شیطان پرستی نداره مثل بویی . پیشنهاد میکنم قبل مقاله دادن یکم مطالعه هم بکنید همینجوری هر برداشت شخصیتونو منتشر نکنید -__-
    این تنها اشکال مقاله نیست 😐

    • ریحانه گفت:

      من یکی از چشام قرمزه یکیش آبی ۲ساله که بودم تغیر رنگ داده دکترم رفتم گفته این یه تغیر ژنتیکی نادریه همیشه هم یکی از چشام لنز میزارم اوایل سخت بود ولی حالا عادت کردم تفاوت رنگشون خیلی واضح بود همیشه خجالت می کشیدم دوستان اوایلش از من میترسیدن

  12. SINA J گفت:

    با سلام..با نظر دوست عزیز METAL کاملا موافقم..مرلین منسون چه خوده شیطان باشه چه نباشه یا شیطان پرست باشه مهم نیست این اصلا مهم نیست چون این واسه شخص اونه نه واسه شخص منو شما..هرکاری میکنه هرچی میگه مهم نیست..شما خدای خودتو بپرست اونم خدای خودشو..انقدر از دید مذهب به همه چیزا نگاه نکنید..یه مقدارم از دید علم از دید استعداد به این قضیه نگاه کنید..مرلین منسون علم موسیقیش واقعا بالاست استعدادش در خوندن و صدایی که داره..اینا مهمن..مهم اینه موزیک هایی با این کیفیت با این تنظیمای فوق العاده میسازه..من طرفدارشم فقط بخاطر موزیکاش نه بخاطر حرفاو حرکت ها و این چیزاش..فقط بخاطر هنرش..به منو شما ربطی نداره کی چیکار میکنه..مرلین منسون اون زندگی رو انتخاب کرده واسه خودش و هرطور که دلش میخواد لباس میپوشه و راه میره و زندگی میکنه..آزاده..و همین مهمه..کاش با دیدن این چیزا بجای اینکه این حرفارو بزنن بعضیا یه کم با خودشون فکر کنن و بفهمن که هرکسی حق داره اونطوری که دلش میخواد زندگی کنه و به کسی ربطی نداره..این مقاله کلش دروغه یعنی هرچی که مقاله نوشتن راجب مرلین منسون دروغه چون خیلی از مقاله هارو خوندم هم سایتای ایرانی هم خارجی هیچکدومشون مثل همدیگه نبودن حتی یه جمله..کلشون من دراووردی هستن..هرکی از راه رسیده در طی زمان یه جمله از خودش اضافه کرده..فقط و فقط مهم اینه که استعدادش در هنر موسیقی فوق العادست..باقیش به کسی ربطی نداره..موزیک های جاودانه میسازه..مرسی از اینکه نظر همه رو در سایت قرار میدین..

  13. سپيده گفت:

    دوستان عزيز، ويكيپديا منبع مورد اعتمادي نيست، و كامل هم نيست. هركسي ميتونه ويكيپديا رو اديت كنه. و اين يعني اگه مني كه علمش رو ندارم برم تو سايت و جانبدارانه از يه جناح يه مطلب رو منتشر كنم تمام خواننده هاي اون مطلب رو گمراه ميكنم. ميخوام خواهش كنم براي اطلاعاتمون به ويكيپديا استناد كامل نكنيم.

  14. Mehrdad گفت:

    چرا عادت داريد دروغ بگيد !!!!! ابلهانه حرف بزنيد؟؟؟ منسن در كليسا بزرگ شده و زندگي معمولي داشته واز ١٤سالگي اثار موسيقي رو نقد ميكرد دوران پر حسرت !!!!!؟؟؟؟؟ شيطان پرست؟؟؟!!! اولا بارها گفته من به وجود خدا وشيطان اعتقاد ندارم دوماً هيچ كدوم از دو گروه شيطاني (پيروان كليساي شيطان و معبد ست) اسم منسن رو به عنوان هنرمندان خود اعلام نكردن !!

  15. دریا گفت:

    براتون ارزوی سلامتی میکنم
    میگم ما ایرانیا چه قدر خوب جو میدیم نه ؟ فیلم ترسناک خوبی بود مرسی

  16. امین گفت:

    با سلام خدمت دوستانی گرامی.
    باید بگم واقعا مسخره ترین مطلب عمرم رو خوندم.با عرض معذرت،ولی نویسنده این مطلب مشخصه که یه آدم افراطی و کم عقل تشریف داره که اوج مهارتش کپی زدن مطالب از سایت هایی مثل ویکیپدیا و بقیه سایتای مزخرفه.
    یه طور از جامعه ی سیاه و کثیف و سرشار از فقر…آمریکا…(به کلمه آمریکا دقت کنید)حرف میزنه و یه طور از آرزو های کوچک و دست نیافتنی مرلین منسن و قلم ضعیفش میگه که من حتی درباره ی بچه های روستایی ایران هم حرف نمیزنم.خخخخخ
    از من به تو نصیحت،اونی که آرزوهای دست نیافتنی داره تویی.تو که میخای مرلین منسن رو با قلم ضیف(البته این مطلب که کاملا کپی بود) و شاسیعات مسخرت خراب کنی.تا وقتی که قیمت یه دست لباس مرلین منسن به اندازه ی کل دارایی یه خانواده ایرانی باشه امثال تو نمیتونن تو ذهن ملت ایران خرابش کنن جوجو

    • خرد گفت:

      ظهور؟ شیطان؟
      یه چیزی در مورد این‌ همه صحبت بگم.فکر کنم جهل و ایدوئولوژی مخلوطش از هر شیطانی قوی تر که نمونه اش و میگم براتون که بدونید چقدر هواستون به جای دیگه هست.خودتون بدترین شدید.مارلین منسون یه صحنه گردانه سبکش ایجاب یه همچین آرایشی رو میکنه.هرچند الان دیگه مثله ۱۵ سال پیش خیلی مد نیست.کلا با یه تیپه معمولی بدونه هیچ آرایشی میره اجرا و برمیگرده. وقتی موسیقی راک گوش میدی بازتابش هم این شکلیه حالا خوب این راک.حالا یه سوال؟
      شما تا حالا شده بری قمه زنی و یا همین سینه زنی های مداحی های برخی ؟ یه سوال اون آمریکایی وقتی این صحنه ها رو میبینه با خودش باید چه فکری کنه.مداح تو مراسم تولد فلان امام میزنه تو گوشه خودش ابرو و میشکافه بعدش ۱۰ نفر دیگه سر وصورتشون همین جوری خونین و مالی میکنن.به تولد امام ها بی احترامی میکنن.تازه میذارن تو اینترنت .پشته این مرد به جز چنتا حرکت نمادین که پشتش هیچ چیزی نیست.آیا دیدید رهبری که شیطان پرست باشه بچه ای رو تو اجراش بیار؟ جرمه-!!! موسیقیش ماله ذهن تازه یک بچه نیست.باید 18 سال رد کنه بعد بره گوش بده .میدونی چرا چون اونا اهمیت میدن این بچه چی بشه.
      ولی اینکه بری تو مراسم تاسوا و عاشورا میبینی اگه وایسی بیبینی یه چیزهایی میبینی که شیطان اومده مراسم امام حسین وقتی بچه ۶ یا ۷ ساله رو ببینی اونجا نشسته دختر و پسر.گریه میکنه .اقا واقعا این صحنه های کنسرت مارلین یه قطره خون از دماغ کسی اومده؟ ولی من دیدم بچه ها رو به خط میکنن با قمه میزنن تو سره شون نفری یکی نوبتی اون بچه ها که باباهاشون اونجا بودن و این بدترین صحنه ای بود که دیدم نه این کنسرت ها که بیشترش خنده داره.خون تو این عاشورا با مراسم ها رو زمین ریخته. یا ملت دارن زنجیر میزنن.پشت همه کبود به حده خون ریزی‌.خب برادر مسلمون مارلین منسون تو کنسرتش یه بچه نمیره.اصلا جرمه.چون این بچه نباید با دیدن این خشونت بچه رو داغون میکنه.شیطان آدم یک کتابی و دینی که جهلش بیشتر میشه مستقیم به سوادش و فقر مغذیش ربط داره.یه مطلب گذاشتی از اول کلی دروغ گفتی ، تهمت زدی.ووو بعدش موافقات اومدن کلی حرف های شیطانی زدن یعنی اسم این یه نفر رو میذارید شیطان مدرن بعدش اسم خودتون میذارید چی؟ الان که مسلمون های دیگه تو دنیا هستن و بسیار ریش دارن و مثله این آقا پای شتر جابه جا نکردن دنده هاشون ور نداشتن دارن با خونسردی و خوشحالی سر میبرن تو عراق و سوریه.
      یه خانوم گفت این بچه خورده یا قلب ادم اورده سر کنسرت خورده.خب من هیچ چیزی در هیچ جا ندیدم.فقط تو یک کنسرتش با شراب خودش و قرمز کرده‌.اونم شراب جز دستورات پیغمبرشه.ولی وقتی داشتم میگشتم چنتا ویدیو باز شد از در آوردن قلب سرباز شیعه از سنی یا بر عکس دیدم.من خیلی برام جالبه بدونم شیطان کیه؟ که ازش هراس دارید؟ صحنه ها ماله طرفداری منسون نبود‌.شبیه مسلمون ها، ایرانی ها، عرب ها بودند.
      آزار این بشر به هیچ کسی نرسیده.اتفاقا یه ادم فوق آروم و خجالتی.نوازنده خوبیه اهنگساز بینظیره.پای شتر؟ خدایی این همه پیام هر چی چرت و پرت تر موافق بودن.واقعا خودتون بهم نمیخندیدن.یه سریال هست به نام
      sons of anarchy
      منسون نقشه یه زندانی رو توش بازی میکنه.ماله ۲۰۱۴ که بدونید زیاد قدیمی هم نیست.قیافه این مرد بدونه گریم و لنز میشه دقیقا شبیه ما اونم بی آزار تر.الان که دسترسی هست به اینترنت چرا تو جهل موندین؟ هر چی هر کی گفت چون باهاش هم قطار هستی باید قبول کنی؟ من اینجا سری مطالب خوندم از سر مقاله که طرف معلوم نبوده چی زده اولش داشت از ویکی کپی میکرد.یهو فکر رفت تو فاز اسرییل از خود بیخود شد. هواسش نیست داره درباره یه موزیسین مینویسه تا نظراتی که بعضی ها میدادن جالبه یعنی همه با هم داشتید چیزایی میگفتید شیطان خودش نگفت.که دوستان یه سوال دارم.شیطان به چی میگید؟ چه کاری شیطانیه؟ اینجا دروغ ، تهمت ، تحقیر ، توهین ،شایعه، نژاد پرستی ، تنفر ، عصبانیت، تهدید، همه رو دیدم تو نظراته خیلی از شما ها منتظران ظهور داشت فوران میکرد! یه چیزی فهمیدم،منتظرید یارو ظهور کنه بیاد که چی بشه؟سر ببره؟
      اره دیگه وقتی یه دختر بچه ای مینویسه این مدفوع میخوره‌.باید این لجن را کشت!! باید یه ذره بشینیم به این حرفها فکر کنیم.تعداش کم نیست.این مرد شیطان یا ما ها با این نظرات بچه هامون.ولی چون تو جهلی چون مسلمونی رابطه مستقیم با همون شیطان داره.این مرد فقط هنرمنده و کاش میدونستید به خاطره تیر اندازی تو یه مدرسه کلمبیا یه خبرنگار به این اقا پرید دهنش و صاف کرد.گفت یه آهنگ داری با مضمون تیراندازی در مدرسه اون آهنگت حتما تاثیر گذاشته رو این بچه هم کلاسی هاش و بکشه.هرچند که بعدش فهمیدن بیماره روحی بوده .با اینکه روی موسیقیش رده سنی مناسب بچه زیر ۱۸ نباید این موزیک و گوش بده یا ببینه.ولی مارلین منسون از اون موقع تا الان میره در مدارس کله کشور.سره کلاس ها با بچه ها صحبت میکنه.میگه من یه صحنه گردان هستم.و شعر ها و موسیقیم از زندگیم جداست.چند سال داره اینکار و میکنه.چون ناراحت شد.همه ویدیو هاش هست.
      marilyn manson teaches a class

      • یه عاشق راک و متال خداباور که باورش از خیلی از شما ها بیشتره گفت:

        عالی بود مرسی… اومدم تو این صفحه گفتم یه چیز بدرد بخور تو مطلب پیدا کنم… تو کامنتا پیدا کردم آخرش. بازم ممنون.

  17. امیرمحمد گفت:

    مزخرف اندر مزخرف.فقط دروغ و چرندیات

    امگا نیز از حروف یونانی است كه با توجه به الهام گرفتن تفكرات شیطان‌پرستی از فلسفه یونانی مورد استفاده قرار گرفته است .

    این جمله م خیییییییلی مزخرف بود،فلسفه ی یونانی هه..کسی اینو نوشه که نمیدونه یونان تو افریقاس یا اروپا

  18. وحید گفت:

    به نظر من هم متن یکم اغراق آمیز و یکجانبست
    مثلا نماد ها که کم مونده علامت قابل بازیافت بودنم قطیشون کنن چون مثلثه!
    اما در کل انتقاد پذیری نویسنده قابل تحسینه!

  19. عقب مونده ذهنی گفت:

    لازمه برقراری نظم نوین جهانی اینه که ذهن ها رو شستشو بدن تا این نظم نوین به راحتی برقرار بشه
    فرض کنیم اگر قرار بود یه مقدار از یک ماده خاص رو از طریق غذا به خورد مردم بدن تا تابع نظم نوین بشن چکار میکردن؟
    آیا به زور به حلق مردم میریختن یا فرضا توی یه غذای لذیذ و خوشگل مثل مکدونالد قرارش میدادن؟
    طبیعیه که موسقی غذای روح انسان هست و رهبران نظم نوین میدونن میشه از این راه ، سم شستشوی مغزی رو به خورد مردم دنیا داد

    خود شما جناب ادمین
    حتما خانواده داری
    اگه شما خانوادت رو در فقر کامل نگه داری و خودت با ماشین آخرین مدل بری گردش درحالی که فرزندت و زنت به نون شب محتاجن میتونی توقع داشته باشی دنبال تن فروشی نرن؟
    وقتی کسی تو این جامعه به فکر فروختن فرزندش می افته آیا قبلش به تن فروشی فکر نکرده؟
    و هزاران مورد که شما بهتر از من میدونی
    زمانی حضرت علی خودش رو سپر دین کرد تا ۱۴۰۰ سال در دل مردم ریشه داشته باشه
    امروز دین سپر فرصت طلب های جاه طلب شده
    فساد از در فقر به خونه مردم میاد
    فقر در جامعه فقط نون شب نیست
    اختلاف طبقاتی شدید، بدتر از نداشتن نون شبه
    بجای نوشتن راجع به منسون از …

  20. mann گفت:

    وقتی چیزی درباره شیطان پرستی نمیدونین چرا اینقدر بد ازش حرف میزنیو نقدش میکنید اخه؟ شیطان پرستی ی جورایی خود پرستیه و اشاره به اینکه ازادی هرکاری جسمت میخواد انجام بدی تو اینجایی که زندگی کنی.
    وقتی دباره مرلین منسون هیچی نمیدونین ازش حرفم نزنین ،
    کسی که دین نداره صرفا شیطان پرست نیست کاش این رو بفهمین

  21. Hamed گفت:

    من از منسون خوشم نمیاد ولی به شدت علاقه دارم به موسیقی راک و متال، دو سه تا اهنگاشو واقعا دوس دارم که هیچ توهین یا حرف بدی توش نشندیم نمونش sweet dreams همش درباره زندگی و ادماس و هیچ نکته بدی توش ندیدم…حالا بگذریم… من دوس دارم بدونم چرا اینقد تعصبی نقد میکنید؟! این نوع نقد باعث میشه که کسی که مطلبو میخونه بگه اینا همش چرت میگن و حتی بیشتر عاشق منسون بشه…جدا از این، این نوع نقد شما داره به مخاطب مطلب توهین میکنه و میخواد که تفکرات نویسنده رو بچپونه به مخاطب…به نظرم نقد بسیار ضعیفی بود و همینطور بی مدرک و سند… من نه از مرلین حمایت میکنم نه ازش بد میگم…اما چیزی که واضحه اینه که شما با این نوع نقد فقط اوضاع رو خراب ترش میکنید…

  22. اااااا گفت:

    اه اه حالم به هم خورد.یه دیوانه ی به تمام معناست پس.خدا هدایتش کنه

  23. white eagle گفت:

    میدونید…من دست نوشته ای ک خودش از خاطراتش گفته رو به صد تا نقد اینجوری و هزار تا چرت دیگه ترجیح میدم
    دنیا رو از دید خودش ببینیم…بجای قضاوت کردن خودمونو جاش بزاریم..

    • حسن رامشینی گفت:

      با تشکر از اظهار نظر شما.
      اما باید دید که آیا واقعا خاطراتش هم تحریف نشده باشد. در ضمن ملاک گفته های یک شخص درباره خودش نیست بلکه ملاک باید عمل آن شخص را در نظر داشت. کم نیستند که افرادی که درباره خودشون خیلی خوب صحبت می کنند اما واقعیت چیز دیگری است. … به هر حال در مورد دیگران قضاوت کردن سخت به نظر می رسد.

  24. یه عاشق راک و متال خداباور که باورش از خیلی از شما ها بیشتره گفت:

    کلا کاری به مطلب تک بعدی و متعصبانه تون کاری ندارم عادت کردم به اینکه بعضی آدما به چیزایی که ازشون اطلاعات ندارن برچسب های مختلف و ناجور بزنن….. اما راک و متال “سخیف” و “مبتذله”؟؟؟؟؟واقعا حرف زشت و توهین آمیز و مسخره ای بود. اما باید تشکر کنم که همه نظرارو میزارین تحسین برانگیز بود.

  25. Ali گفت:

    شمایی که از متالیکا به عنوان الگوی این آقا نام میبری یک مفهوم غیراخلاقی یا به قول خودت شیطان پرستی (توهم توطئه) تو اهنگای متالیکا نام ببر متاسفم که به هر روشی دوس داریم عقاید رو القا میکنیم پس به اونا هم حق بدیم این کارو بکنن

×