"> خرید اینترنتی و پستی محصولات مورد نظر شما - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

خرید اینترنتی و پستی محصولات مورد نظر شما

 خرید اینترنتی و پستی

خرید اینترنتی و پستی محصولات مورد نظر شما-www.mehcom.com

خرید اینترنتی و پستی محصولات مورد نظر شما-www.mehcom.com

فروشگاه خانواده

هموطن گرامی در صورت تمایل می توانید هر کالا یا هر عنوانی را در کادر جستجوی زیر این مطلب تایپ کنید تا تقریبا انبوهی از کالاهای متناسب با جستجوی مورد نظرتان برای شما نمایش داده شود .

برای خرید اینترنتی کالا از فروشگاه خانواده خوب است به موارد زیر توجه کنید :

  1. گاهی یک محصول از چندین فروشنده مختلف ارائه شده است که می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد در این صورت به توضیحات محصول توجه کنید شاید کارایی های مختلفی که در کیفیت و قیمت تاثیر می گذارد به شما در انتخاب کمک کند. در صورتی که توضیحات یکی بود به احتمال زیاد از لحاظ اقتصادی بهتر است که قیمت کمتر را انتخاب کنید.
  2. به نظر می رسد برخی کالاها را از فروشگاه های اینترنتی خرید نکنید بهتر باشد مثل خرید اینترنتی کفش چرا که شما سایز پایتان را سفارش می دهید و همان سایز را هم دریافت می کنید اما تولید کنندگان مختلف یک سایز بندی استاندارد را به یک میزان رعایت نمی کنند. در این صورت اگر کفش شما تنگ یا گشاد باشد هرچند که تعویض معمولا انجام می شود اما کمی اوقات شما را  متغییر می کند.
  3. محصولات ارائه شده در فروشگاه از صدها فروشنده معتبر جمع آوری و به فروش اینترنتی می رسد.

پیشنهاد مطالعه:  چگونه والدین خوبی باشیم ؟ روش های ارتباط با نوجوان و جوان
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×