"> محبوب نمایشگر من-همسر نمایشگر من - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

محبوب نمایشگر من-همسر نمایشگر من

محبوب نمایشگر من-همسر نمایشگر منwww.mehcom.com

محبوب نمایشگر من-همسر نمایشگر منwww.mehcom.com

محبوب نمایشگر من

قبل از ازدواج بخوانید

در دو مبحث گذشته که برگرفته از کتاب عشق ویرانگر نوشته براد جانسون بود با شخصیت شکاک و شخصیت خودشیفته آشنا شدیم و حال در این قسمت به بیان شخصیت نمایشگر یا Histrionic می پردازیم :

احتمالا همۀ شما نقش اول زن فیلم به یاد ماندنی برباد رفته (اسکارلت اوهارا) را به یاد دارید. و احتمالا اولین چیزی که نظر شما را در این شخصیت به خود جلب کرد جذابیت ظاهری و رفتار اغواگرانۀ اسکارلت بود. اگر در چند کلمه بخواهم این شخصیت را توصیف کنم به این شکل خواهد بود : تنوع طلب ، هیجان مدار ، ظاهرا گرم و شاد ، بسیار متوقع ، معمولا زیبا و خوش اندام ، دارای رفتار و حرکات نمایشی همراه با آسیب گریزی و پشت کار اندک. اختلال شخصیت نمایشگر در کشور ما در بین خانم ها بسیار شایع تر از آقایان است. خانم های هیستریونیک از نظر جنس مخالف بسیار بسیار جذاب هستند . زن هیستریونیک به عنوان یک شخصیت دمدمی مزاج در عشق شناخته می شود . او همواره با عینکی از گل سرخ به عشق نگاه می کند . احساسات بسیار تند و سوزانی را نمایش می دهد غافل از اینکه عمق این احساسات بسیار کم است. این زن استاد سر کار گذاشتن مردان است. تنوع طلبی او حتی از خودشیفته ها هم بیشتر است. در واقع رسالت الهی او تا لب چشمه بردن و تشنه برگرداندن می باشد. عاشق می شود ، یک عاشق پر شر و شور اما از فاصلۀ 3 متری و از هر صمیمیتی اجتناب می کند. توجه داشته باشید که او خود را از همه بیشتر شایستۀ توجه می داند و به عشق به چشم یک بازی نگاه می کند.

پیشنهاد مطالعه:  نحوه رفتار پیامبر (ص) با مشکلات همسران

زندگی مشترک با همسر نمایشی

آیا آهنگ کلاسیک ” باید بمانم یا بروم ؟” که توسط کلاش خوانده شد را شنیده اید ؟ گرفتن تصمیم قاطع در مورد بیرون آمدن از رابطه با فرد هیستریونیک مصداق همین آهنگ است. زندگی با فرد هیستریونیک می تواند بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد هیجانات شدید و روحیۀ سرگرم کننده اش به همراه اغواگری های جنسی وی می تواند برای شما جاذبۀ زیادی داشته باشد. اما همیشه این هیجان و سرگرمی مثبت نیست. اگر شما از آن دسته مردهای متعصب هستید که دوست دارید همسرتان را در پستو پنهان کنید پیشنهاد می کنم به دختر هیستریونیک نزدیک نشوید. هیجان خواهی و تنوع طلبی او باعث می شود که عاشقان سینه چاک خود را به طور ناخواسته به جان هم بیاندازد تا این احساسات را ارضا کند.

در پایان باید متذکر شد بسیاری از مشکلات روانی را با مشاور یا روانشناس درمیان بگذارید.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر-همسرداری

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  پیش بینی شکست در ازدواج

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×