"> شکست خوردن تمرینی برای فرزندانمان - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

شکست خوردن تمرینی برای فرزندانمان

شکست خوردن

شکست خوردن

باورهای نادرست در مورد فرزندخواندگی و فرزندخوانده-www.mehcom.com

شکست هرچند که تلخ است. اما می توان از شکست درس های پیروزی را هم یاد گرفت . و این موضوع برای بزرگ و کوچک یکسان است. و انسان از کوچکی باید با شکست نیز آشنا باشد. و از همان دوران کودکی یاد بگیرد که شکست پایان زندگی نیست . و می تواند برای پیروز شدن باز هم به مبارزه با سرنوشت بپردازد. در رهگذر شکست است . که انسان می تواند درست اندیشیدن را بشناسد. بنابر این والدین گرامی در برابر شکست های فرزندتان به نکات زیر توجه کنید:

کودکان حق دارند بعد از شکست گریه کنند  عصبانی ،افسرده و ناراحت باشند.
والدین زیادی هستند که هنگام شکست به فرزند خود نهیب می زنند که گریه نکند و ناراحتی خود را بروز ندهد اما والدین باید به فرزندان خود یاد بدهیند عواطف و احساسات خود را تخلیه کنند و به شیوه درستی به آنها پاسخ بدهند.

بعد از مدتی که از شکست خوردن کودکمان گذشت با کودک صحبت کنیم .
سعی کنیم کودکانمان را تشویق کنیم راجع به تجربیات خود حرف بزنند و از آن‌ها عبرت بگیرند . کودکان ما باید یاد بگیرند شجاعت روبه‌رو شدن با حوادث تلخ گذشته را داشته باشند و نه تنها از واقعیات فرار نکنند. بلکه به دامن واقعیات پناه ببرند.

مشوق کودکان خود باشید.
مهم نیست که فرزندتان عملکرد عالی ندارد. به دنبال اعمالی باشید که فرزند شما در آن خوب و حتی متوسط می باشد. و به خاطر همان‌ها کودکان خود را تشویق و ترغیب کنید. فرزندان ما نیاز دارند هر وقت که کاری را درست انجام می‌دهند مورد تشویق والدین قرار گیرند. این موضوع مورد فبول همه است که دیدن شکست خوردن فرزندان برای ما والدین بسیار مشکل است اما اگر فرزند ما شکست بخورد اما آنها را تشویق کنیم که باز هم تلاش کنند. تلاش کنند و تلاش کنند تا  به نتیجه لازم برسند. این هم برای ما پدر و مادر و هم برای فرزندان ما بهتر و اجرایی تر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:  بلوغ و احساسات مذهبى نوجوانان دختر و پسر

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی - خانواده خوشبخت-www.mehcom.com

تربیت فرزند و نیازهای روانی، عاطفی – خانواده آسمانی تربیت کودک ،تربیت فرزند ،چگونه بچه هایمان را تربیت کنیم،تربیت فرزند پسر، تربیت فرزند دختر ،تربیت فرزند در اسلام ،تربیت بچه ها، تربیت بچه ،چگونه فرزند تربیت کنیم ،چگونه فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه فرزند خود را خوب تربیت کنیم ،چگونه یک فرزند خوب تربیت کنیم ،چگونه بچه خوب تربیت کنیم … ادامه مطلب »

*********************************************

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان

چگونه والدین بهتری باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان-www.mehcom.com

چگونه والدین خوبی باشیم ؟ راه های برقراری ارتباط با کودکان نوجوانان و جوانان (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین بهتری باشیم (خانم دکتر فردوسی پور)اورجینال چگونه والدین خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر خوبی باشیم ؟ چگونه پدر و مادر بهتری باشیم ؟ چگونه با نوجوانان رفتار کنیم ؟ چگونه با نوجوانان ارتباط برقرار کنیم؟ روش های ارتباط … ادامه مطلب »

*********************************************

مجموعه پزشک کودک – پزشک فرزند خود باشید

مجموعه پزشک کودک - اورجینال-www.mehcom.com

مجموعه پزشک کودک- آیا شما هم دنبال پزشک کودکان خوب می گردید ؟ آیا شما دوست دارید که یک پزشک کودک همیشه به شما جواب بگوید ؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده اید اگر خدای ناکرده در انتهای شب روزهای خاص تعطیل بچه ای علائمی از بیماری بروز داد باید چه کاری انجام دهید ؟ ما به … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  یاد بگیریم از خود به عنوان پدر يا مادر مراقبت كنيم ؟

*********************************************

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی آموزش فرزندپروری موفق تربیت صحیح و اصولی کودک و نوجوان تربیت فرزندان از بدو تولد تا سه سالگی دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت کودک دکتر فرهنگ هلاکویی تربیت نوجوان ما برای بسیاری از چیزها هزینه می کنیم مثلا برای تفریح برای سرگرمی برای خوردن و … برای یادگیری بسیاری … ادامه مطلب »

*********************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

*********************************************

خرید اینترنتی آموزش بافتنی – زیبا بپوشید

خرید اینترنتی آموزش بافتنی

خرید اینترنتی آموزش بافتنی مزیت خرید اینترنتی آموزش بافتنی این است که با توجه به قیمت بالای پوشاک بافتنی با کمی هزینه برای خرید آموزش بافتنی براحتی می توانید با کمترین هزینه زیباترین ، قشنگ ترین لباس های بافتنی را برای خودتان و کسانی که دوستشان دارید ببافید . در ضمن حتی می توانید با بافتن و فروختن تولیدات خودتان … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  فرزندپروری-آموزش مسائل بلوغ به نوجوانان توسط والدین
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×