"> معجزات پیامبر اکرم (ص) - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

معجزات پیامبر اکرم (ص)

معجزات پیامبر اکرم (ص)

پیامبر اکرم (ص)

پيامبر اسلام(ص)  در طول حیات مبارکشان برای هدایت مردم ومشرکان 4440 معجزه داشت که این معجزات در زمینه های مختلفی میباشند:
معجزات بر اجرام آسماني
معجزات بر جمادات و نباتات
معجزات بر حيوانات
معجزات بر بدن انسان
معجزات بر دفع شرّ دشمنان
معجزات بر تسلط بر شياطين و جنّيان
معجزات بر خبر از غيب
مهم‌ترین و پایدارترین معجزه پیامبر(ص) قرآن کریم است و آن حضرت برای اثبات نبوت خود معجزات فراوان دیگری نیز آورد مانند: بازداشتن خورشید از حرکت، به سخن درآوردن سوسمار، سخن گفتن آهو با آن حضرت، حرکت دادن درخت، بیرون آمدن آب از میان انگشتان آن حضرت ،سلام کردن سنگ و درخت به پیامبر(ص)، شفای بیماران و دونيم کردن ماه. در این باره روایت است که شخصی یهودی نزد آن حضرت آمد و برای اثبات نبوت‌اش معجزه ای خواست.  پیامبر (ص) نیز به اذن خداوند دست به معجزه ی شگفتی زد. قرص کامل ماه به اشاره ی دست مبارک آن حضرت به دو نیم  مساوی تقسیم شد و هر نیمه از آن در شرق وغرب آسمان دیده شد.  این معجزه به شق القمر معروف است. شگفت تراین که پس از گذشت  قریب به ١٤٠٠ سال از آن زمان فضانوردان امریکایی که به کره ماه سفرکرده‌اند به این نتیجه رسیده اند که ماه در گذشته ای دور به دو نیم تقسیم شده و دوباره به هم پیوند خورده است .

پیشنهاد مطالعه:  از پیامبر اخلاق خانوادگی و اجتماعی را بیاموزیم
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×