"> راههایی برای افزایش چاقی صورت - مشاوره آنلاین مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

راههایی برای افزایش چاقی صورت

داشتن-صورت-تپل

چگونه صورتی تپل داشته باشیم ؟

اکثر خانمها طالب این هستند که صورتی چاق داشته باشند اما صورت چاق برای بعضی از افرا د به صورت یک رویا است راههایی وجود دارد که میتوان چاقی صورت را بیشتر کرد از جمله اینکه :
يكي از روش‌هاي بي‌عارضه و طبيعي براي پر كردن صورت و چاق كردن آن در مدت زماني كمتر از يك ماه گنجاندن حب 4 مغز به برنامه و رژيم غذايي‌ است. براي تهيه اين حب نياز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما داريد. براي تهيه حب كافي است 4 عدد از هر يك از اين مغز‌ها را با 2 عدد خرما تركيب كنيد و آنها را به صورت خميري نرم درآوريد، مي‌توانيد به جاي استفاده از خرما از شيره‌خرما نيز براي خمير كردن اين مغزها استفاده كنيد و از اين خمير حب‌هاي كوچك و گرد تهيه كنيد و در طول روز5 تا 10 عدد از اين حب‌ها را بخوريد. مصرف مغزهاي روغني يكي از بهترين روش‌ها براي پرتر به نظر رسيدن عضلات صورت است.
علاوه براین گنجاندن سالاد كاهو و جوانه گندم در وعده‌هاي غذايي به ويژه وعده شام تاثير زيادي بر افزايش نشاط و شادابي صورت و پر شدن و چاق به نظر رسيدن آن دارد. جوانه گندم به دليل داشتن ويتامين E و گروه ويتامين‌هاي B مي‌تواند تاثير زيادي در آبرساني و افزايش آب ميان‌بافتي صورت داشته باشد. علاوه بر تهيه سالاد جوانه گندم مي‌توانيد پودر تهيه شده از جوانه گندم را با ماست تركيب كنيد و بعد از خوردن يك وعده غذايي 2 قاشق از آن را بخوريد. توجه داشته باشيد كه مصرف بيشتر پودر جوانه‌گندم و ماست بعد از غذا مي‌تواند به چاقي ديگر نقاط بدن كمك كند بنابراين اگر مي‌خواهيد تنها صورت‌تان چاق شود به خوردن حداكثر 2 قاشق جوانه‌گندم و ماست بعد از يك وعده غذايي اكتفا كنيد.

پیشنهاد مطالعه:  واکسیناسیون دوران بارداری-دانستنی های دوران بارداری

این مطالب را نیز مطالعه کنید :

بهترین ماسک برای سوراخهای صورت چیست ؟

زیبایی-زیبایی صورت زنان بدون آرایش کردن

چگونه صورت شاداب ، تپل و جذاب داشته باشيم ؟

در صورت وقوع آزار جنسی چه باید كرد ؟

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×