"> آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج اجباری شود
مشاوره آنلاین مهکام

آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج

آزمایش اعتیاد از دختران !

آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج-www.mehcom.com

آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج-www.mehcom.com

امروز فرصتی دست داد تا یکی از مسائل مهم در امر ازدواج یا به تعبیری از دیدگاه خود من یکی از آسیب های اجتماعی را چند کلمه ای پیرامونش بنویسم.

در جامعه امروز ما سعی می شود جوانان را به ازدواج ترغیب کنیم .خانواده ها و دولت سعی می کنند که شرایط ازدواج را فراهم کنند تا جوانان بتوانند قبل از اینکه به بسیاری از مشکلات مجردی مبتلا شوند از زندگی مشترک بهره مند شوند . تا اینجا مشکلی نداریم حداقل الان بحثی نداریم .

اما سالهاست که به این موضوع فکر می کنم :

وقتی که می خواهیم رانندگی کنیم قبلش باید حتما آموزش رانندگی ببینیم . اگر می خواهیم یک وسیله ای بخریم قبلش در مورد آن تحقیق می کنیم و مطالبی را می آموزیم که متناسب با نیاز و شخصیت ما باشد . اگر می خواهیم معامله ای انجام دهیم قبلش مواردی را یاد می گیریم که بتوانیم در معامله سود کسب کنیم .اگر یک وسیله ای خرید کرده ایم کار با آن را می آموزیم تا بتوانیم نهایت استفاده را از آن ببریم و ….

لزوم گذراندن دوره های آموزشی مهارت های همسرداری

حالا مشکل من اینجاست که چرا برای امر ازدواج یادگیری و آموزش را فراموش می کنیم ؟ چرا خود جوانان قبل از ازدواج به یادگیری مهارت های لازم در زندگی مشترک نمی پردازند ؟ چرا والدین از جوانان نمی خواهند که دراین زمینه اطلاعات علمی و مفید را کسب کنند ؟

از همه مهمتر چرا متولیان دولتی که در کلامشان دغدغه ازدواج جوانان را بیان می کنند به دنبال ایجاد کارگاههای آموزش مهارت های زندگی به جوانان قبل از ازدواج نیستند ؟ آیا واقعا نمی توان همانگونه که آزمایش خون را برای ازدواج لازم والاجرا می دانیم و پسران و دختران موظف به انجام آن هستند آموزش مهارت های لازم برای زندگی موفقیت آمیز مشترک را قانونی نمی کنیم ؟

پیشنهاد مطالعه:  با چه دخترانی نباید ازدواج کرد !

آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج

مورد دیگر اینکه پیش از ازدواج جوانان ، آزمایش اعتیاد از مردان گرفته می شود تا خدای ناکرده دختری ، خوشبختی خودش را در گرو یک پیکره آدم نما نکند .

آیا وقت آن نیست که آزمایش اعتیاد از دختران قبل از ازدواج نیز گرفته شود ؟ چرا که روند رو به فزونی این آسیب اجتماعی در میان دختران نیز کمی نگران کننده می نماید…همیشه معتقد هستم برای رفع مشکلات فقط نباید از دیگران طلب کار بود بلکه هر کسی هر کاری که از دستش بر می آید باید برای رفع یک مشکل انجام دهد و من هم نوشتن این چند سطر و انتشار آن در اینترنت را در حال حاضر می توان انجام دهم . شما چه کاری می توانید برای رفع این مشکلات انجام دهید.

اگر شما هم نظری در این زمینه دارید در انتهای همین صفحه نظرتان را بیان کنید تا برای همگان منتشر شود.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق و خوشبخت

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×