"> راه کارهای علمی و عملی برای پسردار شدن - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

راه کارهای علمی و عملی برای پسردار شدن

 مهکام-راه کارهای علمی برای پسردار شدن

مجله اینترنتی مهکام-راه کارهای علمی برای پسردار شدن

برای پسردار شدن چکار باید کرد

برای پسردار شدن جنین راهکارهایی علمی وعملی وجود دارد که از مهم ترین عوامل جهت  پسر شدن فرزند ، می توان از  قلیایی بودن فضای انعقاد نطفه نام برد.

برای پسردار شدن و فرزند پسر آوردن هم راهکارهای علمی وجود دارد. و هر چند که همیشه مجله اینترنتی مهکام سفارش کرده است که قبل از اینکه به دنبال جنسیت فرزندتان باشید. از خداوند سلامتی و کمال فرزندتان را بخواهید چه دختر باشد و چه پسر . اما به هر حال برخی از مردان و زنان ایرانی اضافه بر اینکه بچه ای سالم می خواهند دوست دارند که بنا به دلایلی تا حدی هم در تعیین جنسیت فرزندشان سهمی داشته باشند. مثلا برخی دوست دارند جنسشان جور باشد. دختر دارند و حالا می خواهند که پسر هم داشته باشند. امیدواریم آنچه که دوست دارند نصیبشان شود.

برای پسردار شدن هم  راهکارهایی علمی وعملی  وجود دارد و مهم ترین عامل در پسر شدن جنین،  قلیایی بودن فضای انعقاد نطفه است که در این صورت، زمینه برای حرکت اسپرم های نر فراهم می شود و احتمال پسر شدن فرزند افزایش می یابد.

عوامل زیر در پسر شدن فرزند مؤثرند :

1- تحریک زن :

تحریک زن، قبل از عمل زناشویی و رسیدن او به ارگاسم ( اوج لذت جنسی) سبب قلیایی شدن مهبل می شود و در این محیط، فعالیت اسپرماتوزئید که حامل جنس مذکر است، بیشتر خواهد بود.

2- دمای بالای بدن زن:

زمانی که دمای بدن زن از روزهای دیگر بیشتر باشد( حدود یک هفته پس از پاک شدن از عادت ماهانه)، روز قبل از آن، عمل تخمک گذاری صورت گرفته است و اگر نزدیکی و انعقاد نطفه در این زمان انجام شود، احتمال پسر شدن فرزند افزایش می یابد؛ زیرا در این زمان، مایع درون دهانه رحم 10 برابر می شود که بسیار قلیایی است.
راه های تشخیص دقیق زمان تخمک گذاری؛ دماسنج، سونوگرافی، و درد زیر شکم( در حدود 20 درصد از بانوان) است. این درد به سبب پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج احساس می شود.

پیشنهاد مطالعه:  نکات مهم روابط زناشویی در طول بارداری و حاملگی

3- خودداری از عمل زناشویی :

اگر مرد، از آغاز عادت ماهانه تا روز تخمک گذاری از نزدیکی با همسر خود بپرهیزد، باعث افزایش اسپرم ها می شود و افزایش تعداد اسپرم ها به نفع اسپرم های نر است.

4- قرار گرفتن اسپرم ها در مدخل رحم :

با توجه به قلیایی بودن ترشحات درون دهانه رحم، اگر نزدیکی به گونه ای انجام گیرد که اسپرم ها در مدخل رحم قرار گیرند، تحرک اسپرم های نر بیشتر می شود و احتمال پسر دار شدن افزایش می یابد.

5- شست و شوی قلیایی مهبل :

اگر زن، قبل از عمل زناشویی، درون مهبل را با محلولی از 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد، محیط مهبل قلیایی، و احتمال پسر شدن فرزند بیشتر می شود(این شست و شو ضرری ندارد).

هموطن گرامی :

هزینه کردن برای آموزش و یادگیری ، سرمایه گذاری برای آینده است .

پدر و مادری می توانند یک خانواده موفق و فرزندانی سرآمد تربیت کنند که با آگاهی کامل از چگونگی پرورش و تربیت فرزند از همان دوران حاملگی و حتی قبل تر، آموزش های لازم در این زمینه را ببینند .

به عنوان مقدمه ای بر تعلیم و تربیت صحیح فرزند سالم لازم است که تمام مواردی که در هنگام بارداری و دو سال اول زندگی کودک بدان نیاز دارند را آموزش ببینند . به همین منظور ما به شما سفارش می کنیم با اطمینان خاطر از اینکه هزینه کردن برای داشتن فرزندی بهتر سرمایه گذاری برای آینده است. حتما راهنمای کامل دوران بارداری و شیردهی را ملاحظه کنید و با عزمی راسخ تصمیم بگیرید.

پیشنهاد مطالعه:  زايمان طبيعي يا سزارين؟كدام بهتر است؟ معایب و مزایا

مهکام مجله آنلاین آموزش خانواده برتر ایرانی

آموزش تربیت فرزند دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی

مجموعه کامل آموزش تربیت فرزند از دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا ۱۹ سالگی

آموزش کامل تربیت فرزند از پروفسور دکتر فرهنگ هلاکویی از تولد تا 20 سالگی – با داشتن این مجموعه کامل می توانید هر جایی که هستید حتی در حین رانندگی ، آشپزی و … اصول تربیت فرزند و نکات مهم تربیتی را از دکتر فرهنگ هلاکویی بیاموزید  ادامه مطلب »

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی

خرید آموزش خیاطی خانم عمرانی جدید-18 دی وی دی-www.mehcom.com

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی کارشناس برنامه خانواده – می توانید فنون و روشهای ، طراحی برش و دوخت را یاد بگیرید و با کمترین هزینه به یک خیاط ماهر تبدیل شوید  ادامه مطلب »

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و نگهداری نوزاد تا 2 سالگی کودک

راهنمای کامل دوران بارداری و بچه داری و نگهداری نوزاد از بدو تولد و حتی حاملگی تا 2 سالگی کودک- اگر قرار است که ما فرزندی داشته باشیم چه خوب است که بهترین بچه دنیا مال ما باشد … ادامه مطلب »

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×