"> خانواده برتر | چگونه برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشیم ؟ مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

خانواده برتر | چگونه برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشیم ؟

چگونه برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشیم ؟

چگونه برای شوهرمان جذاب باشیم ؟ چگونه برای همسرمان بهترین باشیم ؟

 خانواده برتر و موفق در زمینه مسائل زناشویی و روابط جنسی باید به گونه ای عمل کند که هم نیاز جنسی زن و مرد بر طرف شود و هم نزدیکی زن و مرد را به هم باعث شود . و پدید آورنده یک زندگی مشترک با دوام باشد.

واقعا چه چیزی به زندگی مشترک و خانواده موفق و برتر دوام و قوام می دهد. و چه چیزی باعث گرمی روابط زناشویی بین زن و شوهر می شود . و در پی آن زن و شوهر از وجود همدیگر لذت می برند. و هر روز که از زندگی دونفره آنها می گذرد نه تنها عشق و علاقه آنها به همدیگر بیشتر می شود.

بلکه از همدیگر نهایت لذت و استفاده را می برند. و بیشتر به هم علاقه مند و وابسته می شوند و هر بار که با هم نزدیکی می کنند به معنای واقعی به هم نزدیک می شوند .

خانواده برتر | چگونه برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشیم ؟

خانواده برتر | چگونه برای همسر خود جاذبه جنسی داشته باشیم ؟

در این میان بسیاری از همسران، مخصوصا خانم ها در درون خود از اینکه نکند روزی سرد مزاجی و روابط سرد جنسی به سویشان حمله ور شود ناراحت می باشند.

غافل از اینکه سیر طبیعی بشر این است که در دوره ای به اوج هیجان و انرژی جنسی می رسد و به طور طبیعی هم هر چه که زمان سپری می شود کمی این هیجانات کم رنگ تر می شود. و گریزی از آن نیست .

پیشنهاد مطالعه:  خانواده برتر و عواملی که زندگی را تیره و تار می کنند

زن یا مرد نباید از این موضوع که چرا همسرم مانند سالهای اول زندگی گرم و هات نیست  نگران باشند. بالاخره هیچ وقت ده سال پانزده سال و بیست سال پس از ازدواج نمی تواند مانند چند سال اول بعد از ازدواج باشد.

تنها و مهمترین مسئله ای که باعث می شود مرد مانند روزهای اول زندگی مشترک به سمت همسرش کشیده شود عشق و علاقه می باشد. اگر علاقه و محبت بین همسران وجود داشت .

زن و مرد از هم لذت می برند همانگونه که در روزهای اول زندگی زناشویی چنین بود و نه تنها این حس وعلاقه کم تر نیست بلکه بیشتر هم می باشد. البته این به معنای داشتن کمیت و تعداد نزدیکی برابر با دوران ابتدای زندگی نیست بلکه به معنی کیفیت و علاقه بیشتر در هر بار نزدیکی می باشد.

اما یکی دیگر از موارد بسیار مهم در داشتن روابط گرم زناشویی اینست که زن و شوهر لذت جنسی به اشکال مختلف در خارج از چهارچوب خانواده  خود نداشته باشند. شاید هیچ مسئله ای مانند این موضوع که مرد یا زن خارج از خانواده روابطی داشته باشد. به خانواده و زندگی زناشویی آسیب وارد نکند.

مردانی که فقط در خدمت خانواده خود هستند و زنان آرایش کرده و متنوع خارج از منزل را شیاطین بزک کرده می داند. هیچ گاه نسبت به زن خود علاقه اش را از دست نمی دهد.

بنابراین اگر واقعا می خواهیم که همسرمان همیشه میل جنسی و توجه خاص به ما داشته باشد. و هیچ گاه برای او تکراری و خسته کنند و غیر جذاب نباشیم باید این دو نکته بسیار مهم را رعایت کنیم :

پیشنهاد مطالعه:  آیا شوهر شما هم گوش هایش نمی شنود !! اصول همسرداری موفق

1 با تمام وجود عشق و علاقه به همسرمان داشته باشیم و از کارهایی که این علاقه و محبت را از بین می برد دوری کنیم.

2- به همسرمان خیانت نکنیم  و با هیچ فرد دیگری رابطه نداشته باشیم.

مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×