"> منتظر این پنج فیلم سینمایی باشید - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

منتظر این پنج فیلم سینمایی باشید

آتش‌بس 2» به تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین و کارگردانی تهمینه میلانی، «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی حامد محمدی و «در دنیای تو ساعت چنده؟ » به تهیه کنندگی علی مصفا و کارگردانی صفی یزدانیان، «من سعید هستم» به تهیه کنندگی مقصود جباری و کارگردانی حسین مهکام و«طول موج

صدور پروانه ساخت

پنج فیلم 35 میلیمتری در جلسه پانزدهم آبان شورای صدور پروانه فیلمسازی که اکثریت اعضاء نیز حضور داشتند  در محل معاونت آثار سینمایی و سمعی و بصری برگزار شد مجوز ساخت گرفتند.

براین اساس، فیلم‌های«آتش‌بس 2» به تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین و کارگردانی تهمینه میلانی، «فرشته‌ها باهم می‌آیند» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و کارگردانی حامد محمدی و «در دنیای تو ساعت چنده؟ » به تهیه کنندگی علی مصفا و کارگردانی صفی یزدانیان، «من سعید هستم» به تهیه کنندگی مقصود جباری و کارگردانی حسین مهکام و«طول موج» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرامرز شهبازیان موفق شدند از شورای صدور پروانه فیلمسازی35 میلیمتری، پروانه ساختشان را اخذ کنند.

پیشنهاد مطالعه:  زندگینامه بهنوش بختیاری
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×