"> زن از دیدگاه رهبری در چند جمله - خانواده برتر - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

زن از دیدگاه رهبری در چند جمله – خانواده برتر

زن از دیدگاه رهبری در چند جمله

زن از دیدگاه رهبری یکی از مباحثی است که خوب است به آن توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که آگاهی از دیدگاه بالاترین مقام حقوقی کشور می تواند برای زنان کشورمان بسیار شعف انگیز باشد.

در زیر فقط چند جمله که با موضوع زن از دیدگاه رهبری مرتبط می باشند را انتخاب کرده ایم مطمئنان علاقه مندان با مرور صحبت های ایشان موارد بسیار بیشتری را در سخنان ایشان خواهند یافت.

زن از دیدگاه رهبری در چند جمله - خانواده برتر-www.mehcom.com

زن از دیدگاه رهبری در چند جمله – خانواده برتر-www.mehcom.com

نوع نگاه زن به مرد با نگاه مرد به زن بطور طبیعی مختلف است،باید هم مختلف باشد،ایرادی هم ندارد. مرد به زن به صورت یک الگوی زیبایی،الگوی ظرافت،الگوی حساسیت نگاه می کند،او را لطیف می بیند.

اسلام هم همین را تاکید کرده: «المراه ریحانه» یعنی زن گل است.

در این نگرش،زن یک موجودی است رقیق،مظهر زیبایی و لطافت و رقت و مرد به این چشم به او می نگرد.محبت او رادر این قالب ترسیم و مجسم می کند.

مرد در چشم زن، مظهر اعتماد،نقطه اتکا و اعتماد است و محبت خودش را به او در این قالب ترسیم می کند.این دو تا،دو نقش جداگانه است از یکدیگروهر دو نقش لازم است.

زن وقتی به مرد نگاه می کند،با همان چشم محبت و عشق،او را در نقش یک تکیه گاه می بیند که می تواند از نیروهای جسمی و فکری او برای پیشبرد کار زندگی استفاده کند مثل یک موتور.

مرد وقتی به زن نگاه می کند، به چشم مظهر انس و آرامش می نگرد که می تواند به انسان آرامش بدهد. اگر مرد نقطه اتکا در زمینه مسائل ظاهر زندگی است، زن هم به نوبه خود نقطه اتکا است برای مسائل روحی و معنوی زندگی.دریایی است از انس و محبت. می تواند مرد را در این فضای سرشار از محبت،از همه غصه ها وغم های خودش خارج کند. اینها تواناییهای مرد و زن است. تواناییهای روحی آنهاست.

پیشنهاد مطالعه:  راههای ایجاد علاقه و محبت بین همسران

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده برتر- همسرداری از منظر رهبر

کلمات کلیدی :  سخنان رهبری با موضوع زن ,  زن از دیدگاه رهبری ,  زن در کلام رهبری ,  خانواده برتر ,  خانواده ,  آموزش خانواده ,  همسرداری از منظر رهبر ,  همسرداری ,  دیدگاه رهبری

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×