"> چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشيم ؟ - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشيم ؟

مهکام-چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشيم ؟

مهکام-چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشيم ؟

چگونه صورت شاداب داشته باشيم ؟

چگونه صورت شاداب داشته باشيم ؟ چگونه صورت تپل داشته باشيم ؟ چگونه صورت چاق داشته باشیم ؟ برای اینکه صورت تپل داشته باشیم چکار کنیم ؟ درمان لاغری صورت چیست ؟

صورت شاداب ، تپل و جذاب بدون عمل جراحی

ورزش صورت یکی از بهترین روشها برای حجم دادن و شکل دادن به صورت بدون نیاز به جراحی است . این کار نه تنها باعث افزایش خونرسانی و بهبود گردش جریان خون در ناحیه صورت میشود ، بلکه باعث شادابی پوست صورت و پیشگیری از بروز چین و چروک زود هنگام نیز میشود . این تمرینات ساده باعث میشوند صورت شما چاق تر و تپل تر به نظر برسند و بهتر از همه اینکه کاملا طبیعی ، بی ضرر و بی هزینه هستند .

برای داشتن صورت تپل و شاداب ، باید از لپ ها شروع کنید . به طور طبیعی لپها ماهیچه ای ترین بخش صورت هستند پس با تمرین دادن آنها حجم ماهیچه ای صورت افزایش پیدا خواهد کرد و صورت چاقتر خواهد شد .

  1. یک تمرین ساده ای که برای این منظور میتوانید انجام دهید این است که یکی از انگشتان را درون دهان کنید و با لبها به انگشت فشار وارد کنید و سپس برای مدت ۵ ثانیه و با تمام نیرو انگشت خود را میک بزنید . انگشت را رها کنید و دوباره حرکت را انجام دهید . این تمرین را ۱۵ مرتبه تکرار کنید . این کار باعث میشود تا ماهیچه های لپ تقویت شوند و خونرسانی به ناحیه افزایش پیدا کرده و صورت سرختر و پرتر به نظر برسد . توجه کنید که قبل از انجام این کار حتما دستان خود را خوب شسته باشید .
  2. تمرین دیگر به این شیوه است که تا جای ممکن لبها را جمع و به حالت غنچه در آورید ، سپس لبها را به حالت لبخند تغییر شکل دهید بدون اینکه لبها باز شوند ( دندان ها نباید دیده شود ) و در این حالت نیز تا جای ممکن لبخند را بزرگتر کنید و ۵ ثانیه در همان حالت بمانید . این حرکت را نیز برای ۱۵ بار تکرار کنید . متوجه خواهید شد که بعد از انجام تمرین ، ماهیچه های صورت بسیار خسته شده اند ، این بدان دلیل است که واقعا ماهیچه ها را درگیر کرده اید و از آنها کار کشیده اید .
  3.  سومین تمرین مرتبط با بخش لپ صورت هم واقعا ساده است . انگشت اشاره و انگشت وسط دست را بر روی لپ قرار دهید و به آهستگی و خیلی آرام به صورت دایره ای ماهیچه ها را ماساژ دهید . این عمل باعث تحریک ماهیچه ها خواهد شد و باعث میشود تا حجم آنها افزایش یافته و صورت شما پر و تپل تر شود .
پیشنهاد مطالعه:  تفاوت های زن و مرد در حس زیبایی شناختی

 تمرینات گردن برای داشتن صورت شاداب و تپل

شاید فکر نمیکردید که گردن هم بخشی از صورت است و تمرین دادن ماهیچه های گردنی هم برای تپل تر شدن صورت با اهمیت می باشد . اگر شما در ناحیه زیر چانه و یا زیر گونه ها حجم صورت خود را از دست داده اید و پوست چروک و آویزان در این نواحی ظاهر شده اند ، تمرین زیر برای شما بسیار مؤثر خواهد بود .

صاف بر روی یک صندلی بنشینید ( کمر صاف باشد ) و سر را به سمت بالا بگیرید تا گردن کشیده شود ، سپس در همان حال لب پایینی را بر روی لب بالایی قرار دهید و تاجای ممکن لب پایینی را به سمت بینی نزدیک کنید و ۵ ثانیه در این حالت باقی بمانید . کشش زیادی را در ناحیه گردن و ماهیچه های چانه احساس خواهید کرد . این تمرین را ۲۰ بار تکرار کنید تا شکل ناحیه زیر چانه و گردن از حالت چروک خارج شود و پوستی صاف و زیبا در این ناحیه داشته باشید .

این مطالب را نیز مطالعه کنید :

بهترین ماسک برای سوراخهای صورت چیست ؟

زیبایی-زیبایی صورت زنان بدون آرایش کردن

راههایی برای افزایش چاقی صورت

در صورت وقوع آزار جنسی چه باید كرد ؟

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

منبع :تاپنیک

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×