"> چگونه زن خود را شاد کنیم ؟ - مهکام-همسرداری موفق-خانواده شاد
مشاوره آنلاین مهکام

چگونه زن خود را شاد کنیم ؟

چگونه-زن-خود-را-شاد-کنیم-؟

چگونه زن خود را شاد کنیم ؟

شاد کردن همسر

سوالی که یک مرد خوب می پرسد این است که:  چگونه زن خود را شاد کنیم ؟ خوب برای شاد کردن همسرتان راههای زیادی وجود دارد که در زیر به چند راهکار اشاده می کنیم . و امیدواریم که خانواده شاد و خوشبختی را برای خود ایجاد کنید .

۱ – یکی از رموز همسرداری موفق هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

۲ – وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

۳ – وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

۴ – از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

۵ – به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

۶ – خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه خوبی ندهد.

۷ – همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

۸ – به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

پیشنهاد مطالعه:  در میان روز به همسرتان زنگ بزنید- نکات همسرداری

۹ – بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

۱۰ – هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده شاد ایرانی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×