"> زن و شوهرهای جوان
مشاوره آنلاین مهکام

همسرداری-ده اشتباه زن و شوهرهای جوان

همسرداری-ده اشتباه زن و شوهرهای جوان

زن و شوهرهای جوان

زندگی تجربه ای بدیعی می باشد. که راهی برای بازگشت ندارد. پس زن و شوهرهای جوان از همان ابتدا باید مسیر زندگی را درست بشناسند و بپیمایند.

دوران اوائل زندگی مشترک زن و شوهرهای جوان شباهت زیادی به دوران زندگی دانشجوهای سال اول دانشگاه در کنار هم دارد. آنها تازه مشغول یادگیری خم وچم زندگی مشترک هستند. آگاهی از اشتباهات  معمول در اوایل دوران پس ازدواج میتواند کمک کند که مانع بروز مجدد آنها شویم. در پیچ و خم دلدادگی و حـرفهای نگفته جوانی،واقعیتهای یک عمر زندگی  در کنار یکدیگر، تجربه حوادث تلخ و شیرین و مهارتهای لازم برای  شناخت و تجزیه و تحلیل مشکلات زندگی فراموش میشود. یادآوری چندنکته به همه ما کمک میکند تا مسافتی دورتر از شروع زندگی مشترک ورویاپردازیهای عاشقانه را مشاهده کنیم.

1- زن و شوهرهای جوان به فردای ازدواج فکر نمی کنند:

بعضی از همسران جوان آنچنان سرگرم جشن ازدواج میشوند که نمیداننددرگیر چه مسائلی شدهاند. شما متاهل شدهاید. جشن ازدواج شاید سرگرم کننده باشد اما فقط یک روز است. اکنون شما ناچارید با یکدیگر زندگی کنید، با همکنار بیایید و تشکیل خانواده دهید. از برنامههای جشن و بازتاب آن، از تماشای فیلم عروسی تا تجدید خاطرات با دوستان لذت ببرید، اما تمام مدت ، تصویر بزرگتری را در ذهن داشته باشید.

2-زن و شوهرهای جوان تلاش می کنند تا خلقیات همسرشان را عوض کنند :

به احتمال قوی، شما به این دلیل با همسر خود ازدواج کردهاید کهعاشقش بودهاید. اگر این طور باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که او را تغییردهید. بدون شک، افراد بالغ به طرز چشمگیری تغییر نمیکنند. پس بهترین اطمینان شما این است که همسر خود را قبول کرده و او را به خاطر منحصر به فرد بودنش و تفاوتهایی که با دیگران دارد، دوست بدارید. تلاش برای عوض کردنهمسرتان فقط احساسات او را جریحهدار کرده و زندگی مشترک شما را خراب میکند.

پیشنهاد مطالعه:  خانواده برتر و زنان آرامش دهنده - همسرداری موفق

3- زن و شوهرهای جوان رابطه بدی با خانواده همسر دارند:

اگر تا این لحظه به رابطه شمابا خانواده همسرتان لطمه  وارد شده، دست به هر کاری بزنید تا رابطه خود باخانواده همسرتان را بهبود ببخشید. اولین نفری باشید که صلح را برقرارمیکند، زیرا هنگام دعوای شما با خانواده همسرتان، تنها کسی که آزرده خاطرمیشود، همسرتان است که احساس میکند بین شما گیر افتاده است.

4-زن و شوهرهای جوان مشاجره می کنند به جای گفتگو:

پرخاشگری و فریاد زدن وجیغ کشیدن در حل مشکل یا اختلاف نظرها به شما و همسرتان کمکی نمیکند. گفتگوی آرام و منطقی، شما را به    پیش خواهد برد. اگر هنگام مجادله با همسرتان، نتوانید خود را کنترل کنید، زندگی تان را به مخاطره میاندازید. پس هر کاری را که شامل این موارد است از
استراحت در میانه بحث تا طلب کمک به وسیله روشهای درمانی انجام دهید.

5-زن و شوهرهای جوان افق دید کوتاهی دارند:

هیچکس دوست ندارد درباره مسائل سنگینی مثل کنترل مسائل مالی، راههای ممکن در صورت بچه دار نشدن و نحوه آمادگی برای اتفاقات  پیشبینی نشده ای مثل مرگ، بحث کند. با این حال اکنون که متاهل شده اید چارهای جز صحبت درباره این موضوعات ندارید. ازدواج شما به این مسائل وابسته است. عاقل باشید و در مورد تمامی این مسائل با همسر خود صحبت کنید و درصورت لزوم با دیگران مشاوره داشته باشید اما آن را نادیده نگیرید. زندگی، تنها تفریحو مهمانی و خوشی نیست. درخود توانایی پذیرش مشکلات بزرگتر را داشته باشید.

6- زن و شوهرهای جوان دعواهای بیهوده می کنند :

هر انسان متاهلی با همسر خود بر سر مسائلی بحث میکند، از باز گذاشتن سر خمیردندان تا آویزان کردن لباس روی دستگیره در که در نظردیگران بی معنی است. بحثهای خود را برای مسائل مهمتری نگه دارید. این دلخوریها را به حال خود بگذارید. به راستی اگر تنها اشتباه همسر شماانداختن  جورابهای کثیف روی زمین است، باید خودتان را خوش شانس بدانید.

پیشنهاد مطالعه:  چگونه از همسر انتقاد کنیم ؟ موثر و بدون ناراحتی

7- زن و شوهرهای جوان حسادت می کنند:

همسرتان شما را برای زندگی انتخاب کرده است. حسادت باعث اتلاف وقت شده و موجب اهانت به همسرتان میشود که تصور میکند شما به او اعتماد ندارید. اگر او همیشه قابل اعتماد بوده است، نباید با حسادت خود حتی برای او ایجاد مزاحمت کنید. این کار میتواند سمی در رابطه شما با همسرتان باشد.

8-زن و شوهرهای جوان زندگی مجردی را ادامه می دهند:

اکنون زمان آن رسیده که بزرگ شوید. گردش شبانه رفتن با دوستان، زمانی اشکال نداشت که مجرد بودید و هیچ کس در منزل منتظرشما نبود. به عنوان یک فرد متاهل، انجام بعضی کارها شایسته نیست. شما میدانید درست و غلط چیست، پس کار درست را انجام دهید.

9- زن و شوهرهای جوان غرور در زندگی مشترک دارند:

زن یا شوهری که بعد از هر مشاجره بر عذرخواهی اصرار دارد، همیشه برنده است و کسی که مهر و محبت همسر خود را انکار میکند، هیچ کارمفیدی برای زندگی مشترکشان انجام نمیدهد. او اجازه میدهد غرور و روشهای حل مشکلات و عشق و علاقه او، به همسرش راه پیدا کند و رابطه آنها به نتیجه برسد. باید ملایمتر باشید و راهی پیدا کنید که مسئولیت اعمال خود را به گردن بگیرید.

10- زن و شوهرهای جوان با هم نیستند:

باید مانند یک گل از زندگی مشترک خودمراقبت کنید. گل، بدون آب، نور خورشید و مراقبت هرگز رشد نخواهد کرد . بنابراین،  باید برنامه ریزی کنید تا مدت زمان بیشتری را در کنار همسر خودباشید.

مجله اینترنتی مهکام : مشکلات زندگی حل شدنیست. به شاد کردن هم بپردازید .

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق-www.mehcom.com

خرید اینترنتی آموزش روابط زناشویی برای همسران موفق خرید اینترنتی اموزش مسائل زناشویی ،خرید پستی آموزش روابط زناشویی ، آموزش رفتارهای زناشویی، خرید اینترنتی دی وی دی آموزش روابط زناشویی آموزش خانواده : آموزش رفتارهای زناشویی آموزش تحکیم پیوند زناشویی آیا شما هم بدنبال داشتن یک خانواده موفق هستید ؟ آیا شما می خواهید که بهترین همسر دنیا باشید ؟ … ادامه مطلب »

پیشنهاد مطالعه:  چگونه بفهمم یک شوهر خوب برای همسرم هستم ؟

******************************************************************************

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی برای خانواده موفق داشتن

 1523 روش برای بهبود کیفیت زندگی – اورجینال چگونه خانواده ای موفق داشته باشیم ؟ راز و رمز زندگی خوب چیست ؟ روش های موفقیت در زندگی مشترک را بیاموزیم ؟ دسته نرم افزار کاربردی زیردسته روانشناسی و متافیزیک آموزش بهبود کیفیت زندگی- اورجینال آموزش داشتن زندگی آرام- اورجینال کلیدهای بهبود زندگی- اورجینال به یکدیگر مهر بورزید اما از مهربند … ادامه مطلب »

******************************************************************************

نرم افزار فوق العاده برای تناسب اندام-چاق شدن-لاغر شدن

نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

تناسب اندام – چاق شدن – لاغر شدن مجموعه رژیم غذایی و تناسب اندام صدف چگونه تناسب اندام داشته باشیم ؟ چگونه لاغر شویم ؟ چگونه چاق شویم ؟ چگونه بدون رژیم لاغر شویم ؟ چگونه بدنی زیبا داشته باشیم ؟ چگونه بدون ورزش لاغر شویم ؟ چگونه رژیم لاغری بگیریم ؟ چگونه رژیم غذایی بگیریم ؟ چگونه مراقب اضافه … ادامه مطلب »

******************************************************************************

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید آموزش خیاطی عمرانی ،خیاطی خانم عمرانی برنامه خانواده، خیاطی خانم عمرانی خانه ی مهر،خیاطی خانم عمرانی در شبکه جام جم ،خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده،خیاطی خانم سیما عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید،آموزش خیاطی تصویری خانم عمرانی،آموزش خیاطی خانم عمرانی با  نمایش فیلم،آموزش خیاطی مبتدی،خرید سی دی آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی،خرید آموزش خیاطی خانم سیما … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×