"> کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند را همین حالا بخوانید - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند را همین حالا بخوانید

کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند به قلم یکی از مشهورترین روانشناسان معاصر آقای دکتر آلبرت آلیس میباشد که محال است کسی روانشناسی خوانده باشد اما با نام او آشنا نباشد.

دکتر آلبرت آلیس مبدع دیدگاه رفتار درمانی عقلانی هیجانی می باشد که یکی از روش های شناخته شده و موثر در امر روان درمانی در سراسر دنیا می باشد.

آلیس بیش از 60 کتاب نوشته است که در کشورهای مختلف دنیا مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و به زبانهای زیادی ترجمه گردیده است.

کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند را همین حالا بخوانید
کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند را همین حالا بخوانید

چرا کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند با کتابهای خود آموز دیگر فرق دارد؟

آیا واقعا می توانیم از هیچ چیز ناراحت نشویم؟

آیا تفکر علمی ناراحتی شما را برطرف می کند؟

چطور درباره خودمان ، دیگران و زندگی علمی فکر کنیم؟

چرا بینشهای معمول به شما کمک نمی کند که بر مشکلات هیجانیتان غلبه کنید؟

خواندن کتاب هیچ چیز ناراحتم نمی کند چه کمکی به ما می کند؟

  • کتاب هیچ چیزی ناراحتم نمی کند به شما کمک خواهد کرد به يک تغيير عميق فلسفی و ديدگاهی کاملاً جديد در مورد زندگی برسيد.
  • همچنين به شما نشان می دهد که خودتان مشکلات هيجانی و رفتاری فعلی خويش را ايجاد می کنيد و شما را تشويق می کند وقت و انرژی خود را احمقانه صرف بررسی و تشريح گذشته خود نکنيد.
  • این کتاب به شما کمک خواهد کرد وقتی مشکلی پیدا می کنید، احساسات شدیدتان را بروز دهید.
  • البته در این کتاب بین احساس مناسب و مفید نگرانی، تأسف، غم یا آزردگی و احساس نامناسب و مخرب وحشت، افسردگی، خشم و تأسف خوردن به حال خود، فرق گذاشته می شود.
  • این کتاب راه و رسم کنار آمدن با مشکلات زندگی و داشتن احساس بهتر هنگام مواجه شدن با مشکلات را به شما یاد می دهد و به شما نشان می دهد چطور وقتی بی جهت خودتان را “روان رنجور” و ذله می کنید، احساس بهتری پیدا کنید و بهبود یابید.
  • این کتاب نه تنها راه و رسم در اختیار گرفتن سرنوشت هیجانی تان و ناراحت نشدن از هیچ چیز ( آره هیچ چیز ) را به شما می آموزد بلکه به شما یاد می دهد چطور از قوه خود گردانی خویش استفاده کنید.
  • این کتاب حامی و مروج تفکر علمی، عقل و واقعیت است.
  • فنون زیادی جهت تغییر شخصیت تان به شما یاد می دهد، فنونی که داستان ها و شرح حال ها “مؤید” آنها نیستند، بلکه آزمایش های عینی و علمی روی گروه های گواه، کارایی آنها را تأیید کرده است.

دانلود رایگان کتاب هیچ چیز، ناراحتم نمی کند

پیشنهاد مطالعه:  تولد تا 5 سالگی- قسمت 24-جم لایف
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×