"> داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر

داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش ترwww.mehcom.com

داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش ترwww.mehcom.com

داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر

در زیر به تحقیقات دکتر هلن فیشر که به روی 40000 زوج جوان انجام شده است. را به عنوان شاهدی بر ادعای داشتن زندگی بهتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر برای شما هموطن گرامی می آوریم :

تحقیقات و مطالعات انجام شده توسط دکتر هلن فیشر به روی چهل هزار زوج جوان، مشخص کرده است که : وجود رابطه ی سالم و لذت بخش در آنها، تأثیر بسزایی در افزایش بازدهی کاری داشته است.

در حین یک رابطه ی جنسی، بدن اکسیتکسین ترشح می کند و به دنبال آن آرامش را در روح و جسم ما به دنبال دارد. همچنین ترشح دوپامین و تستسترون و دیگر تغییرات شیمیایی در بدن، تأثیراتی چون، خوابی راحت، افزایش خلاقیت، تمرکز بر امور کاری، افزایش اعتماد به نفس را در پی دارد.

داشتن یک رابطه ی جنسی سالم، موجب افزایش انگیزه، اتکاء به نفس، آرامش و در نهایت کاهش هنجار های محیط کاری و افزایش کارآیی می شود. به عبارت دیگر یک فرد با داشتن یک رابطه ی جنسی لذت بخش، توان کاری خود را در جهت نیل به موفقیت ها بالا می برد.

با ارضاء کامل از رابطه ی جنسی خود در زندگی، در ایجاد ارتباطات اجتماعی و کاری، موفقیت های بی شماری را کسب می کنید. با جود حس تمایل به برقراری دوباره ی این رابطه، انگیزه ای است که همچون موتوری قوی شما را بر آن می دارد تا امور روزانه خود را سریع ولی به نحوی صحیح به اتمام برسانید تا خود را به منزل و همسر خود برسانید!

پیشنهاد مطالعه:  نزدیکی و ارگاسم در دوران بارداری و حاملگی بله یا خیر ؟

به گفته ی Ian Kerner ؛ نویسنده ی کتاب ” عشق و تمایلات“؛ با یک رابطه جنسی دلنشین و ترشح اندورفین در اعماق وجود خود، حس زندگی و اطمینان را افزایش می دهید.

در مقابل، نداشتن یک رابطه ی شیرین در زندگی عواقب خاص خود را در بر دارد. صبحگاه با عدم ارضا و برقرار نکردن این رابطه بطور دلخواه، با اعصابی متشنج، ناامیدانه و عدم تمرکز بروی امور روزمزه، روبرو می شوید. در این صورت است که بسوی انحرافات اخلاقی و فساد اجتماعی تمایل بیشتری خواهید یافت و در نتیجه ی آن، آسیب پذیرتر می شوید.

با یک رابطه ی جنسی خوب، هر یک از طرفین از اشتباهات یکدیگر به آسانی می گذرند و در برخورد با محیط بیرونی و اجتماعی همخوانی بیشتری را دارند.

شما از نظر کیفیت رابطه جنسی با همسرتان در چه وضعیتی هستید؟

دکتر هلن فیشر همواره توصیه می کند که زوج ها باید کیفیت رابطه ی جنسی خود را بر دیگر مشغولیتهای بلا استفاده ولی تکراری روزمره زندگی ( همچون، ساعتها جلوی تلویزیون نشستن، مکالمه های تلفنی بی ثمر و درواز مدت و دیگر مختلات زندگی ) ، ترجیح دهند. اگر احساس می کنید که در رابطه ی خود آن حس عاطفی مناسب را ندارید، سعی کنید رومانتیک تر باشید. به نیازهای جنسی همسرتان اهمیت دهید و بدانید که هدف از یک رابطه تنها زاد و ولد نیست!

و حالا صادقانه از خود بپرسید:

آیا از یک رابطه ی جنسی خوب بهره مند هستید؟ اصلا” به این موضوع اهمیتی می دهید؟ نیازهای جنسی طرف مقابل خود را می شناسید؟

اگر پاسخ شما منفی است، به فکر تعمقی دیگر به روی رابطه زناشویی خود باشید. حتی موارد اشتباه خود را یادداشت کنید و سعی به اصلاح آن کنید. حداقل امتحان کنید و این بار ببنید که واقعا” نیازهای هر دو طرف شما بر آورده می شود؟

پیشنهاد مطالعه:  نکات مهم روابط زناشویی در طول بارداری و حاملگی

منبع:ایران سلامت

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده سالم بخش همسرداری موفقمسائل جنسی

*****************************************

آموزش رفتارهای جنسی و آموزش رابطه زناشویی همسران و زوجین جوان

چگونه رابطه زناشویی داشته باشیم ؟

چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم ؟

چگونه روابط زناشویی را بهبود بخشیم ؟

چگونه از روابط زناشویی لذت ببریم ؟

چگونه مسائل جنسی خود را حل کنیم ؟

خرید اینترنتی دی وی دی DVD آموزش رفتارهای جنسی

خرید دی وی دی آموزش رابطه زناشویی همسران

با خرید یک دی وی دی همسرتان را عاشق خودتان کنید !

با خرید یک دی وی دی همسرتان را مجذوب خودتان کنید !

با خرید دی وی دی آشنای محبوب و آشنای محبوب 2 مسائل جنسی و مشکلات جنسی خود را حل کنید !

*****************************************

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  کارهایی که تمایل نزدیکی را از مردان می گیرد

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »



about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×