"> تست هوش تصویری 4 – یک صورت در میان دانه های قهوه - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تست هوش تصویری 4 – یک صورت در میان دانه های قهوه

تست هوش تصویری 4 – یک صورت در میان دانه های قهوه

تا اینجا شما باید تست هوش تصویری 1 ، 2 و 3 را انجام داده باشید. اما حالا می خواهیم چهارمین تست هوش تصویری را به شما نشان دهیم.

حالا وقتشه که خودت رو نشون بدی! آماده ای ؟ شروع

تست هوش تصویری 4

به شکل زیر که عکسی از دانه های قهوه می باشد خوب نگاه کن و ببین چقدر طول میکشد تا بتوانی تصویر صورت مردی را در میان دانه های قهوه تشخیص بدهی؟


تست هوش تصویری 4 – یک صورت در میان دانه های قهوه

اگر در کمتر از 3 ثانیه توانستید صورت مرد را در میان دانه های قهوه پیدا کنید باید به شما تبریک بگوییم چون نیم کرده سمت راست مغز شما، به نظر می رسد که بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است.

اما اگر بیشتر از 3 ثانیه و کمتر از 60 ثانیه طول کشید، جای هیچ نگرانی نیست چون نیمکره راست مغز شما به طور عادی رشد و پرورش یافته است.

گه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید.

اما اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید، پیشنهاد میشود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود.

پیشنهاد مطالعه:  معمای خداحافظی پایان میهمانی
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×