"> راه برخورد با خیانت همسر چیست - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

راه برخورد با خیانت همسر چیست

راه برخورد با خیانت همسر چیست

راه برخورد با خیانت همسر چیست

راه برخورد با خیانت همسر چیست ؟

وقتی که متوجه می شویم زندگی مشترکمان با بی وفایی و خیانت همسرمان در معرض خطر  قرار گرفته است چه کاری می توانیم انجام دهیم تا این آفت زندگی را از بین ببریم ؟

اگر شما هم متاسفانه جزو آندسته از آدمها هستید که می پرسند شوهرم به من خیانت کرده یا زنم به من خیانت کرده نمی دانم چکار باید بکنم ؟ این مطلب را بخوانید :

1- براساس ذهنیات قضاوت نکنید شاید اصلا هیچ خیانتی در کار نباشد. می توانید به مطلب از کجا بفهمیم که شوهرمان خیانت کرده نیز مراجعه کنیم.

2- اگر مطمئن شدید که همسرتان خیانت کرده است به مراحل بعدی بروید.

3- قبل از هر چیز تمام سعی خود را بکار ببرید تا عصبانیت در حد انفجار خود را کنترل کنید . آرام و خونسرد باشید چون حالا حالا ها با او کار دارید !

4- سعی کنید باهوش باشید به هیچ عنوان با کسی در این باره صحبت نکنید.

5- خودتان را برای انجام یک فرآیند طولانی مدت در زندگی آماده کنید تا بتوانید بر مشکلتان غلبه کنید.

6- می توانید قبل از هر اقدامی به مشاوره خانواده مراجعه کنید . حداقل از مشاور خانواده آنلاین و یا مشاوره تلفنی می توانید کمک بگیرید.

7- هنوز به همسرتان چیزی نگفته اید و فعلا ، نخواهید هم گفت!ً

8- باید خودتان یا به کمک مشاورتان به ریشه و علتهای این خیانت پی ببرید .

9- وقتی که ریشه ها و دلایل خیانت همسرتان مشخص شد حتما با کمک مشاور خانواده سعی کنید در رفع علل خیانت همسرتان بکوشید.

پیشنهاد مطالعه:  عوامل ایجاد تنوع طلبی جنسی در مردان و زنان

10- باور کنید در بسیاری از مواقع اگر شما به درستی عمل کنید می توانید شوهر و یا زن خود را به زندگی حقیقی و مشترک برگردانید.

11- شاید فکر کنید که چگونه می شود دوباره به روابط عادی زناشویی بعد از خیانت همسرمان برگردیم. در این صورت شما را دعوت می کنم تا به تجربه یکی از مشاوران خانواده در این زمینه با عنوان چگونه می توان بعد از خیانت زن یا مرد زندگی کرد ؟ مراجعه نمایید.

12- در پایان بازهم از شما می خواهیم که با عجله و شتاب هیچ تصمیمی نگیرید فقط از خداوند و بعد مشاور خانواده ای آگاه کمک بخواهید.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×