"> اختلال های یادگیری دانلود رایگان با لینک مستقیم - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

اختلال های یادگیری دانلود رایگان با لینک مستقیم

اختلال های یادگیری دانلود رایگان با لینک مستقیم

در سایت مشاوره آنلاین مهکام درباره اختلالات یادگیری صحبت کرده ایم به عنوان مثال:اختلالات یادگیری در کودکان و یا اختلالات ارتباطی در کودکان (مشکلات زبان و تکلم) اما در اینجا می خواهیم یک کتاب مفید درباره اختلال های یادگیری برای دانلود شما عزیزان بگذاریم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار بگیرید.

اختلال های یادگیری دانلود رایگان با لینک مستقیم

اختلال های یادگیری


نویسنده: دانیل‌پی. هالاهان، جان لوید، جیمز کافمن، مارگارت ویس، الیزابت مارتینز
مترجم: حمید علیزاده، قربان همتی‌علمدارلو، صدیقه رضایی‌دهنوی، ستاره شجاعی


نویسندگان کتاب اختلال های یادگیری به مفاهیم پایه در تدریس اشاره کرده اند و در آن از درک ناتوانی در یادگیری، موضوعات بحث‌برانگیز در یادگیری و کارشناسان فعال در زمینه ناتوانی در یادگیری صحبت کرده است.


«علل ناتوانی‌های یادگیری» و «واجد شرایط بودن برای دریافت خدمات آموزش ویژه» دو بخش دیگر از این کتاب است که در آن نویسنده به تاریخچه ناتوانی در یادگیری، مسایل عصبی در این نوع از ناتوانی و نیز موضوعاتی مانند قوانین حاکم در آموزش و برنامه‌های آموزش انفرادی پرداخته و در اختیار مخاطبان قرار داده است.


مولف، در ادامه تالیف این کتاب‌، «والدین و خانواده‌های دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری» را در کنار«پیشگیری و مداخله در اوایل کودکی» گنجانده است، و در آن‌ها به والدین توصیه می‌کند تا دیدگاه‌های خود رانسبت به متخصصان تغییر بدهند.


«رویکرد‌های آموزشی» و«اختلال‌نارسایی توجه/بیش‌فعالی» عناوین دیگر بخش‌های این کتاب هستند که به مباحث مهمی مانند تعریف امروزی از اختلال نارسایی و چندین الگوی آموزشی مانند الگوهای پزشکی و رفتاری پرداخته است.

پیشنهاد مطالعه:  تولد تا 5 سالگی- قسمت 23-جم لایف

اختلال های یادگیری دانلود رایگان با لینک مستقیم

کلیدواژه ها:

انواع اختلالات ارتباطی، انواع اختلالات در کودکان، اختلالات رفتاری در نوجوانان، اختلالات ارتباطی کدامند، مقاله اختلالات رفتاری، اختلالات رفتاری کودکان، انواع اختلالات ارتباطی، انواع اختلالات در کودکان، اختلالات رفتاری در نوجوانان، اختلالات ارتباطی کدامند، مقاله اختلالات رفتاری،اختلالات رفتاری کودکان pdf
اختلال ارتباط اجتماعی، اختلالات رفتاری pdf

منبع: کتابناک

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×