"> داستان های کوتاه-زن و مردی که جابجا شدند ! - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

داستان های کوتاه-زن و مردی که جابجا شدند !

داستانهای کوتاه و آموزنده مهکام

توی برخی خانواده های ایرانی گاها دیده می شه که مرده به خانومش می گه از صبح توی خونه خوش گذروندیو من توی بیرون …. خب این داستانک برای این نوع آقایون می تونه عبرت انگیز باشه  !

    آقایی
از رفتن روزانه به سر کار خسته شده بود در حالی که خانمش هر روز درخانه بود . او می خواست زنش ببیند برای او در بیرون چه می گذرد و به   جای اودر منزل بماند….

بنابراین دعا کرد :

خدای عزیز : من هر روز سر کار می روم و 8 ساعت بیرونم در حالی که خانمم فقط در خانه می ماند من می خواهم او بداند برای من چه یگذرد؟ بنابراین لطفا اجازه بدین برای یک روز هم که شده ما جای همدیگه باشیم .

خداوند
با معرفت بی انتهایش آرزوی این مرد را برآورده کرد: مرد تبدیل به زن شد و زن به مرد. حال مرد قصه ما با اعتماد کامل همچون یک زن از خواب بیدارشد و برای همسرش صبحانه آماده کرد .بچه ها رو بیدار کرد و لباس های مدرسه شونو آماده کرد براشون صبحانه داد ناهار شان را تو کوله پشتی شون گذاشت وبه مدرسه برد . خانه رو جارو کرد . برای گرفتن سپرده به بانک رفت . به بقالی رفت …. وساعت یک بعد از ظهر بود که  عجله داشت برای درست کردن رختخواب ها .

به کار انداختن لباسشویی . جارو و گرد گیری . تی کشیدن آشپز خانه . رفتن به مدرسه برای آوردن بچه ها و سرو  کله زدن با آن ها در راه منزل . آماده کردن شیر وخوردنی ها و گرفتن برنامه بچه ها برای کار خانه . اتو کشی و مرتب کردن میزغذا خوری نگاه کردن تلویزیون حین اتوکشی در ساعت 4:30 بعد از ظهر و … ( از ذکر انجام بقیه کار ها فاکتور گیری شد . ) در ساعت 9:00 او از یک کارطاقت فرسای روزانه خسته شده بود او به رختخواب رفت . صبح روز بعد بلافاصله قبل از بیدار شدن از خواب گفت : خدایا : من چه فکری می کردم من سخت دراشتباه بودم برای غبطه خوردن به موندن روزانه زنم در منزل . لطفا اجازه بده من به حالت اول خود برگردم .

پیشنهاد مطالعه:  جانباز شیمیایی کیه ؟ چیه ؟ کی می دونه ؟

خداوند
با معرفت لایتناهی خود جواب داد : بنده ام من احساس می کنم تو درست را یاد گرفتی و خوشحالم که می خواهی به شرایط خودت برگردی ولی تو فقط مجبوری نُه ماه صبر کنی!

مجله اینترنتی مهکام آموزش خانواده برتر فرزندپروری همسرداری-خانواده شاد را باید ساخت نه منتظر شویم تا شادی خودش به خانه و خانواده و زندگی ما بیاید.

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×