"> آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟ - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟

ارتباط اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن

متاسفانه بسیاری از شرکت ها و افراد سودجو با تبلیغات نادرست چنان به اشتباه وانمود می کنند که اندازه آلت تناسلی مرد بر عملکرد اعمال زناشویی زن و مرد تاثیر فراوان و مستقیم دارد.

این تصور کاملا اشتباه طوری برای بسیاری از افرادی جامعه چنان مسجل شده است که هرچه آلت تناسلی مرد طویل تر باشد بهتر است . در صورتی که تحقیقات و تجربه نیز به هیچ عنوان این ادعای کذب را تصدیق نمی کند .

 

آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟-www.mehcom.com

آیا اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن اثر دارد ؟-www.mehcom.com

برای اینکه مطلب مان علمی و مستند باشد از قسمتی از کتاب راهنمای پاسخ به سوالاتی درباره ی ارگاسم -ترجمه دکتر منیر بیگلر بیگی و احمد خالقی لکموج استفاده کرده ایم که عینا نقل می کنیم جهت بررسی و تحقیق بیشتر می توانید به اصل کتاب مراجعه نمایید:

در مورد بسیاری از زوج ها جواب به این سوال ، منفی است. اگر چه برای زنان طول و قطر آلت تناسلی همسرشان مهم است (یک مطالعه بیان داشته که قطر آلت تناسلی مرد مهمتر از طول آن است).

با این حال خیلی از مطالعات مشخص کرده اند که ابعاد آلت تناسلی مرد در رضایت کلی و یا احتمال داشتن ارگاسم زن موثر نیست.

در حقیقت ، از آنجا که آلت های تناسلی مردان در اندازه و شکل متفاوت بوده و از طرفی هم آلت های تناسلی زنان (مهبل) از نظر اندازه و شکل تفاوت داشته و حساسیت افراد نیز با یکدیگر متفاوت است ،

بنابراین درست نیست که ترجیحات زن ها نسبت به اندازه آلت تناسلی مرد یا همسر خود را به همه موارد تعمیم داد.

پیشنهاد مطالعه:  داشتن زندگی بهتر و شادتر با رابطه جنسی بهتر و لذت بخش تر

اگر آلت تناسلی مرد  دارای طول متوسط باشد (4 تا 6 اینچ در حالت تعوظ یافته) بنابراین ، این اندازه ی آلت تناسلی نسبت به چگونگی عملکرد آن اهمیت کمی خواهد داشت.

زمانی که آلت تناسلی مرد از حد متوسط بزرگتر یا کوچکتر باشد ، زوجین نیاز به تلاش بیشتری دارند تا از فشار ناراحت کننده جلوگیری کرده و یا سطح تماس را افزایش دهند.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده ایرانی – مسائل زناشوییارگاسم

منبع : کتاب راهنمای پاسخ به سوالاتی درباره ی ارگاسم -ترجمه دکتر منیر بیگلر بیگی و احمد خالقی لکموج

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×