"> همجنس بازی و معایب آن - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

همجنس بازی و معایب آن

همجنس بازی و معایب آن

سابقه همجنس بازی:

هیچ قومی مثل قوم لوط در عالم هستی ،سابقه همجنس بازی رو ندارند و قرآن درباره اونها میفرماید:«ما سَبَقَکُمْ بِها مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعالَمین‏» اعراف- 80 البته شاید در اینجا منظور از سابقه،سابقه در فراگیر و عام بودن همجنس بازی در میان یک ملت و قوم باشه.

چرا قوم لوط همجنس باز شدند؟

توی تفسیر البرهان فی تفسیر القرآن یه حدیثی از امام صادق(ع) هست که مضمونش اینه:«قوم لوط مردمانی بودند زیبا و نیکو. اونها دارای باغ های مختلفی بودند.تا اینکه سرزمین اونها دچار قحطی شد. ابلیس نزد اونها اومد و گفت میدونید چرا سرزمین شما دچار قحطی شده؟؟  بخاطر اینه که شما مردم رو از باغ ها و بستان های خودتون که بیرون شهره منع نمیکنید و اونها هم از باغ های شما میخورن و خودتون اینجوری دچار قحطی میشید. شما باید اونها رو ازنزدیک شدن به باغ های خودتون منع کنید.

قوم لوط گفتند: چطور این کار رو بکنیم.  ابلیس گفت: هر غریبه ای که پیدا کردید رو بگیرید ،بدزدیدو به او تجاوز کنید. اونوقت دیگه کسی به سراغ باغ ها و بستانهای شما نمی آد.  قوم لوط هم قبول کردند و برای پیدا کردن طعمه ی خودشون از شهر خارج شدند و یه پسر زیبا که هنوز ریش در نیاورده بود را مشاهده کردند

ابلیس هم اون پسر رو در نظر قوم لوط زیبا ، جلوه گر کرد و اون رو براشون در ذهنشون آراست.

اونها هم به پسر حمله کردن و اون رو دزدیدند و تجاوز کردند.

  دیگه هر غریبه ای که از سرزمین اونها میگذشت رو میگرفتند واین عمل زشت وحیوانی را بااو انجام میدادند  تا اینکه این کار(همجنس بازی) برای اونها عادت شد.بعد از مدتی همجنس بازی در بین اونها فراگیر شد و همه به این کار مبتلا شدند.

پیشنهاد مطالعه:  آسیب های اجتماعی ماهواره و پیامدهای منفی آن بر خانواده

همجنس بازی چه عیبی داره؟

بعضی ها معتقدند که در هم جنس بازی نه فرزندی متولد میشه که بخواهیم نگران عواقبش باشیم و نه هزینه های بالایی داره که بخواهیم از اونها بترسیم پس همجنس بازی از ازدواج بهتره.

اما قرآن میفرماید که اگه شما با جنس مخالف خودت ازدواج کنی و چون خدا میل به جنس مخالف رو بطور کلی در فطرت و ذات انسان گذاشته، تو به آرامشی در کنار این جنس مخالف میرسی که با بودن در کنار همجنس خودت ، هرگز به این آرامش نخواهی رسید. چون در فطرت تو آرامشی در کنار همجنس وجود نداره: «وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها» ( روم21) ازنشانه های خدا این است که برایشما همسرانی از جنس خودتان افرید تا در کنا ر انها آرامش یابید.

در ثانی ، همجنس بازی یه نوع شهوت رانی هست که در مسیر خودش قرار نگرفته و باید هدایت بشه. قرآن درمورد قوم لوط و خطاب به اونها میگه: «إِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّساءِ » اعراف-81

یعنی شما با مردان ،به جای زنان ، از روی شهوت وارد میشوید(آمیزش میکنید).

ثالثا: قرآن همجنس بازی رو به خاطر اینکه باعث قطع نسل بشر و جلوگیری از تولد انسانهاست حرام میدونه و میگه: «َ وَ تَقْطَعُونَ السَّبیل‏» عنکبوت-29

رابعا: قرآن همجنس بازی و میل و گرایش به اون رو ناشی از جهل و نادانی انسان به یک سری از مسائل و معایب و مضرات همجنس بازی میدونه و میگه اگه شما می دونستید که همجنس بازی چقدر بد و مضره به دنبال اون نمی رفتنید پس میل به همجنس بازی ،ناشی از جهل و نادانی شماست:«أَ إِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجالَ شَهْوَةً مِنْ دُونِ النِّساءِ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ تَجْهَلُونَ» نمل- 55

پیشنهاد مطالعه:  قصه پر غصه روابط دختر و پسر

بنابر این قرآن با ادله محکم با این انحراف جنسی مخالفت میکنه.

همجنسبازی از نظر علم:

از نظر علمی لواط مضرات مختلفی رو برای لواط کنند و لواط دهنده در پی داره:

1- مقعد محل خروج مدفوع و بسیاری از باکتری های مرده و زنده هست. لذا امکان انتقال و ایجاد بیماری خیلی زیاده.

2- مقعد یه سیستم خروجی هست و برای ورود  شیء خارجی آفریده نشده.

لواط باعث صدمه زدن و اخلال در سیستم مقعد میشه.

3- مقعد داراییه بخش داخلی هست که باعث کنترل و نگه داشتن مدفوع شده و از خروج غیر ارادی باد معده ،جلوگیری میکنه.  اگه آمیرش مقعدی وجود داشته باشه ، این آمیزش باعث از کار افتادن و لطمه دیدن این سیستم شده و نتیجه اینکه ممکنه فرد در همین سن و یا در سنین بالاتر، توانایی کنترل و نگه داشتن باد معده،و مدفوع رو نداشته و اینها بصورت غیر ارادی از اون خارج شود.

4- عدم توجه به سلامت طرف مقابل:

در همجنس بازی ،هدف،رسیدن به ارگاسم(اوج لذت جنسی) هست و سلامت طرف مقابل خیلی اهمیت ندارد

حتی ممکنه شخصی مبتلاء به ایدز هم باشد ولی برای رسیدن به لذت خودش از سلامت دیگری بگذرد

اما در ازدواج اینطور نیست.اگه مردی بیماری خاصی داشته باشد از آمیزش با همسرش خودداری میکندچون به هر حال اون شریک زندگیش است و سالهای سال باید با دوستی و محبت در کنار هم باشند و آرامش داشته باشند.

5-عدم تعادل روانی:

افراد همجنس باز بخاطر عدم دست یابی به نیاز حقیق فطرتشون(ازدواج با جنس مخالف) دچار یک آشفتگی عمیق روحی در درون خودشون هستند.

پیشنهاد مطالعه:  ازدواج سفید یکی از آسیب های اجتماعی و خانواده

حالا این آشفتگی یا بصورت آشکار و زیاد خودش رو نشون میدهد و یا بصورت مخفی  در درون خود فرد.

بر گرفته شده ازسایت پایگاه قرانی میهن
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×