"> تغذیه سالم-باورهای غلط درباره تخم مرغ را اصلاح کنیم - مهکام
مشاوره آنلاین مهکام

تغذیه سالم-باورهای غلط درباره تخم مرغ را اصلاح کنیم

تخم مرغ کلسترول خون را بالا نمی برد !

پدر و مادر ها توجه کنند که می توان با گذاشتن تخم مرغ در وعده های غذایی روزانه کودکان از سوء تغذیه آن‌ها در خانواده جلوگیری کرد . تخم مرغ یک منبع کامل غذایی می باشد  به گونه ای که تنها با مصرف آن تمام نیاز پروتئینی بدنمان را می‌توانیم تأمین کنیم.

دکتر پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص خواص تخم مرغ گفت: قبلا باور غلطی در مورد تخم مرغ وجود داشت مبنی بر اینکه موجب بالا رفتن کلسترول می‌شود به همین دلیل به کسانی که کلسترول بالایی داشتند توصیه می‌شد که تخم مرغ مصرف نکنند.

ایشان بیان کردند: اما امروزه ما می‌دانیم که ترکیبی داخل این ماده غذایی وجود دارد که مانع بالا رفتن کلسترول می‌شود.

مهکام-تغذیه سالم-باورهای غلط درباره تخم مرغ را اصلاح کنیم

مهکام-تغذیه سالم-باورهای غلط درباره تخم مرغ را اصلاح کنیم

دکتر فرحبخش در ادامه گفت : مصرف این ماده پروتئینی در کودکان موجب پیشگیری از سوء تغذیه آن‌ها می‌شود.

این متخصص تغذیه اضافه کرد : این ماده غذایی به علت کیفیت خوب پروتئینی که دارد، در افرادی که تغذیه بیمارستانی می‌شوند می‌توان از آن استفاده کرد.

وی در پایان گفت: تخم مرغ کیفیت کامل غذایی را داراست در واقع و ما با استفاده از این ماده غذایی مهم تمام نیاز پروتئینی بدنمان را می‌توانیم تأمین کنیم زیرا حاوی کلیه اسید آمینه ضروری است.

مجله اینترنتی مهکام ،آرزوی توفیق برای شما خانواده ایرانی دارد.

پیشنهاد مطالعه:  چرا فرزندم غذا نمی خورد
about

مطالب مفید

مدیریت وب سایت مهکام ، مجله اینترنتی آموزش خانواده را آقای حسن رامشینی به عهده دارند . ایشان در کنار مشاوره روانشناسی با جمعی دیگر از بهترین روانشناسان و مشاوران کشور به طور ضمنی به غنای این وب سایت کمک می کنند تا بتوانند مهکام را تبدیل به مرجعی برای رفع مشکلات و مسائل مربوط به روان انسانها نمایند.

×