"> باربارا دی آنجلیس : نزد دیگران از ما همسرتان کنید - آموزش همسرداری
مشاوره آنلاین مهکام

باربارا دی آنجلیس : نزد دیگران از همسرتان تعریف کنید

نزد دیگران از همسرتان تعریف کنید

باربارا دی آنجلیس نزد دیگران از همسرتان تعریف کنید-www.mehcom.com

باربارا دی آنجلیس نزد دیگران از همسرتان تعریف کنید-www.mehcom.com

باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره زنان به مردان توصیه می کند که :

دفعه ی بعد که خواستید نامزد/همسر خود را خوشحال کنید این توصیه را به کار ببندید . هنگامی که دیگران مثلاً دوستان یا اعضای خانواده حضور دارند منتظر فرصت مناسبی باشید تا در لا به لای صحبتها از او تعریف کنید .

به عنوان مثال چنانچه صحبت درباره ی رستوران ها است بگویید:«ورونیکا چنان آشپزخوبی است که دیگر دوست ندارم هیچوقت در رستوران غذا بخورم.» اگر صحبت درباره ی کار و شغل است بگویید: « به شما گفتم که درآمد ورونیکا این ماه از تمامی همکارانش بیشتر بوده؟»

اگر صحبت به بچه ها کشانده شده مثلاً بگویید:« ورونیکا چنان مهارتی در برخورد با بچه ها داره که باور نمی کنید . باید بازیهای خلاقانه ای را که در جا برای آنها ابداع می کند، ببینید. من یکی که دوست دارم ساعتها بنشینم و بازیهایشان را تماشا کنم.»

 خوب توجه کنید !

دیگر بیش از این ادامه نمی دهم.احتمالاً متوجه داستان شده باشید. ممکن است بگویید این کار مصنوعی یا اجباری به نظر می رسد اما بگذارید به شما بگویم اوقاتی که نامزد/ همسر شما نزد دیگران درباره ی شما غلو می کند و کلی از شما تعریف می کند و پز می دهد.حتی متوجه آن هم نمی شوید و فقط احساس خوبی می کنید.

چنانچه نامزد/همسرتان این کار را نمی کند. خب، باید از این به بعد بکند. اظهار و بیان نقاط قوت و خوبی زن ها در حضور دیگران فعال کننده ی پاسخ و واکنش بسیار مهم و اساسی در زن هاست. گویی درحضور همگان به آنها اعلام می کنید که یک مرد هستید و این زن خوشبخت همسرشماست .

پیشنهاد مطالعه:  باربارا دی آنجلیس : زنهایتان را غافلگیر کنید

در قلمرو حیوانات و جانوران نیز موجودات مذکر، جفت خود را در حضور دیگران معرفی می کنند. البته آنها این کار را به طرق دیگری انجام می دهند و شما می توانید به همان تعریف و تمجید و تحسین ها بسنده کنید!

 تعریف ویژه

هنگامی که زنی احساس می کند به او افتخار می کنید از خوشحالی در خود آب می شود به این جهت امتیاز زیادی به شما می دهد. یک تعریف و تحسین در حضور دیگران معادل ده تعریف و تحسین درخلوت ارزش دارد. تعریف و تحسین، نوعی پیش نوازش کلامی محسوب می شود.

منبع: کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آن ها را بداند نوشته باربارا دی آنجلیس ترجمه هادی ابراهیمی انتشارات نسل نواندیش
مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق -آموزش همسرداری

 

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×