"> بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟ - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

 

 بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگليسی یکی از مهمترین مهارت های زندگی می باشد که هر ایرانی باید در زندگی خود تا جایی که می تواند به یادگیری زبان انگلیسی بپردازد تا بتواند علم خود را همیشه به روز نگه دارد.

سه شرط اصلی در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی:

1انگیزه: تصمیم خود را بگیرید! اگر واقعا مصمم به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هستید، شروع کنید در غیر اینصورت پول و وقتتان را تلف نکنید.

2وقت و انرژی: یادگرفتن زبان انگلیسی در عین سادگی یک کار وقت گیر است و نباید بین بخش های مختلف آن فاصله انداخت، بنابراین دقیقا مشخص کنید در طول هفته چه زمانهایی را برای فراگیری مکالمه اختصاص می دهید.

3محیط مناسب: هنگام یادگیری زبان باید فضای مناسب و ساکتی را فراهم کنید. تا از تمرکز کافی برخوردار شوید. روی مکان های شلوغ، ماشین و غیره زیاد حساب نکنید.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟ (1)-www.mehcom.com

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟www.mehcom.com

یادگیری زبان انگلیسی شامل 4 بخش زیر است :

  • روخواني(reading)
  • نوشتن(writing )
  • گوش كردن (listening)
  • صحبت كردن(speaking)

هیچ یک از روش های یادگیری زبان به تنهایی كارآمد نیست. یعنی باید کتاب های انگلیسی و روزنامه انگلیسی بخوانید(reading)، فیلم های آموزشی ببینید و به آهنگ های انگلیسی گوش دهید (listening)، با افراد انگلیسی زبان صحبت کنید(speaking)، نامه های انگلیسی بنویسید و خاطره نويسي انگليسي داشته باشيد (writing) ، و در يك جمله از روش هاي متنوع استفاده كنيد.در ضمن نباید در یادگیری زبان به یک روش تکیه کرد.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟ (2)-www.mehcom.com

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی چیست ؟ www.mehcom.com

در کلاس های زبان هم شرکت کنید زیرا این کلاسها جایی هست که شما اموخته های خود را انجا به زبان اورده و تمرین میکنید . سعي كنيد دوست پايه براي خودتان پيدا كنيد كه مثل شما مشتاق يادگيري زبان باشد و به هم قول دهید كه تا وقتيكه با هم هستيد فارسي صحبت نكنيد. در صورتي هم كه در هنگام صحبت معني كلمه اي را ندانستيد به ديكشنري موبايلتان رجوع كنيد.

پیشنهاد مطالعه:  چگونه بهتر درس بخوانیم | مهکام

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق ایرانی مهارت های تحصیلی –  بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×