"> چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟ - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟

چگونه شوهر خود را تحریک کنیم ؟ چگونه شوهرم را ارضا کنم ؟ چگونه شوهرم را عاشق خود کنم ؟ چگونه شوهرم را تحريك كنم ؟ چگونه شوهرمان را مجذوب خود کنیم؟ چگونه شوهرمان را داغ کنیم ؟ چگونه شوهرمان را جذب خود کنیم ؟

مشاوره جنسی در مشاوره روانشناسی بسیار مهم می باشد و این سوال که چگونه همسر خود را تحریک بکنیم ؟

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟

برای بسیاری از کسانی که با مشکلات جنسی مواجه می شوند سوالی بسیار آشنا می باشد.

در زیر نکات بسیار مهم همسرداری و زندگی زناشویی موفق را برایتان ذکر می کنیم تا با استفاده از این اصول بتوانید معشوق محبوب همسرتان باشید.

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟-مشاوره روانشناسی مهکام

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟-مشاوره روانشناسی مهکام

1- بالابردن درجه عشق و محبت

مهمترین نکته در اینکه چگونه شوهرمان را شهوتی کنیم ؟ این است که اول باید بفهمیم چگونه شوهرمان را عاشق خود کنیم ؟

عشق و علاقه بیشتر به معنی رابطه جنسی بیشتر است.

2- سکس و رابطه جنسی با دیگران

اگر همسر شما با زنان دیگر رابطه عشقی داشته باشد و یا بدتر از آن رابطه جنسی داشته باشد. مسلما مقداری از انرژی خود را برای دیگران مصرف می کند .

از این بسیار فاجعه آمیزتر این است که شما هم در خارج از چارچوب خانه رابطه عشقی با دیگر مردان داشته باشید.

برای این موضوع واقعا باید تصمیم جدی گرفت این موضوعی است که بسیار به خانواده لطمه می زند.

در این گونه مواقع اگر نمی توانید خودتان مشکل را حل کنید حتما به یک مشاور خانواده مطمئن مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:  اثرات رماتیسم و آرتروز بر رابطه جنسی

3- مردها فقط و فقط بر یک موضوع می توانند متمرکز شوند

بیشتر زنها برای اینکه مرد رو به سمت خودشان متمایل کنند موقع خواب آرایش می کنند . لباس های شهوت انگیز می پوشند و عطر و ادکلن استفاده می کنند.

این حربه موثری هست اما اگر بخواهیم این تکنیک را موثرتر کنیم حتما باید قبل از مهیا شدن برای رفتن به رختخواب، فضای فکری مرد را از تمام امورات و دل مشغولی های زندگی اش دور کنیم و بجای آنها موضوع و مسائل رمانتیک جنسی با شریک و همسرش را در ذهن او جای دهیم.

برای روشنتر شدن موضوع به این سوال جواب بدهید :

اگر شما بعد از یک جر و بحث مفصل با شوهرتان به رختخواب بروید فکر می کنید جایی برای رمانتیک بودن باقی می ماند.

4- فاصله زمانی از رابطه جنسی قبلی

زن و مرد تفاوت های جنسی زیادی دارند مثلا هر فردی یک رنج طبیعی و خاص خودش برای داشتنی قابلیت رابطه زناشویی و جنسی دارد مثلا برخی ماهی چند با برخی هفته ای چند بار ، برخی هم روزی چند بار!

اگر شریک جنسی شما رنج هفته ای یکبار می باشد و شما رنج هفته ای سه بار . خب این کاملا طبیعی هست که کمی با مشکل مواجه می شوید. البته این را به حساب عدم علاقه به خودتان نگذارید . اما می توانید در این مواقع از تکنیک های مختلف که در این مطلب آمده است برای ایجاد شهوت در همسر و جاذبه جنسی در خودتان برای جذب همسر به آمیزش انجام دهید.

5- رژیم غذایی موثر بر قوه جنسی

پیشنهاد مطالعه:  آیا روابط جنسی شما بعد از ازدواج کم شده ؟

شما می توانید برای تنظیم قوه جنسی خود و همسرتان از رژیم غذایی مختلف استفاده کنید مثلا زن یا شوهر کم شهوت هست نسبت به همسرش باید از غذاهای گرم استفاده کند.

زن یا شوهر اگر شهوت و قوای جنسی بیشتری دارد نسبت به همسرش از غذاهای کم کننده شهوت استفاده کند. با تجربه می توانید به هماهنگی لازم برسید.

به‌طور کلی غذاها و نوشیدنی‌های پرانرژی و سایر غذاهای ادویه‌دار جزو مواد خوراکی تقویت‌کننده قوای جنسی به‌شمار می‌روند.mehcom.com

بسیاری از مواد غذایی مانند:

گوشت گوسفند، شتر، بوقلمون، مرغابی، انواع شیرینی ها، کشمش، خرما، عسل، ارده، انجیر، انگور، موز، خرمالو، خربزه، گردو، نمک، روغن، هل، تخم مرغ، نان گندم، ادویه جات تند و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس و کالباس طبع گرمی دارند.mehcom.com

بر اساس یک تحقیق، مواد غذایی مهارکننده میل جنسی تا 40 درصد می تواند از حرارت جنسی فرد بکاهد.

اما از غذاهای سرد می توان به گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماهی، برنج، ماست، خیار، هندوانه، جو، ماش، باقلا، ذرت، زرشک، انواع لبنیات، کدو، ریواس، قارچ، تمبرهندی، گوجه سبز، چغاله بادام، گیلاس، کاهو، آلو، انار، سرکه، مرکبات ترش و آب یخ اشاره کرد.

6- پرهیز از نگاه کردن به عکس ها و فیلم های سک سی

خیلی از زن و شوهر های به بهانه اینکه دیدن فیلم و عکس های رابطه جنسی می تواند برای تحریک و شهوانی شدن آنها و در نتیجه ایجاد رابطه زناشویی به آنها کمک کند .

به تماشایی اینگونه فیلم و عکس ها می پردازند . غافل از اینکه زن و مرد باید از طریق همدیگر تحریک شوند نه از طریق فیلم و عکس .

پیشنهاد مطالعه:  اختلال انگیختگی جنسی در زن و مرد چیست ؟

این گونه زوج ها به مرور مشکلات جنسی شان بیشتر و تحریک و لذت از یکدیگر برایشان کمتر می شود.

7- به بدنتان اعتماد داشته باشید

برخی از زن ها دائم خودشان را ورانداز می کنند و از بزرگی بینی ، سینه کوچک ، هیکل چاق ، لاغری بیش از حد و خلاصه از هر چیزی که در وجودشان نهفته است ایراد می گیرند و فکر می کنند خب هر کس دیگری هم بجای شوهرشان بود از نزدیک شدن به آنها می ترسید ! (نه اینقدر کمبود اعتماد به نفس داشته باشید، نه خیلی هم توی توهم باشید که شوهر شما الان با دیدن شما به فکر حورالعین می افتد ).

واقعیت این است که بدن زن برای مرد و مرد هم برای زن جاذبه های خاص خودشان را دارند پس به فکر درست اندیشیدن و درست عمل کردن باشید. مطمئن باشید شما می توانید برای شوهرتان جاذبه جنسی داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم بخوانید: تعریف ارگاسم چیست ؟ و ارتباط آن با اندازه آلت مرد، سن، زمان

نویسنده : حسن رامشینی

چگونه شوهرم را تحریک کنم ؟

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×