"> نشانه های خیانت زناشویی در مردان - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

نشانه های خیانت زناشویی در مردان

نشانه های خیانت زناشویی در مردان

10 نشانه ای که بهتان می گوید شوهرتان به شما خیانت می کند!

ما در دورانی زندگی می کنیم خبرها و داستان های زیادی در مور خیانت زن و شوهرها می شنویم. چیزی که اکثر زوج ها از آن هراس دارند. همه زوج ها چه زن و شوهر باشند چه نامزد باشند دوست دارند….
ما در دورانی زندگی می کنیم خبرها و داستان های زیادی در مور خیانت زن و شوهرها می شنویم. چیزی که اکثر زوج ها از آن هراس دارند. همه زوج ها چه زن و شوهر باشند چه نامزد باشند دوست دارند رابطه شان براساس عشق و صداقت باشد. با این همه این حرفا چقدر مطمئنید که همسر شما در خفا کاری انجام نمی دهد؟ ایا دمی خواهید بدانید افراد خیانتکار چه نشانه هایی دارند؟ پس به این رفتارهای شریک خود دقت کنید و مطمئن شوید به مناسب ازدواج با شما است یا نه.

10. غریزه
زنان همیشه به اینکه حس اضطراب و دلشوره دارند معروف هستند، اما این حس به خاطر غریزه های قوی آنهاست. هر آدمی تا حدودی توانایی این را دارد که از روی غریزه بفهمد نامزدش به او وفادار است یا نه، اما زنان یک موهبت خدادادی در این زمینه دارند. خیلی از زنان گفته اند در ابتدا خیانت شوهر خود را از روی یک حس غریزی ناخودآگاه فهمیده اند و بعد بهشان ثابت شده است

9. زیاد شدن ناگهانی مخارج یا صورت حساب تلفنش
اکثر خانم ها اقتصادی هستند و به خرج  و مخارج جزئی خانه از قبض برق و هزینه حمل نقل گرفته تا خرج و مخارج شوهرشان در محل کار نظارت می کنند. اگر همیشه خرج تان ثابت بوده است و بعد به صورت ناگهانی همسرتان پول بیشتری را برای خود خرج می کند یا اگر قبض موبایلش افزایش ناگهانی داشته است، بهتر است بیشتر شرایط را تجزیه و تحلیل کنید.

پیشنهاد مطالعه:  شوهرتان را همان گونه که هست بپذیرید-همسرداری موفق

8. کنترل مالی
اگر در مورد مسائل مالی سری رفتار می کند، مثلا وقتی در مورد پس اندازش در بانک صحبت می کند مبلغش را به شما نمی گوید، یا اینکه اگر حساب مشترک دارید رمز کارت را عوض می کند و درخواست حساب های جداگانه می دهد باید به او شک کنید. البته اول از او دلیل این کارش را جویا شوید و قبل از هر اقدامی در مورد دلیل کارش تحقیق کنید.

7. دروغگویی مداوم
این یک نشانه عادی است که فرد خیانتکار به سوال های همسرش جواب های متناقض بدهد. مثلا مردی که بیشتر وقت ها دیر به خانه می آید و جواب قانع کننده ای نمی دهد، در مهمانی های خانوادگی یا فعالیت های مربوط به بچه هایتان شرکت نمی کند، نمی تواند فرد کاملا درستی باشد.

6. وقت گذرانی زیاد با دوستان
اگر شوهر شما بیشتر وقتش را با دوستانش یا همکارانش می گذراند، خصوصا اگر در بین همکاران، همکار خانم نیز وجود دارد. وقت این رسیده که وارد عمل شوید و جلوی این روابط را بگیرید.

5. بی علاقه بودن به روابط صمیمی و زناشویی
وقت گذرانی و تنها بودن زن  و  شوهر با همدیگر راهی برای پررنگ تر کردن عشقشان به یکدیگر است. بنابراین اگر آتش عشق و یا شور و هیجان او یکدفعه کمرنگ شده است، شما باید در جستجوی مشکل باشید. اگرچه شوهرتان ممکن است با دادن جواب هایی شامل مشکلاتی که به کار مربوط می شوند مثل «من خسته ام»، «وقت ندارم» و بهانه های دیگر از جواب دادن طفره می رود و سعی می کند با شما تنها نماند، وقت آن رسیده که نگران شوید، چون این بهانه تراشی ها و طفره رفتن ها از بزرگ ترین نشانه های خیانت کردن زوج هاست.

پیشنهاد مطالعه:  راز زندگی زناشویی شیرین بعد از تولد بچه

4. کم کردن ارتباطش با شما
اگر هر دویتان سر کار می روید و یا شما خانه دار هستید و شوهرتان تمام روز بیرون از خانه بوده، صحبت کردن در مورد اتفاقات روز قبل از خواب نشان دهنده این است که او روز خوب و بی دغدغه ای را گذرانده است. اگرچه حتما نباید در مورد مسائل جزئی صحبت شود و شاید صحبت هایتان چند دقیقه بیشتر طول نکشد، اما به جواب «مثل همیشه» قانع نباشید، خصوصا اگر بعد از آن بگوید که برویم بخوابیم. و یک مورد دیگر، اگر شوهر شما به ندرت از محل کار به شما زنگ می کند یا اس ام اس می دهد و هیچ وقت پشت تلفن نمی تواند به شما جمله عاشقانه یا محبت آمیزی بگوید این نیز یک نشانه بزرگ است.

3. دقت و وسواس زیاد به خرج دادن در مورد ظاهرش
این که شوهر شما بخواهد همیشه ظاهر جذابی داشته باشد و خوش پوش باشد این خیلی خوب است، البته اگر این جزو خصوصیت همیشگی او بوده باشد. اما اگر رفتارهای همیشگی او عوض شده و قبل از بیرون رفتن مدت زیادی جلوی آیینه ظاهر خود را چک می کند، لباس های جدیدی می خرد که به آنها نیازی ندارد، یا نسبت به قبل مغرور تر شده و چیزهای دیگر.. اینها باید برای شما زنگ خطر باشد.

2. همیشه مشغول بودن خط تلفنش/ یا برنامه چت کامپیوتر
آیا او وقتی به خانه می آید به جای وقت گذرانی با شما و بچه ها بیشتر وقت ها پشت کامپیوتر نشسته یا با موبایلش صحبت می کند؟ اگر این اتفاق زیاد می افتد، باید بیشتر فکر کنید. ببینید با چه کسانی تلفنی صحبت می کند و یا چت می کند. آیا او در مورد وسائل شخصی اش مثل موبایل و لب تاپ خیلی محتاط است و اجازه نمی دهد شما از آنها استفاده کنید؟ پس مراقب باشید، این یکی از بزرگ ترین نشانه های فرد خیانتکار است.

پیشنهاد مطالعه:  با خیانت همسرم چکار کنم ؟

1. نوسانات احساسی
نوسانات احساسی یک مورد عادی است که هر زن و مردی در زندگی اش داشته است. خیلی وقت ها است که انسان به خاطر مشکلات، استرس ها و دیگر موارد حس و حال خوبی ندارد و این در رفتار و نگرشش نیز تاثیر می گذارد. با این حال اگر شریک زندگی تان فقط با شما رفتار متفاوتی دارد و با افراد دیگر حالش خوب است، این باید علامت هشد

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×