"> فیلم و سریال شاه گوش - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

فیلم و سریال شاه گوش

فیلم-سریال-شاه-گوش-اکبر-عبدی

شاه گوش

داستان فیلم و سریال شاه گوش جدیدترین ساخته هنرمند و کارگردان محبوب کشورمان می باشد. که مدتی است پخش آن شروع شده است. در این مجموعه «آقای اکبر عبدی در نقش کله‌پزی است که عشقش به تیم فوتبال استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند. او دختری دارد با بازی طناز طباطبایی که دخترک خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالف پدر روبرو می شود. نقش پسرک خواستگار را حامد میرباقری فرزند پسر داوود بازی می‌کند و… »

درباره شاه گوش

گفتنی ست ساخت موسیقی متن این مجموعه را «فردین خلعتبری» بر عهده دارد.
مهدی حسینی‌وند تدوینگر سریال “شاه‌گوش” به کارگردانی داوود میرباقری است. وی که پیش از این نیز در تدوین سریال “مختارنامه” با سید داوود میرباقری همکاری کرده بود، جدیدترین سریال او را که برای شبکه توزیع ویدئویی خانگی ساخته می‌شود، تدوین می‌کند.
حسینی وند، علاوه بر تدوین “مختارنامه“، سریال “در چشم باد” و حداقل 20 فیلم سینمایی مانند “مهمان مامان“، “دعوت“، “چ“، “سنتوری“، “گزارش یک جشن” و … را تدوین کرده است.
شاه‌گوشنخستین سریال داوود میرباقری برای شبکه توزیع ویدئویی خانگی است. سید محمد امامی و مهران برومند، تهیه کنندگان این سریال هستند و اکبر عبدی، محسن تنابنده، فرهاد اصلانی، احمد مهران فر، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس گرجستانی،شهرام حقیقت دوست، مصطفی طاری، ابراهیم آبادی، علیرضا جعفری، علی فتحعلی و حامد میرباقری و… در آن بازی می‌کنند.گفته می شود «مهران مدیری» نیز قرار است به عنوان بازیگر مهمان در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد.

پیشنهاد مطالعه:  عکس ها و تصاویر فیلم سینمایی استرداد و حمید فرخ نژاد و الیسا کاچر

این سریال 26 قسمتی می باشند که توزیع آن مدتی است شروع شده است.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×