"> تاثیر تماشای فیلم های پورنو بر انسان و خانواده چیست ؟ - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تاثیر تماشای فیلم های پورنو بر انسان و خانواده چیست ؟

تاثیر تماشای فیلم های پورنو بر انسان و خانواده چیست ؟

تاثیر تماشای فیلم های پورنو بر انسان و خانواده چیست ؟

تاثیر تماشای فیلم های پورنو بر انسان و خانواده چیست ؟

فیلم ها و تصاویر پورنو بدون اینکه انسان متوجه شود روی ذهن و مغزش تاثیراتی شدید خواهد داشت ،بدون اینکه متوجه شویم ما را به سمت افکار و کارهایی سوق می دهد که شاید هرگز حتی در تخیلمان هم انجام چنین اموراتی را متصور نبودیم (مانند ارتباطهای ضربدری، ارتباطات خشن و سادیسمی و … ) .

1- فیلم های پورنو یا تصاویر مستهجن به مثابه مواد مخدر

فیلم ها ، عکس ها و تصاویر پورنو در ابتدا یک احساس لذت زیادی را ایجاد می کند که باعث می شود فرد در صورتی که متوجه اشتباهش نشود ، بیشتر و بیشتر متمایل به دیدن چنین صحنه هایی شود .

درست مثل مواد مخدر در ابتدا خیلی لذت بخش است اما به مرور از میزان لذت کاسته می شود و برای کسب لذت بیشتر دقیقا مانند ماده مخدر باید بیشتر و بیشتر ، چنین صحنه هایی را تماشا کرد.

و نکته دیگر اینکه دقیقا مانند مواد مخدر اعتیاد آور است پس بدیهی است که افرادی به شدت معتاد به دیدن فیلم های سکسی شوند.

2- ایجاد تصویری نادرست از روابط و نقش زن و مرد

هرچه بیشتر به تصاویر و فیلم های پورنو نگاه کنید به طور ناخودآگاه دید شما به جنس مخالف بیشتر بعد جنسی پیدا می کند تا بعد انسانی . مثلا مردان ، زنان را فقط به لحاظ جنسیتی مد نظر می گیرند و قبل از اینکه روان زن و اخلاق و کردار او را مورد سنجش قرار دهند ، جسم زن در اولویت قرار می گیرید.

پیشنهاد مطالعه:  خودزنی و خودآزاری نوجوانان

3- تغییر معیارهای همسر خوب

معیارهای همسر خوب که برای داشتن یک زندگی مشترک شیرین لازم است به طور نامحسوس به معیارهایی کاملا جسمی و جنسیتی قرار می گیرد.

4- نگاه ابزاری به انسان

زنان به طور اخص ، وسیله ای برای ارضای نیازهای جنسی مردان در نظر گرفته می شود. و زیبایی جسم و صورت زن ملاک اصلی زن کامل و پیشرفته قرار میگیرد.

5- عدم رضایت از جسم همسر

فیلم ها و عکس های زنان و مردانی که در این فیلم ها نقش آفرین هستند با توجه به اینکه گاها با انجام عمل های زیاد و جراحی های زیبایی توانسته اند خود را زیباتر جلوه دهند چنان معیارهای زیبایی را در اذهان دگرگون می کنند که مردان و زنان ناپخته متاسفانه به قیاس همسر خود با مدل های زیبایی و شخصیت های فیلم های پورنو می پردازند.

و چون همسران شان آن ملاک های زیبایی را در حد اعلا ندارند به سمت مشکلات زناشویی و عدم رضایت از یکدیگر قدم بر می دارند. این نوع نگاه دقیقا مثل تغییر ذائقه ایرانی هاست که چای طبیعی و پر فایده ایرانی را بد می پندارند و بجایش چای خارجی پر از آلودگی را مصرف می کنند . و یا برنج هندی را به خاطر قدو بالایش و فریب خوردن تبلیغات به سر سفرهایشان آورده اند.

یکی از الگوهای کاذبی که فیلم های پورنو به طور غیرمستقیم تبلیغ می کنند مربوط به اندازه آلت تناسلی مردان هست که در مطلب زیر نگاه علمی به این قضیه شده است که شما را به خواندنش دعوت می کنم :

پیشنهاد مطالعه:  اشتباهات والدین در روابط دوستی دختر و پسر

آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟ – مهکام

نویسنده : حسن رامشینی مشاور و وبمستر مشاوره آنلاین مهکام

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×