"> با این خانم ها ازدواج نکنید ! مشاوره ازدواج - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

با این خانم ها ازدواج نکنید ! مشاوره ازدواج

با این خانم ها ازدواج نکنید !

مردها و پسرهای جوانی که می خواهند همسری انتخاب کنند توجه داشته باشند که:

ازدواج با دختران و خانم هایی که در یکی از 5 دسته ی زیر قرار می گیرند ، اگر شدت این خصوصیات و ویژگی ها زیاد باشد برای داشتن یکی زندگی مشترک مشکل ساز می باشند .

با-این-خانم-ها-ازدواج-نکنید-!-مشاوره-ازدواجبا-این-خانم-ها-ازدواج-نکنید-!-مشاوره-ازدواج

با-این-خانم-ها-ازدواج-نکنید-!-مشاوره-ازدواج

۱ – خانم های مرد ستیز

رفتار این مدل خانم ها با آقایون اصلا مناسب و قابل قبول نمی باشد. شما می توانید آنها را به راحتی از شعار معروفشان تشخیص بدهید، چرا که همیشه زیر لب زمزمه می کنند :

“تمام مردها مانند یکدیگر هستند.” و نسبت به مردها خصومت شخصی دارند.

۲ – خانم های پولکی:

خیلی ساده و راحت، او تنها به خاطر پول با شما می خواهد ازدواج کند . اگر پول داشته باشی تو را دوست دارد و اگر پول نداشته باشی ذره ای ارزش نداری.

mehcom.com

۳ – خانم های تخیلی رمانتیک:

این نوع خانم ها زندگی خود را بر طبق فیلم های عاشقانه و کتاب های رمان سپری می کنند.

او هر شب به تنهایی به خانه می آید و مجله های مربوط به عروسی را ورق می زند و در عین حال در انتظار شاهزاده ای است که با اسب سفیدش از میان آسمان به زمین فرود آید و او را سوار بر اسب سفیدش کرده و با یکدیگر به خوشی بروند برای ازدواج .

رمانتیک بودن خوب است اما این خانما تخیلی رمانتیک شده اند.

۴ – خانم های بدگمان:

از مشخصات این خانمها نیز معلوم است این خانمها از فرد دیگری زخم خورده اند و حال میخواهند سر شما خالی کنند این خانم تمام خصوصیات منفی افراد رمانتیک را با خود به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه:  راه حل ازدواج با وجود مخالفت خانواده چیست ؟

او همیشه جزء “زخم خوردگان” اجتماع است. کسی که در روابط گذشته خود شکست خورده و به طور ناخودآگاه از برقراری ارتباط مجدد واهمه دارد.

mehcom.com

۵ – خانم های عصبانی:

در انتخاب بیشترین چیزی که مورد بررسی قرار دهید ادب فرد مقابلتان باشد این زن ها نیز مثل خانم های مردستیز ضد مرد می باشند.

آنها به مردها اهانت می کنند، و می توانند بدی ها و خطاهای تمام مردانی را که از ابتدای زندگی با آنها ملاقات کرده اند را به سادگی به خاطر بیاورند.

آقایان ازدواج با چنین دخترانی میتواند زندگی پر از ریسک را برای شما به ارمغان بیاورد پس دقت کنید. حتما برای ازدواج از مشاوره ازدواج تخصصی کمک بگیرید.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×