"> رابطه های هشدار دهنده پیش از ازدواج - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

رابطه های هشدار دهنده پیش از ازدواج

رابطه های هشدار دهنده پیش از ازدواج

رابطه های خطرناک

در زندگی هر انسانی اتفاق می افتد که با کسی آشنا می شویم که به نظر ما برای ازدواج و تشکیل خانواده موفق و برتر مناسب می آید . و برای شناخت بیشتر قبل از ازدواج ، سعی می کنیم که با طرف مقابل ارتباطات محدود یا گاها گسترده ای داشته باشیم . برای همین منظور برای اینکه بفهمیم رابطه ای که پیش از ازدواج در آن قرار گرفته ایم قابل اطمینان می باشد یا خیر بهتر است که به علامت های هشدار دهنده ای توجه کنیم که در رابطه پیش از ازدواج ممکن است نهفته باشد . این علائم خطرناک عبارتند از :

رابطه ای که شما در آن بیشتر عشق می ورزید:
در این رابطه شما از احساس علاقه طرف مقابل خودتان مطمئن نیستید. و طرف مقابل آنقدر که شما مشتاق ارتباط هستید او علاقه نشان نمی دهد. اما شما هر روز عاشق تر می شوید.

رابطه ای که در آن به همسر آینده تان به چشم یک الگو یا آموزگار یا مهتر نگاه می کنید:
مثل آنکه دانشجویی عاشق استاد خود می شود. این گونه روابط مناسب ازدواج نیستند.

رابطه ای که فقط به جذابیت ظاهری و اجتماعی طرف مقابل توجه شود:
در زندگی واقعی و خانوادگی ویژگی های اخلاقی همسر بسیار مهمتر از زیبایی صورت و اندام او است.

رابطه ای که در آن یکی از دو طرف صرفا به خاطر فرار از مشکلاتش تصمیم به ازدواج می گیرد :
که به خاطر ، مشکلات و فشار خانواده یا فراموشی رابطه عاطفی گذشته اش یا به دلیل شباهت یا تضاد با فردی که در رابطه قبلی داشته است. می خواهد با شما ازدواج کند.

پیشنهاد مطالعه:  تشابه علاقه مندی به زندگی در دختر و پسر قبل ازدواج

رابطه ای که بخاطر نجات طرف مقابلتان باشد :
یعنی بخاطر کمک و دلسوزی بیش از حد بخواهید با طرف مقابلتان ازدواج کنید. فرض کنید که پسری به خواستگاری دختری آمده است. و ادعا می کند که اگر دختر به او جواب مثبت ندهد خودش را خواهد کشت. در این صورت دختر اشتباه ترین راهکار را انتخاب کرده است اگر به پسر جواب مثبت بدهد.
مهکام : دختران و پسران جوان که در دوران پیش از ازدواج هستید. و همچنین والدین گرامی جوانان دم بخت حتما قبل از ازدواج با تحقیق و شناخت کامل از روحیات و زندگی طرف مورد نظز برای ازدواج گامهای بعدی برای تشکیل خانواده را بردارید.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

×