"> از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند

از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند

از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند

از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند ؟

هیچ مسئله ای ناراحت کننده تر و خرد کننده تر از این نیست که زنی متوجه شود همسرش به او خیانت کرده است. خیانت همسر موضوعی بین المللی هست یعنی در تمام دنیا خیانت شوهر برای زنان بسیار فاجعه آمیز می باشد.

اما سوالی که گاهی ذهن خانم ها را به خود مشغول می کند،  از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند ؟ واقعا راهی وجود دارد تا متوجه شد که شوهرمان با کس دیگری رابطه دارد ؟ و یا در معرض خیانت همسرمان قرار گرفته ایم ؟

در این مواقع هر زنی باید به دنبال نشانه های خیانت همسر خود باشد. در زیر ما نشانه هایی را که شاید دلیل بی وفایی و خیانت شوهران باشد را آورده ایم .

اما قبل از هر چیز باید بدانید که این نشانه و علل به هیچ عنوان با قطعیت کامل نمی تواند بگوید که شوهر شما به یک همسر خیانتکار هست ؟ بلکه فقط برخی از نشانه های است که در مردانی که به همسرشان خیانت کرده اند نیز دیده شده است که تواند دلیلی غیر از خیانت داشته باشد.

پس حتما از متهم کردن بی دلیل همسرتان بپرهیزید . اگر هم مطمئن هستید که شوهرتان به شما خیانت کرده و یا با زنی دیگر رابطه دارد قبل از هر کاری حتما با یک مشاور خانواده خوب تماس بگیرید.

 

البته یک آزمون یا تست برای تشخیص خیانت شوهران در مقاله تست خیانت مردان | چگونه بفهمیم شوهرمان خیانت می کند ؟ وجود دارد که می توانید آنرا نیز دانلود کنید.

پیشنهاد مطالعه:  3000 زن دلایل خیانت زنان به همسرانشان را مشخص می کنند

 

علامت ها و نشانه های خیانت همسر

و حالا جواب سوال: از کجا بفهمیم که شوهرمان به ما خیانت میکند ؟

۱ ـ وقتی شوهرتان نسبت به گذشته ساعات کمتری در خانه می ماند ، در حالی که مسئولیت‌هایش در محیط کار تغییری نکرده و هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد.

۲ ـ وقتی که همسرتان دنبال بهانه است تا با جر و بحث سر مسائل جزئی به بیرون خانه برود و تا دیر وقت نیاید یا حتی شب را در بیرون سپری کند.

۳ ـ وقتی آدم‌هایی که کاملا به آنها اعتماد دارید، بارها به شما هشدار می‌دهند که همسرتان به شما خیانت می‌کند و حاضرند دلایلی برای ادعایشان ارائه کنند.

۴ ـ وقتی همسرتان با این بهانه که برای ارتباط زناشویی متعارف با شما زیادی خسته است، از برقراری رابطه پرهیز می‌کند و این ماجرا بارها تکرار می‌شود.

۵ ـ وقتی هفته‌ای یکی دو بار دم غروب به شما زنگ می‌زند و می‌گوید به دلیل برخی مشکلات کاری امشب نمی‌تواند به خانه برگردد در حالی که می‌دانید ساعت کار او تا ۴ عصر بیشتر نیست.

۶ ـ وقتی فاکتور هزینه اقامت در هتل یا رسید پرداخت هزینه غذا در رستورانی را در جیب شوهرتان پیدا می‌کنید، در حالی که تا به حال شما را به آنجا نبرده است.

مطالعه مقاله راه برخورد با خیانت همسر چیست؟ را نیز پیشنهاد می کنیم.

۷ ـ وقتی اصرار دارد وظایف مشترک زندگی زناشویی را جداگانه و بدون شراکت با شما انجام دهد، مثلا رخت‌هایش را جدا از رخت‌های دیگران به اتوشویی بدهد یا پافشاری می‌کند حتی مسیر مشترک اداره‌های‌تان را جداگانه بروید.

پیشنهاد مطالعه:  درمان خیانت زناشویی دکتر فرشته موتابی

۸ ـ وقتی حاضر نیست فیش حقوقی‌اش را به شما نشان دهد و با وجود داشتن درآمدی معقول هنوز نیمه ماه نرسیده، حسابش خالی می‌شود.

۹ ـ وقتی در تلفن همراهش، پیامک‌هایی می‌بینید که مضمونی عاشقانه دارد و به شماره تلفن همراه فرستاده نشده‌ است، حتی اگر نام گیرنده پیام‌ها مردانه یا زنانه باشد.

۱۰ ـ وقتی حریم خصوصی‌اش را افزایش می‌دهد، یعنی به شما اجازه نمی‌دهد قبض‌هایش را ببینید، به محض نزدیک شدنتان به رایانه صفحه ایمیلش را می‌بندد یا اجازه نمی‌دهد به تلفن همراهش دست بزنید و تماس‌هایش را در دستشویی یا حمام یا خارج ازخانه پاسخ می‌دهد.

۱۱ ـ وقتی که پنهانکاری هایش زیاد شده است . (این مسئله در معتادین هم زیاد دیده می شود).

۱۲ ـ وقتی هر بار موضوع بحثتان در خانه، خیانت همسران است او بدون متهم شدن، رفتاری دفاعی به خود می‌گیرد و خشمگین می‌شود.

۱۳ ـ وقتی حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفت‌وگو کردن با شما را ندارد.

۱۴ ـ وقتی تا پاسی از شب پای رایانه‌اش نشسته و با غریبه‌ای چت می‌کند، اما صبح حافظه مسنجر کاملا پاک شده است.

۱۵ ـ وقتی از بودن کنار شما احساس راحتی نمی‌کند و عصبی به نظر می‌رسد یا مایل نیست حتی لمسش کنید.

۱۶ ـ وقتی که به طور نامتعارف بسیار به ظاهر و تیپش اهمیت می دهد.

مطالعه مقاله راه برخورد با خیانت همسر چیست؟ را نیز پیشنهاد می کنیم.

در ضمن مقاله چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟ نیز جالب است.

اگر بخواهید بدانید که در چه سنی مردان و زنان بیشتر خیانت می کنند می توانید مقاله سن خیانت در مردان و سن خیانت در زنان را مطالعه کنید.

پیشنهاد مطالعه:  تعریف خیانت زناشویی از نوعی دیگر

همیشه اولین برخورد و مواجه با این گونه مسائل مراجعه به مشاوره خانواده می باشد.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×