"> دانلود مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی- کامل و جدید - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

دانلود مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی- کامل و جدید

دانلود مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود سخنرانی دکتر هلاکویی در مورد تربیت فرزندتربیت فرزند دکتر هلاکویی صوتیتربیت کودک هلاکویی– روانشناسی کودک هلاکویی- تربیت فرزند mp3– تربیت بچه های سالم- فرزندپروری موفق

دانلود مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی- جدیدترین

بی نقص ترین، بهترین و کاملترین مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

دانلود کاملترین مجموعه تربیت کودک و نوجوان-دکتر فرهنگ هلاکویی
دانلود کاملترین مجموعه تربیت کودک و نوجوان-دکتر فرهنگ هلاکویی

فقط چند لحظه تامل کنید!

براستی اگر تربیت فرزندتان برایتان مهم است چند لحظه تامل کنید.

قبل از هر چیزی باید بدانیم تقریبا تمام روانشناسان و مشاوران دنیا بر این اعتقاد هستند که مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان مستقیما تحت تاثیر تربیت خانواده می باشد.

لذا بسیاری از والدین آگاه و روشنفکر قبل از هر چیزی به فکر تربیت کودک از بدو تولد می باشند تا بتوانند بهترین آینده را برای فرزند دلبندشان رقم بزنند.

ما در اینجا بی نقص ترین، بهترین و کاملترین مجموعه تربیت کودک دکتر فرهنگ هلاکویی را که تا به حال منتشر شده است را برای دانلود در اختیار شما قرار داده ایم.

دکتر فرهنگ هلاکویی

در حال حاضر یکی از مشهورترین روانشناسان ایرانی می باشد که بسیاری از ایرانی ها با سخنرانی ها و کلیپ های روانشناسانه و مشاوره ای ایشان بقدری آشنا هستند.

دکترفرهنگ هلاکوئی(متولد ۱۳۲۳، شیراز) دارای درجه دکترا در رشته جامعه شناسی و سه فوق لیسانس در رشته‌های اقتصاد، روانشناسی و مشاور ازدواج، خانواده و کودکان است. او استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر در داخل و خارج ازایران بوده است.

پیشنهاد مطالعه:  سمینار ازدواج موفق دکتر شاهین فرهنگ - قبل از ازدواج بدانید

دکترهلاکوئی مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز می‌باشد و به عنوان مشاور ازدواج، مشاور خانواده و مشاور کودکان دراین مرکز به کار مشغول است. او همچنین سمینار، کنفرانس، کارگاه و کلاس هائی درباره موضوعات مختلف شناخت، رشد و تکامل فردی و اجتماعی به هموطنان و همزبانان تقدیم داشته است..

نحوه استفاده از کاملترین مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر هلاکویی

فقط کافیست که شما فایل صوتی تربیت کودک و نوجوان دکتر هلاکویی را دانلود کنید و در هر موقعیتی حتی در حین راه رفتن یا رانندگی کردن و ….  قسمتی از آنرا گوش دهید و به نکات روانشناسانه و تربیتی که دکتر فرهنگ هلاکویی درباره تربیت نوزاد، کودک و نوجوانان تا سن 20 سالگی می گوید، عمل نمایید.

شما می توانید تمام وقتهای بیکاری را تبدیل به زمان های یادگیری اصول تربیت کودک و نوجوان خود نمایید.

محتویات کاملترین مجموعه تربیت کودک و نوجوان دکتر هلاکویی

این مجموعه بقدری وسیع و گسترده می باشد که ما فقط عناوین سرفصل های اصلی را که خودشان حاوی تعداد زیادی فایل صوتی می باشند را در زیر آورده ایم:

فلسفه و هدف تربیت فرزندان دکتر هلاکویی

تربیت نوزاد قبل از تولد

دانلود یک نمونه از دهها فایل صوتی این مجموعه

تربیت کودک دکتر هلاکویی از تولد تا ۳ سالگی

تربیت کودکان از سه تا هفت سالگی

دانلود یک قسمت از فایل های صوتی تربیت کودک و نوجوان دکتر هلاکویی

تربیت فرزند از هفت تا سیزده سالگی

تربیت نوجوان از سیزده تا بیست سالگی

دانلود یک قسمت از فایل های mp3 تربیت کودک و نوجوان دکتر فرهنگ هلاکویی

پیشنهاد مطالعه:  نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن


روش خرید اینترنتی مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال (mp3)

خرید و دانلود با لینک مستقیم تضمینی و سریع

برای دانلود کامل و تمام مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی-ارجینال ( mp3) می توانید

روی لینک پرداخت آنلاین زیر کلیک کنید و همین حالا مستقیما دانلود و استفاده کنید :

حجم فایل :521 مگابایت و به صورت mp3  زیپ شده می باشد قبل از استفاده از حالت زیپ خارج کنید.

توجه : در صورت بروز هرگونه مشکل لطفا با ایمیل hraha970@yahoo.com ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

یک پیشنهاد:

پیشنهاد می کنیم مجموعه خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی (معادل دو سی دی = 32 فایل ) را نیز تهیه بفرمایید.

عباراتی که در ارتباط با تربیت کودک و نوجوان سرچ شده اند:

  • تربیت کودک از تولد تا 3 سالگی دکتر هلاکویی- دانلود فلسفه تعلیم و تربیت هلاکویی- هلاکویی تربیت فرزند- هلاکویی تربیت کودک- هلاکویی تربیت فرزندان- دكتر هلاكويي تربيت فرزند.
  • دکتر هلاکویی تربیت نوزاد- دکتر هلاکویی تربیت فرزندان- دكتر هلاكويي تربيت كودكان- دکتر هلاکویی کودک 3 ساله- دانلود کتاب از تولد تا 3 سالگی دکتر هلاکویی.
  • هلاکویی فرزند چهارم- هلاکویی فرزند خواندگی- تربیت فرزند هلاکویی- تربيت فرزند هلاكويي- فرزند پروری دکتر هلاکویی- تربیت کودک در اسلام- دانلود رایگان سی دی های دکتر هلاکویی.
  • کانال تربیت کودک دکتر هلاکویی- تربیت کودکان 4 ساله- تربیت کودک 3 ساله- تربیت کودک دکتر هلاکویی- تربیت کودک کتاب- تربیت کودک 2 ساله.
  • خرید تربیت کودک- تربیت فرزند- تربیت اولاد- کانال تربیت کودک دکتر هلاکویی- فروش هلاکویی سی دی ام پی تری- هلاکویی دانلود رایگان و مجانی- تربیت کودک دکتر هلاکویی از تولد تا ۳ سالگی.
  • دانلود رایگان سی دی های دکتر هلاکویی تربیت کودک- دکتر هلاکویی کودک 3 ساله- دانلود کتاب از تولد تا 3 سالگی دکتر هلاکویی.
پیشنهاد مطالعه:  چگونه بفهمیم حرمت نفس داریم ؟ دکتر فرهنگ هلاکویی
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×