"> چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟ - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟

چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟

چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟

چگونه بفهمم که دوباره همسرم خیانت نمی کند ؟

چگونه جلوی خیانت همسرم را بگیرم ؟ چگونه از بارها و بارها خیانت زن یا شوهرم پیشگیری کنم ؟ چکار کنم تا همسرم دوباره خیانت نکند ؟

وقتی که یکبار مورد خیانت از طرف شوهر یا زن تان قرار گرفتید . و بعد از مدتها کشمکش و درگیری و مشکلات عاطفی مختلف خودتان را راضی کردید که همسرتان را ببخشید و از طرفی نیز همسرتان ظاهرا متنبه شد و قول داده که دیگر مرتکب خیانت به شما نشود. بازهم براستی چه تضمینی وجود دارد که دوباره خیانت نکند ؟ از کجا مطمئن شویم که همسرمان واقعا متوجه اشتباهش شده است و دیگر کارش را تکرار نمی کند ؟

1- در درجه اول اگر ما با کمک مشاور خانواده و به صورت علمی متوجه ریشه خیانت همسرمان شده ایم و تمام علت و علل خیانت همسرمان را از بین برده باشیم. می تواند در جلوگیری از خیانت دوباره همسرمان موثر باشد.

2- همسرمان دست از پنهان کاری و دروغ گویی برداشته باشد و از طرفی برنامه زندگی و کار همسرمان مشخص و بدون دلیل موجه دچار تغییر نمی شود . بازهم کمی خیالمان راحت تر خواهد بود از خیانت دوباره همسرمان.

3- اگر همسرمان به امور معنوی و دینی توجه بیشتری پیدا کرده می تواند نشانه خوبی در برابر خیانت دوباره زن یا شوهرمان باشد.

4- اگر پس از مدتی توجهش به شما زیادتر شده ، بیشتر با شما ارتباط کلامی و عاطفی برقرار می کند می تواند دلیل موجهی برای بازگشت به محدوده خانواده می باشد.

پیشنهاد مطالعه:  خیانت کردم ، چون تجربه اش باید می کردم قسمت اول

5- اگر رابطه زناشویی شما در حال بهبود هست و یا به نحو موثر و مطلوبی ، رابطه شما متحول شده کمک موثری برای پیشگیری از خیانت همسر شماست.

6- اگر همسر شما شرمنده گذشته اش می باشد و سعی می کند تا جبران مافات نماید ،می تواند نشانه خوبی باشد.

7- اگر شما آبروی همسرتان را نبرده باشید در زمانی که اوضاع خانواده شما بخاطر خیانت های همسرتان بهم ریخته شده بوده ، می توانید امیدوار باشید بخاطر آبرویش هم که شده دوباره مرتکب خیانت زناشویی نشود.

8- اگر شما در خودتان هم تغییرات مثبتی ایجاد کرده اید . محیط زندگی مشترک را نیز ، شاد و سرزنده کرده اید ، و برای بقای زندگی زناشویی تان مصمم هستید مطمئن باشید تا حد زیادی جلوی خیانت مجدد همسرتان را گرفته اید.

9- اگر شما زن هستید سعی کنید تعداد و کیفیت رابطه جنسی تان را افزایش بدهید . اگر مرد هستید حتما رابطه عاطفی گرم و رابطه کلامی همراه با احترام و پذیرش در مقابل همسرتان را سر لوحه کارهای روزانه خود قرار دهید.

10- سعی کنید به طور مرتب به یک مشاور خانواده خوب که شما و همسرتان قبول دارید ، مراجعه نمایید حتی اگر فکر می کنید که لزومی برای مشاوره روانشناسی وجود ندارد.

نویسنده : حسن رامشینی

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×