"> مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟ -زندگی زناشویی موفق - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟ -زندگی زناشویی موفق

مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟

اینکه مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟  شاید سوالی باشد که برخی از خانم ها بدنبال پیدا کردن جوابش باشند چراکه می خواهند خصوصیت شوهرشان در به عنوان یک مرد بهتر بشناسند و بدانند که برای داشتن یک زندگی زناشویی موفق از چه کارهایی باید امتناع کنند .

مسلم است که در حالت عادی وقتی کسی کاری را دوست دارد که برایش انجام دهیم و آن کار را ما انجام می دهیم احساس علاقه و دوست داشتن بیشتری بوجود می آید. درمقابل هم اگر می خواهید کسی را دلخور و ناراحت کنید کارهایی را که دوست ندارد برایش انجام دهید !

اما اگر شما هم مشتاقید که بدانید مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟ پس مطلب زیر را بخوانید.

مردانگی


این مورد بدترین چیزی است که یک مرد می تواند با آن مواجه بشود . مسخره کردن مردانگی یک مرد، شکنجه آورترین گوشه و کنایه برای وی به شمار می آید.

یک زن باید بداند که هرگز نباید شوهر خود را به دلیل ناتوانی ها و ضعف های جنسی و جسمی او مورد سرزنش و استهزاء قرار دهد ، چرا که این مطلب می تواند صدمات و زیان های جبران ناپذیری در روحیه و زندگی زناشویی او بگذارد.

 توان مالی و پول


متأسفانه بعضی از خانوم ها به دلیل بیماری چشم و هم چشمی (عرض کردم بیماری ، چون واقعاْ یک بیماری خطرناک است) شروع به بهانه جویی های مختلف و بیان توقعاتی می نمایند که همسرشان قادر به برآورده کردن آنها نمی باشد.

مثلاْ زن با مراجعه به خانه اقوام و دیدن یخچال و دیگر لوازم پیشرفته منزل آنها به شوهرش اصرار می کند که ما نیز باید چنین یخچالی را داشته باشیم و وقتی شوهرش به دلیل عدم توانایی مالی قادر به برآوردن توقع همشرس نمی باشد ، این زن شروع به سرکوفت زدن و نزاع با شوهرش می کند و بی پولی او را به رخش می کشد.

پیشنهاد مطالعه:  می خواهم زن دوم بگیرم !

اگر زنان می دانستند با این سرزنش ها چه ضربه ی سهمگینی بر پیکره زندگی مشترک خود وارد می نمایند ، هرگز چنین حرکتی را انجام نمی دادند . این نوع برخورد باعث می شود که مرد در برابر مردهای دیگری که زن می شناسد و از وضعیت مالی آنها تعریف می کند ، شرمنده و تحقیر شود . و این می تواند اولین گام برای به هم خوردن زندگی مشترک و طلاق گردد.

مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟ -زندگی زناشویی موفقwww.mehcom.com

مردها از چه چیزهایی متنفرند ؟ -زندگی زناشویی موفقwww.mehcom.com

 قد 


مردها کار زیادی در مورد کوتاهی قد خود نمی توانند انجام دهند. وقتی به همسرتان با کنایه بگویید برادرانت هر دو قد بلندند ، پس قد تو به چه کسی رفته است؟بسیار دلگیر شده و تا چند وقت در فکرش باقی می ماند و گاهاْ پرخاشگر می شود.

به طور کلی یکی از مرگبارترین مسائل برای مردان این است که همسرش او را با دیگر مردان مقایسه نموده و خصوصیات مرد دیگری را برتر از خصوصیات او بداند. پس خانم ها باید کاملاْ مواظب بوده و از هیچ مرد دیگری جلوی شوهرشان تعریف ننماید.


موی سر

موی سر مردان مسئله ای است که به آن حساسیت دارند. هر مردی و یا اکثر مردان نگران این موضوع هستند که بالاخره موی سر خود را از دست خواهند داد ، چون مردان تصور می کنند با ریختن موی سر ، جذابیت آنها در برابر همسرشان تا حدودی از بین خواهد رفت. پس اگر به او طعنه بزنید که موهای او کم پشت شده است و کاش مویت این مدلی بود و …، دچار افسردگی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه:  تفاوت های کلامی زن و مرد-همسرداری در خانواده موفق

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده سبز-زندگی زناشویی موفق

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×