"> مشاور ازدواج چه کار می کند ؟ - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

مشاور ازدواج چه کار می کند ؟

مشاور ازدواج چه کار می کند ؟

✔️- روشن ساختن ملاک هایی که برای داشتن یک انتخاب مناسب در ازدواج ضروری هستند .

✔️- بررسی آمادگی طرفین برای ازدواج .

✔️- بررسی تطابق و تناسب شخصیتی طرفین در ازدواج .

? در مشاوره های پیش از ازدواج معمولاً خلق و خو و شخصیت دو طرف مورد بررسی قرار می گیرد و مشخص می شود این دو نفر تا چه اندازه از این نظر با هم هماهنگ و همسان هستند .

چون همانطور که همیشه گفته ایم، تفاوت در سن، تحصیل و فرهنگ با آموزش مدیریت می شود اما تفاوت های شخصیتی و خلقی معنادار با هیچ آموزشی مدیریت نمی شود .

از طرفی مشاور ازدواج بررسی می کند که دو طرف به رشد عقلی و جسمی ازدواج است رسیده اند یا نه .

? چند نکته مهم در مراجعه به مشاور ازدواج

۱- برای مشاوره ازدواج حتماً به مراکز معتبر بروید و از قبل درباره مشاور مورد نظرتان تحقیق و پرس و جو کنید و مطمئن شوید که می تواند کمک تان کند .

۲- به سؤالات مشاور ازدواج درست و با دقت جواب دهید. چیزی را مخفی نکنید و اجازه بدهید مشاور با نکات واقعی درباره شما و روابط تان نظر بدهد .

۳- ممکن است شما به فرد مورد نظرتان علاقه پیدا کرده باشید اما اگر مشاور ازدواج تشخیص بدهد که این فرد مناسب شما نیست، باید کمی جدی تر مسئله را بررسی کنید و حتی با وجود علاقه از این ازدواج جلوگیری کنید. مطمئن باشید مورد مناسب دیگری پیدا خواهد شد .

پیشنهاد مطالعه:  انتخاب همسر اینترنتی ، درست هست یا خیر ؟
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×