"> بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی چقدر است ؟ - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی چقدر است ؟

بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی چقدر است ؟ رابطه زناشویی چقدر طول بکشد خوب است ؟ رضایت بخش ترین مدت رابطه زناشویی چه مقدار است ؟ مدت زمان مطلوب رابطه جنسی و س ک س . شما در این باره چه فکری می کنید.

در مطلب آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟ به بررسی یکی از تفکرات غلط درباره رابطه جنسی پرداختیم و در این مطلب به تفکر اشتباه دیگری در این زمینه می پردازیم.

بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی چقدر است ؟

بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی چقدر است ؟

برخلاف آنچه که خیلی ها فکر می کنند هر چه مدت زمان دخول در رابطه زناشویی بیشتر باشد بهتر است تحقیقات نشان داده است که اگر زمان دخول خیلی هم طولانی شود برای خانم ها خسته کننده و انزاجار در پی خواهد داشت.

به شما پیشنهاد می کنیم مطلب زودانزالی چیست ؟ تشخیص و درمان براساس معیارهای علمی را مطالعه نمایید.

بهترین مدت زمان برای رابطه زناشویی

این مطلب نشان می دهد که علی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه زناشویی را الگوی مطلوب رفتار جنسی قلمداد می کنند ، یک تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسا ن ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .

در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول در زمان رابطه جنسی به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :

 

2- 1 دقیقه : خیلی کوتاه

7- 3 دقیقه : قابل قبول

13 – 7 دقیقه : مطلوب

پیشنهاد مطالعه:  اهمیت رابطه جنسی سالم میان زن و شوهر در اسلام

30 – 13 دقیقه : خیلی طولانی

 

چنانچه ملاحظه میفرمایید اکثر زوجین جویای رابطه جنسی به شکل مسابقه ماراتون نبوده ! و چنانچه طول دوره دخول از حد معینی تجاوز کند آنرا خسته کننده و عاری از لذت ارزیابی میکنند. ( لازم به تاکید است که اعداد مذکور صرفاً در مورد زمان داخل شدن آلت تناسلی مرد تا هنگام انزال ارائه شده و کل دوره رابطه جنسی را شامل نمیگردد ).

به شما پیشنهاد می کنیم مطلب ارگاسم به طور معمول چه مدت زمان طول می کشد ؟ را نیز مطالعه نمایید.

منبع: drshamshiri.com

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×