"> شش رقیب همسرتان در زندگی زناشویی - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

شش رقیب همسرتان در زندگی زناشویی

شش رقیب همسرتان در زندگی زناشویی

شش رقیب همسرتان در زندگی زناشویی

شش رقیب همسرتان در زندگی زناشویی

آقایان! مردان عزیز ایران زمین ! لطفا همیشه همسرتان را به این شش نفر ترجیح دهید.

1. فرزندانتان
به طور کلی، اگر وقت گذاشتن برای فرزندتان به معنی صرف وقت کمتری برای همسرتان است، پس وقت آن رسیده که تجدید نظر کنید و همسرتان را در اولویت قرار دهید. اگر در شرایطی قرار گرفتید که مجبور شدید بین حمایت از فرزندتان و حمایت از همسرتان یکی را انتخاب کنید، همسرتان را برگزینید.

2. زنان مجازی
استفاده از پورنوگرافی به عنوان جایگزین روابط صمیمی حقیقی با همسرتان، این قدرت را دارد که به روابط شما به شیوه‌های گوناگونی آسیب بزند؛ می‌تواند رضایت شما از ظاهر همسرتان را کم کند.

به شما پیشنهاد می کنیم مطلب پورنوگرافی و زنای ذهنی در خانواده و جوامع انسانی – مشاوره آنلاین مهکام را مطالعه نمایید.

3. یک زن دیگر
البته نیازی به گفتن ندارد اما بسیارند کسانی که این نکته‌ی ظاهرا ساده را فراموش می‌کنند، پس ارزش یادآوری کردن را دارد. هیچ زن دیگری را نباید به همسرتان ترجیح دهید. یعنی به بهترین دوست دختر دوران بچگی‌تان چیزهایی را نگویید که به همسرتان نمی‌گویید! مراقب زمان‌هایی با یک زن دیگر می‌گذرانید باشید، چون حتی روابط ساده و به دور از گناه با زنان دیگر، گاهی می‌تواند بدون اینکه بفهمید از کنترل‌تان خارج شود.

4. مادرتان
هیچ کدام از اعضای خانواده‌تان نباید، نسبت به همسرتان در اولویت باشند. به عنوان یک شوهر، این وظیفه‌ی شماست که طرف ِ همسرتان باشید، و فرقی هم نمی‌کند چه کسی در مقابل او قرار گرفته است (حتی مادرتان). این رویکرد نیاز به تلاش دارد و شاید لازم باشد توافقاتی را با خود تمرین کنید تا عمیقا به این درک و باور برسید که با همسرتان در یک تیم باشید.

پیشنهاد مطالعه:  خانم هایی که دوست دارند شاغل شوند ؟!

5. دوستان
شما نباید بعد از ازدواج، ارتباط با دوستان خود را قطع کنید، اما باید بدانید که هیچ رابطه‌ای (هر چقدر قدیمی و صمیمی) نباید ارزشی بیشتر از رابطه‌ی شما با همسرتان داشته باشد.

6. دوستان مجازی
زمان‌های طولانی گوشی به دست نشستن و چت کردن، کار ساده‌ای است. این باعث می شود زمان ارزشمندی را که می‌توانید در کنار همسرتان بگذرانید از دست بدهید. مطمئنا سپری کردن لحظات در کنار همسرتان بسیار مهم‌تر و زیباتر از وقت گذاشتن برای آنهایی است که حتی نقش کوچکی هم در زندگی‌تان ندارند. مراقب باشید، دوستان مجازی‌تان، توجه و انرژی‌تان را جذب نکنید.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×