"> طب سنتی-فواید و خواص چای بابونه - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

طب سنتی – فواید و خواص چای بابونه

طب سنتی-گیاهان طبی-فواید و خواص چای بابونه

طب سنتی-فواید و خواص چای بابونه طب سنتی-گیاهان طبی-فواید و خواص چای بابونه

فواید و خواص چای بابونه

مهم‌ترین خواص بابونه درمان گاستریت( التهاب معده) و زخم معده است و بیشتر کسانی که درد و سوزش معده دارند، می‌توانند با خوردن چای غلیظ بابونه سلامتی خود را دوباره به دست بیاورند.

آقای نصیر دهقان پزشک و پژوهشگر در زمینه  طب سنتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان نمودند که : بابونه از نظر طب سنتی گرم و خشک است و در واقع از تقویت کننده‌های تلخ به حساب می‌آید.

ایشان افزودند: یکی از مهم‌ترین خواص بابونه درمان گاستریت( التهاب معده) و زخم معده است و اکثر افرادی که سال‌ها از درد و سوزش معده رنج می‌برند، می‌توانند با خوردن چای غلیظ بابونه سلامتی خود را باز یابند.

این پژوهشگر در زمینه  فواید مصرف گیاه طبی بابونه تصریح کرد: روزانه به صورت ناشتا ۳ الی ۴ قاشق گیاه بابونه را در یک لیوان آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه دم کرده و سپس بعد از ۱۵ دقیقه صبحانه را میل نمایید.

آقای دهقان ادامه داد: خوردن چای غلیظ بابونه را به مدت ۲ هفته ادامه داده، تاثیر بسزای آن را بر معده مشاهد خواهید کرد.

وی با اشاره به این‌که از دیگر خواص و فواید چای بابونه اثر تسکین دهنده‌ی آن است افزود: از جمله دردهای عضلانی، خاصیت ضد نفخ و درمان کننده‌ی کم خونی نقش بسزایی را ایفا می‌کند، ( بخاطر همین خاصیت خانم ها و دختران می توانند برای درمان کم خونی شان از آن استفاده کنند .)همچنین بابونه خاصیت افزایش سطح ایمنی و تسکین دهندگی نیز دارد.

پیشنهاد مطالعه:  فواید و خواص نارنج و عرق نارنج

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده فرزندپروری همسرداری-خواص چای بابونه

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×