"> برای رسیدن به ارگاسم چه مقدار زمان لازم است ؟ - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

رسیدن به ارگاسم چه مقدار زمان لازم دارد ؟

برای رسیدن به ارگاسم (در زنان و مردان)چه مقدار زمان لازم است ؟

در طول آمیزش زمان مورد نیاز برای رسیدن به ارگاسم از فردی به فردی دیگر به طور قابل ملاحظه ای متفاوت است. عواملی مانند سن ، تجربه های قبلی جنسی و بعضی از داروها ، مدت زمانی را که فرد برای رسیدن به ارگاسم نیاز دارد ، تحت تاثیر قرار می دهند . هم زنان و هم مردان می توانند با به کارگیری روش های مختلفی ارگاسم خود را به تاخیر اندازند، به عنوان مثال در بعضی از تمرین های هندویی – مانند: تانترا که تاکید بر، آمیزش به دلایل مذهبی شده است .

برای رسیدن به ارگاسم چه مقدار زمان لازم است ؟-www.mehcom.com

برای رسیدن به ارگاسم چه مقدار زمان لازم است ؟-www.mehcom.com

در طی صدها سال تکنیک های پیشرفته ای به وجود آمده که به شخص این امکان را می دهند که انزال و ارگاسم خود را کنترل و به تاخیر اندازند.

در سال های اخیر نیز در کشورهای غربی از طربق یک سری کتاب ها ، تکنیک هایی آموزش داده شده است که بکارگیری آن ها منجر به رضایت جنسی بیشتر در فرد می شود (به عنوان مثال به کتابهای کنث ری استابز مراجعه نمایید.)

مردان به طور معمول برای رسیدن به انزال به 2 الی 10 دقیقه آمیزش نیاز دارند. در مردانی که ارگاسم تاخیر یافته را تجربه می کنند ، این مدت به یک ساعت یا بیشتر افزایش می یابد.

مانفردوالدینگر و همکارانش عنوان کردند مردانی که انزال زودرس داشته و آن هایی که انزال دیررس دارند، در دور سر منحنی نرمال قرار می گیرند، فرضیه آن ها این است که همه افراد در طول زندگی خود ، به طور طبیعی گاه تجربه انزال زودرس و گاه تجربه انزال دیررس را دارند.

پیشنهاد مطالعه:  رابطه جنسی با تعویض مفصل لگن

مطالعات نشان داده اند که اکثر زنان نیاز به زمان بیشتری به تحریک جنسی برای رسیدن به ارگاسم دارند. با این حال بعضی از زنان در عرض 30 ثانیه پس از شروع خودتحریکی به انزال می رسند. اما اکثر زنان ارگاسم را پس از 20 دقیقه تجربه می کنند.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده ایرانی – مسائل زناشوییارگاسم

منبع : کتاب راهنمای پاسخ به سوالاتی درباره ی ارگاسم -ترجمه دکتر منیر بیگلر بیگی و احمد خالقی لکموج

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  ارگاسم در چه سنی شروع می شود ؟

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×