"> خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی - مهارت های زندگی - خشم
مشاوره آنلاین مهکام

دانلود راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – پکیج سخنرانی های دکتر هولاکویی

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

دانلود رایگان مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

در این مجموعه دکتر فرهنگ هلاکویی به عنوان مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز درباره اینکه:

خشم چیست ؟ و چگونه باید با احساس خشم برخورد کرد ؟ و راههای مقابله با خشم و عصبانیت ، معرفی 14 نوع خشم و عصبانیت در انسان ، افراد خشمگین و پرخاشگر چگونه فکر می کنند ؟ و … سخنرانی کرده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم و عصبانیت داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه:  خشم و پرخاشگری در کودکان و نوجوانان دختر و پسر

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی سی دی های کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید همان مجموعه را همین الان دانلود نمایید .

خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

فرمت فایل : mp3

حجم فایل صوتی : 83 مگابایت

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×