"> عشق زن و شوهر مراقبت می خواهد !! - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

عشق زن و شوهر مراقبت می خواهد !! همسرداری موفق

عشق زن و شوهر مراقبت می خواهد

برگرفته از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مقامی مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری بین زوج های طلبه- عید غدیر سال 1392
عشق زن و شوهر مراقبت می خواهد !! همسرداری موفق -www.mehcom.com

عشق زن و شوهر مراقبت می خواهد !! همسرداری موفق -www.mehcom.com

 … این عشقی را که خدا به شما داده حفظ کنید. هوای همدیگر رو داشته باشید.

اولین شعار اسلام لا اله الّا الله است، یعنی عشق! یعنی عشق ورزی! غرق شدن در معشوق.هیچ دلبری نیست جز خدا. هیچ معشوقی نیست جز خدا.

آغاز رسالت پیغمبر صلی الله علیه و آله با عشق شروع می شود. یعنی  تمام وجودم را در اختیار معشوقم قرار بدهم. هیچ کاری بدون اجازه او انجام ندهم.

من زندگی می خواهم که دلبرم می خواهد. عشقی می خواهم که معشوقم می خواهد. حرفی می زنم، غذایی می خورم، راهی می روم، دلبری می کنم که او بخواهد. جوری به همسرم عشق ورزی کنم که او بخواهد. این خیلی مهمه.

وقتی یک زن و مرد کنار هم قرار می گیرند و به هم دل می دهند دیگه هیچی رو نمی بینند. خانم شهید چمران تا مدتها نمی دانستند همسرشون کچل هستند! بس که در شخصیت ایشان غرق بودند.

لا اله الّا الله یک مفهوم دیگر هم دارد: من و همسرم همان رابطه عاشقانه ای که با خدا داریم در حد کوچکش باید بین خودمان هم داشته باشیم.

زن وقتی ازدواج می کند همه چیزش می شود شوهرش، اگر شوهرش به او دل داده باشد. مرد هم همه چیزش باید خانمش باشد.

به نظر شما محور عاطفه، محور عشق ورزی در خانواده زن هست یا مرد؟!! با مرد است. مدیریت عاطفی و معیشتی هم با مرد است. مرد هست که زن را می خواهد و میرود خواستگاریش.

پیشنهاد مطالعه:  الگوی خانواده برتر از نگاه رهبر انقلاب (2)

بیشترین اختلافات خانوادگی ریشه اش عشقه! یک اتفاقی افتاده که مرد دل کنده شده از این عشق اولیه. وقتی این چشمه خشک باشد، عشق ورزی نکند، وقتی دیگرقربون صدقه همسرش نرود و فراموش بشود دل کنده شده.

اول خانواده بعد مردم!بعضی از ما اینقدر سرگرم درس و بحث می شوند که خانواده خودشان را فراموش می کنند!

حدیث داریم هنگام خواب اگر زنی بدن خودش را برهنه نکنه و خودش را به بدن مرد نزدیک نکنه فرشته ها لعنتش می کنند! این عشق ورزی است! بروید بخوانید احادیث را!

بسیاری از طلاق ها مال اینه که مرد عشق ورزی نمی کنه. گاهی هم زن سفته راه نمی ده! تلاش کنید. سفت بچسبید به عشق اولیتون. مثل روزهای اول بعد از صیغه محرمیت برسید به خودتون.

عاشق شدن خیلی سخت نیست اما حفظ این عشق سخت است. راه مراقبت از عشق را برویم یاد بگیریم. عشق مراقبت می خواهد. خانمها مراقب مردشان باشند. برای مردت آرایش کن. مرد دوست دارد خانمش را با لطافت تمام ببیند.

حدیث داریم عفت زن در گرو رفتار مرد است. ای مرد جوری که زن دوست دارد به خودت برس (لباست، ریشت، همه چیز).

خیلی از اختلافاتی که بین زن و شوهرهاست ریشه اش این است که زن و مرد از لحاظ نفس انسانی یکی هستند و برتری هم به تقواست اما این جنس با آن جنس کنار هم که قرار می گیرند مکمل هم هستند.

یه تفاوتهای روحی، جسمی بین این دو جنس هست که خیلی از اختلافها ناشی از اگاهی نداشتن از این تفاوتهاست.

خانم ها ذاتا این جوری هستند که نمی تونند زیاد حرف تو دلشون نگه دارند، باید بگویند!  اما آقایون وقتی یک مشکلی برایشان پیش می آید می روند تو خودشان، پکر می شوند و مشکلشان را نمی گویند! یک نیم ساعت فرصت بهشان بدهید تا ریلکس بشوند.

پیشنهاد مطالعه:  هورمون عشق ، معجون عشق و ماده شیمیایی آغوش چه هستند ؟

مرد باید دو گوش شنوا داشته باشد تا زن نره حرف هایش را به همسایه و به مادرش بگوید! بگذارید خانمهایتان حرف هایشان را بهتون بزنند، این غیبت نیست، اگر به کسی دیگر گفت غیبت میشود!

مردها نسبت به مادر و خواهرشان حساسند، اما رفتار مرد نباید جوری باشد که زن بخواهد از دست مادرت ناراحت بشود. اگر هم ناراحت شد بگذار برایت حرف بزند.

آقایون و خانمها “اتاق خواب” خیلی مهمه، دست کم نگیرید! حیا را در اتاق خواب بگذارید کنار.

تثبیت و مراقبت از عشق شما در اتاق خواب است. محل خوابتان باید مقدس باشد. نه فقط به خاطر ارتباط جنسی، چون شما در اتاق خواب در کنار هم آرام می گیرید. دو پادشاهی که در یک گلیم می خسبند و باید بخسبند زن و شوهر هستند.

رفتارهای فردایتان بستگی به رفتارهای عاطفی و جنسی شب قبل شما دارد. رفتارهای عاطفی در طول روزتان تاثیر می گذارد روی اتاق خواب شبتان.

امشب اگر کنار هم آرام نخوابید فردا با هم رفتار خوبی ندارید. تمام مشکلات و استرس ها در اتاق خواب باید برود کنار. زن و مردی که با عشق می خوابند با عشق هم از خواب بیدار می شوند و نماز می خوانند. بهشت زن و مرد نیمه شب است(نقل از ایت الله مظاهری)

در روایات داریم برای برقراری رابطه جنسی برای خانمتان آمادگی ایجاد کنید. هر دو باید به لذت برسند.

یک تفاوت جنسی که بین زن و مرد وجود دارد این است که که مرد وقتی به اوج لذت جنسی رسید و ارضا شد خواب آلود می شود و می خوابد .

پیشنهاد مطالعه:  چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟

اگر بعد از این زن به اوج لذت نرسد در رفتارهای روز بعدش تاثیر می گذارد. اگر محلتان نگذاشت مال همین است و این ایجاد مشکل می کند.

موسسه بهارنکو مشاوره جنسی می دهد. مشکل اگر دارید مسئولید اگر به آن نرسید. اتاق خواب را بسیار جدی بگیرید.
یک نکته دیگر این که عشق ورزی و معاشقه قبل از خواب مهم است و هر شب باید باشد اما لزوما نباید به رابطه جنسی بینجامد.
مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده موفق – نکات همسرداری موفق

منبع : nahad.sums.ac.ir

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×