"> پژمان جمشیدی ستاره سینما و فوتبال - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

پژمان جمشیدی ستاره سینما و فوتبال

زندگینامه و بیوگرافی پژمان جمشیدی

 

زندگینامه و بیوگرافی پژمان جمشیدی ستاره فوتبال یا سینما در چند خط

آقای پژمان جمشیدی متولد 1356/5/20 ستاره اسبق فوتبال کشور و ستاره این روزهای سینما و تلویزیون. پژمان فوتبالیست سابق تیم های مطرح : سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران شروع کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2000 میلادی زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال ۸۲ ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

عکس پژمان جمشیدی و سام درخشانی در سریال پژمان

عکس بازیگران سریال پژمان- پژمان جمشیدی، سام درخشانی ،بهاره رهنما،شقایق دهقان و …

این روزها هنرنمایی جمشیدی را به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان میبینیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست ها می باشد جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید: من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می‌شناسد و دیگر نمی‌تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی‌اش است و نمی‌خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پیشنهاد مطالعه:  فیلم و سریال شاه گوش

پژمان جمشیدی در سریال پژمان در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه‌های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×