"> ویتامین های مهم برای سلامت پوست - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

ویتامین های مهم برای سلامت پوست

سلامتی و زیبایی پوست زنان

سلامتی و زیبایی پوست زنان

پوست و موی زیبا

از گذشته های دور اثر تغذیه برای داشتن  پوست زیبا به اثبات رسیده است  اما نباید فراموش کرد که بعضی از مواد برای پوست وجودشان لازمتر است و باید بدانید که بدون اصلاح رژیم غذاییتان، هیچیک از محصولات بهداشتی پوست در جهان نمی توانند سلامت پوست شما را تضمین کنند. در اینجا می خواهیم مهمترین  موادلازم را به شما معرفی کنیم که باعث شادابی و سلامت پوست شما می شود.
* ماهی حاوی روغنی است که باعث تقویت پوست می شود. ، ناهار و شام ماهی میل کنید تا صافی و درخشندگی پوست تامین شود.
* بذر کتان حاوی مقدار زیادی اسید چرب امگا 3 می باشد که برای سلامتی پوست بسیار موثر است.
* ویتامین A برای حفظ سلامتی پوست ضروری است.  از هویج، سیب زمینی شیرین، کدوی زمستانی، کلم بروکلی، اسفناج، و کلم پیچ و همه ی سبزیجاتی که حاوی ویتانمین A هستند استفاده کنید.
* ویتامین E نیز برای سلامتی پوست مفید است. اخشکبار، از جمله فندق و بادام نیز برای تغذیه پوست بسیار مناسب هستند.یکی از مواد غذایی که دارای همه ویتامین های ضروری برای پوست است شیر میباشد با مصرف روزانه دولیوان شیر سلامت پوست خود را تضمین کنید.
اما باید بدانید رعایت بعضی نکات هم برای حفظ شادابی پوست بسیار مناسب است از جمله اینکه در بیرون رفتن از منزل از کرم ضد افتاب مناسب استفاده کنید از نوشیدن مشروبات الکی پرهیز کنید از کشیدن سیگار دوری کنید در هوای آلوده توقف نکنیدو…
با آرزوی داشتن پوست شاداب برای شما عزیزان.

پیشنهاد مطالعه:  راههای انتقال ویروس هپاتیت بی چیست ؟
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×